Reklamowy Blyk - 200 tys. przez rok
Brytyjski oddział sieci komórkowej Blyk (MVNO) poinformował, że po 12 miesiącach od rozpoczęcia działalności pozyskał 200 tys. klientów. Oznacza to podwojenie wcześniejszych prognoz. Blyk oferuje bezpłatne SMS-y i minuty w zamian za otrzymywanie reklam. Użytkownik tej sieci powinien mieć od 16 do 24 lat i mieszkać w Wielkiej Brytanii. Jego telefon musi obsługiwać MMS-y.
Komentarze / 2
Dodaj komentarz-
goral-1 pisze: 2008-09-19 17:06cieniutko nasz mobilking i mova maja w podobnym okresie po 100 tys uzytkownikow0
-
mamtalent pisze: 2008-09-25 15:39i tu sie mylisz ... nie w podobny tylko o polowe krotszym okresie, od startu mobilkinga minelo nieco ponad 6 m-cy i maja ponad 100 000 klientow. nieduzo potrzeba zeby policzyc ze przy utrzymaniu takich wynikow po roku beda mieli ok 200 000 czyli dokladnie tak samo jak Blyk.0