PZL, Opus B, Universal McCann dla MixPlusa
6 października 2008 r. Plus rozpoczął kampanię reklamową MixPlus - Nowe Taryfy.
Główne benefity:
-
Telefon Sony Ericsson k800i od 1zł
-
Połączenia od 40gr do wszystkich w pakiecie
-
Możliwość wcześniejszej wymiany telefonu
-
Telefon Sony Ericsson w 890i w MusicPacku
Cel kampanii
-
poinformowanie nowych i obecnych klientów o wyjątkowości Mixplusa, który jest jedynym Mixem na rynku gdzie klient ma możliwość wcześniejszej wymiany telefonu. Dodatkowo Mixplus ma połączenia od 40gr do wszystkich i nielimitowane rozmowy z jednym numerem
-
promocja dwóch modeli telefonów: SE k800i i w890i w MusicPacku
Media, w których ukaże się reklama:
-
2x TV 30” z SE k800i
-
TV 15” z SE k800i
-
TV 15” z SE w 890i w MusicPacku
-
Radio (2 x30’’- z SE k800i i z SE w 890i)
-
Internet
-
Prasa
Czas trwania kampanii:
6 – 31 października 2008
Kto przygotował kampanię:
Agencje reklamowe: PZL, Opus B, Universal McCann