Publicis dla Tele2
1 września rusza nowa kampania reklamowa marki TELE2. Jej celem będzie promocja oferty internetowej – 2Mb/s od 16 zł miesięcznie.
Kampania „Pan Dobry i Pan Tani razem tylko w TELE2” kierowana jest do grupy młodych ludzi, ceniących wygodę, wysoką jakość i atrakcyjne ceny usług. Regularna kampania telewizyjna oparta została na koncepcji ukazującej trudną przyjaźń Dobrego i Taniego, jako uosobienia cech pozostających ze sobą w sprzeczności, którzy dzięki TELE2 mogą jednak razem żyć w harmonii.
Spot telewizyjny jest serią przezabawnych psot, które dwaj koledzy z biura płatają sobie nawzajem. Z żartu na żart ich wzajemna agresja rośnie. Widać wyraźnie, że Pan Dobry i Pan Tani żyją ze sobą jak pies z kotem, bo te dwie cechy prawie nigdy nie idą w parze… A jednak finałem eskalacji niewybrednych dowcipów nie jest wcale bójka. Po magicznym przejściu w ostatniej scenie widzimy, jak nasi bohaterowie padają sobie w ramiona na rajskiej plaży w świetle promieni zachodzącego słońca. Lektor wyjaśnia, że Pan Dobry i Pan Tani mogą jednak występować razem, ale tylko w ofercie TELE2.
Kampania potrwa półtora miesiąca i zakłada wykorzystanie takich mediów jak: telewizja, radio, kino i internet. Strategią i kreacją kampanii zajęła się agencja Publicis, kreacją internetową – 180heartbeats, zakupem mediów – Starcom, internetowych – ACR, a działaniami PR – agencja Walk Group.
Komentarze / 8
Dodaj komentarz-
magic pisze: 2008-09-02 12:132Mb/s od 16 zł miesięcznie? Wygląda na bardzo ciekawą ofertę. Jak myślicie? Porównując do ofert konkurencji Tele2 dało rewolucyjną stawkę...0
-
arek pisze: 2008-09-02 14:1016 zł pewnie przez pierwszy miesiąc, przy umowie 3 letniej, lub cos w tym rodzaju rewolucji na pewno nie bedzie0
-
Guiness pisze: 2008-09-02 16:52Zobaczymy jak to będzie wyglądać w praktyce. Ja jakoś w T2 nie ufam, ae to przecież teraz Netia, więc poważny gracz, który jaj nie robi. Jestem ciekaw co z tego wyjdzie :)0
-
ja pisze: 2008-09-02 23:49Poważny gracz który jej nie robi przejął gracza, który robi jaja jest szansa, ze przejmie ich przyzwyczajenia - łatwiej coś spieprzyć niż naprawić.0
-
bazyli pisze: 2008-09-03 13:10nie sdze, zeby akurat latwiej bylo spierniczyc tu cos. przeciez jakosc uslugi przechdzii z netii. netia ma swoje standardy, swoje porzadki i priorytety. nie martwilbym sie teraz o to.0
-
Tokarz pisze: 2008-09-03 14:46Spoko. Ale myslałe, ze Tele2 to teraz już Netia,a widze ze marka nadal funkcjonuje :) CIekawe jak to bedize dalej wyglądać.0
-
hassan pisze: 2008-09-06 00:39marka tele2 funkcjonuje i jeszcze trochę pofunkcjonuje, bo nie ma jeszcze orzeczenia komisji antymonopolowej na temat sprzedaży tele2 do netii. dlatego jeszcze się bronią, ale myślę, że wszystko pójdzie jak z płatka i na spokojnie netia wchłonie konkurenta. tak już to życie wygląda. poza tym większy kapitał, którym będzie dysponowała netia, pozwoli na lepszy rozwój tej infrastruktury, którą się tele2 posługiwało.0
-
ostatni pisze: 2008-09-06 19:27promocja nie jest zła. szkoda tylko, że nie ma podanych warunków kiedy można te 16 zł. osiągnąć. dialog ostatnio daje 1Mb/s od 10 zł, ale trzeba telefon za 50 zł wziąć. tutaj coś czuję może być podobnie. tak czy inaczej dziś to już powinno się usługi hybrydowe razem z telewizją sprzedawać, a z operatorów typowo internetowych to tylko netia się do tego przymierza póki co.0