Polski Samsung (także Telecom) wybrał Partner of Promotion

Drukuj

Partner of Promotion wygrała przetarg na kompleksową obsługę public relations firmy Samsung Electronics Polska. Konsultanci agencji będą odpowiadać za prowadzenie działań PR dla wszystkich dywizji produktowych firmy oraz komunikację korporacyjną.

W ramach umowy Partner of Promotion wspierać będzie również Samsunga w prowadzeniu komunikacji wewnętrznej oraz koordynacji programów sponsoringowych i CSR. Agencja odpowiada także za kompleksowe relacje z mediami oraz organizację testów wybranych nowości Samsunga.

Pierwszym etapem działań będzie m.in. przygotowanie spójnej strategii komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej, CSR oraz opracowanie osobnych strategii PR dla każdej dywizji produktowej firmy Samsung: Consumer Electronics, IT i Telecom.

Do współpracy z firmą Samsung, agencja dedykowała zespół sześciu konsultantów, którym kierują Paweł Czermak, Account Director - w zakresie komunikacji produktowej oraz Monika Bębnowska, Account Director - w obszarze komunikacji korporacyjnej.

Agencja Partner of Promotion została wyłoniona w przetargu, w którym wzięło udział 10 agencji PR.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0