Plus wyłączył na godzinę PLAY?

Drukuj

Oficjalne oświadczenie spółki P4 w sprawie problemów technicznych z wykonywaniem połączeń w sieci PLAY:

Informujemy wszystkich klientów PLAY o całkowitym wyeliminowaniu problemów technicznych, które miały miejsce między godziną 15 a 16 w dniu dzisiejszym. Jednocześnie chcielibyśmy zdecydowanie podkreślić, że sytuacja wystąpiła z przyczyn nie leżących po stronie firmy P4, operatora marki PLAY.

Koniec oświadczenia.

Na swoim blogu rzecznik prasowy spółki, Marcin Gruszka, występujący pod pseudonimem internetowym "2faces", napisał dziś: "nigdy wcześniej nie mieliśmy takiej sytuacji, dziś ruszyła nasza kampania, jakoś nie wierzę w złośliwy przypadek... "

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 16

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pelikan pisze: 2008-06-02 23:57
    Ciekawe jakie stanowisko zajmie plus w związku z całą sprawą...
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2008-06-03 00:04
    Pewnie takie same jak podczas padu platformy Simplus'a. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2008-06-03 00:16
    proste do sprawdzenia :) 3G im działało ???
    0
  • Users Avatars Mini
    PLAYowiec pisze: 2008-06-03 00:16
    a moze plus daje plajowi delikatnie do zrozumienia zeby szybciej swoje maszty podnosil, bo maja ich dosyc? ;P
    0
  • Users Avatars Mini
    gregor pisze: 2008-06-03 00:22
    faktycznie nie moglem przez 1h sie dodzwonic choc do mnie dalo sie bo testowalismy w robocie - dziwne ale duzy + dla play, ze sie wogole przyznal i ciemnoty nie wciskal
    0
  • Users Avatars Mini
    hor pisze: 2008-06-03 00:44
    Kampania PLAYa apropo najlepszego zasięgu jest też przeciwko PLUSowi który jest jego żywicielem (tzn. daje sieć) a tak się nie robi... tyle w temacie. A zna ktoś historię Orange w Szwajcarii kiedy Orange było tam wirtualnym operatorem i pewnego pięknego dnia .... proponuję poszukać i poczytać :)
    0
  • Users Avatars Mini
    art pisze: 2008-06-03 01:04
    3G działało między 15 a 16 u mnie
    0
  • Users Avatars Mini
    Zagloba pisze: 2008-06-03 01:28
    Powiem tak - nie podejrzewam Plusa o złośliwe wyłączenie roamingu wewnętrznego dla Playa. W końcu na pewno takie kwestie reguluje umowa między nimi i na pewno jest jakiś zapis o zobowiązaniach finansowych, jeśli przerwa wyniknie z winy Polkomtela. Tak więc myslę, że to zbieg okoliczności. Niemniej jednak reklamę Playa o rzekomo największym zasięgu uważam za mocno naciąganą i nie na miejscu wobec Plusa. Jak sobie postawią kilka tysięcy stacji bazowych to będą mogli fikać i robić sobie kampanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    szulak pisze: 2008-06-03 01:42
    mysle ze prezes Plusa jak uslyszal ze Play reklamuje sie z "największym zasięgiem" to poplakal sie ze smiechu i napewno ma pstryczek pod swoim biurkiem, ktorym jak pstryknie wylaczy zasieg Playowi. I tak tez dzisiaj zrobil.
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2008-06-03 01:45
    a niech was całkowicie wyłączą. :D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2008-06-03 09:36
    PLAYowiec - no bezsensowne założenie... Po cholerę podpisywali umowę? Nie było musu ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Justin pisze: 2008-06-03 10:15
    Polkometel eliminuje konkurencje to na tak takie spółki jak Polkomtel mają w tym wprawe...
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2008-06-03 10:49
    Cały problem wynika raczej z przypadku, niż zamierzonych planów... a wy tu dochodzenia jakieś snujecie.
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2008-06-03 12:02
    PLUS pokazał Playcie gdzie jej miejsce w szeregu! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    TeDeK pisze: 2008-06-03 23:30
    Rzecznik prasowy PLAY nie wie co sie dzieje w firmie!!! PLAY to czysta amatorszczyzna.Najpierw zdjeti domene bo nie zaplacili w terminie, teraz wylaczenie nadajnikow.Pewnie tez zapomnieli zaplacic za roaming wewnetrzny. Nie po to kupuje uslugi telefonii komorkowej zebym telefon mial dla ozdoby.
    0
  • Users Avatars Mini
    pelikan pisze: 2008-06-04 13:35
    tedek chyba nie jestes za bardzo na biezaco bo Plus poinformowal i przeprosil w oficjalnym komunikacie za zaistniala sytuacje uzytkownikow Play z powodu rekonfiguracji sieci, a cala awaria trwala jakies 20 minut z winy Plusa.
    0