Plus rekonfigurował w godzinach szczytu
Polkomtel wydał specjalne oświadczenie dotyczące wczorajszej awarii, która dotyczyła klientów PLAY:
2 czerwca 2008 r. w wyniku rutynowych prac, polegających na rekonfiguracji elementów sieciowych, u Klientów P4 Sp. z o.o. zalogowanych w sieci Polkomtel S.A. mogły wystąpić okresowe trudności w wykonywaniu połączeń wychodzących (pozostałe usługi, takie jak m.in. połączenia przychodzące, SMS-y czy MMS-y, realizowane były w sposób prawidłowy).
Jednocześnie informuję, że służby techniczne Polkomtel S.A. rozwiązały ww. problem w ciągu 20 minut od momentu otrzymania zgłoszenia.
Za zaistniałą sytuację i wynikające z niej niedogodności Polkomtel S.A. przeprasza Klientów P4 Sp. z o.o.
Elżbieta Sadowska
rzecznik prasowy sieci Plus
Komentarze / 13
Dodaj komentarz-
Justin pisze: 2008-06-03 13:54Nie wiedziałem że to powiem ale brawo dla Plusa przynajmniej widać że zależy im na dobrym wizerunku....0
-
Wojtek pisze: 2008-06-03 13:55Witam, to nic nowego, Polkomtel takie prace wykonuje również tam gdzie korzystają z usług jego własni abonenci i czasami problem dotyczy wszystkich usług (np brak sieci przez 20-30 minut) i operator się tym nie przejmuje. Takie życie abonentów.0
-
ja pisze: 2008-06-03 14:00plus przeprasza taką sieć? tylko się ośmieszają. p4 to najżałośniejszy operator w kraju, i mający najdurniejsze reklamy.0
-
hapamasta pisze: 2008-06-03 15:23Drogi ja Ty tu jestes zalosny i na dodatek pokazujesz ze kultura osobista jest Ci obca. A P4 moze i ma reklamy bez polotu ale to inna kwestia ale za to najtansze telefony na rynku i malo ktory operator moze sie pochwalic Nokia N73 ME za 1zl w abonamecie za 50zl i do tego spora iloscia minut. Jedyna wada P4 to sposob rozliczania minut ale na czyms musza zarabiac o czym nie zdaja sobie sprawy tacy imbecyle jak uzytkownij ja0
-
Andrzej pisze: 2008-06-03 16:26"......rekonfiguracji elementów sieciowych" W godzinach szczytu...bez komentarza!!10
-
koles pisze: 2008-06-03 16:29hapamasta: Nokią N73 ME to ja się zachwycałem 1,5 - 2 lata temu. Teraz jest to telefon delikatnie mówiąc stary.0
-
gutye pisze: 2008-06-03 16:35re do ja człowieku ty nie masz kultury za taka wypowiedz grozi wiezienie lub kara finansowa uwazaj na co robisz jak to robisz i co piszesz bo mozesz za to słono zapłacic za kogo sie uwazasz za krula pana jakiegos playowi nie dorastasz do piet nawet niestac cie na 6 % udziału aw play zabiedny jestes musisz wyzebrac u orangutana jakis z sredniej półki fona bo na lepszy cie nie stav moze do opieki po zapomoge0
-
swiety pisze: 2008-06-03 18:03@hapamasta wooow ale ty jesteś koleś fiu fiu. Pewnie teraz masz super hiper extra wywalonego w kosmos, turbo wypaśnego SAGEMA jakiego nikt nie widział.0
-
yaco pisze: 2008-06-03 18:20koles: to ktora siec ma nowsze telefony w lepszych cenach? pzdr0
-
przemo pisze: 2008-06-03 23:45mieli odwage sie przyznac , gratulacje !!!!!..........***************0
-
TrustNoOne pisze: 2008-06-04 00:12Ja tam podziwiam postawę Polkomtela. Moim zdaniem zrobili tak jak się należy a debatowanie o telefonach i innych takich to nie jest chyba miejsce na rozmowę w tym poście co nie? :)0
-
Telekom pisze: 2008-06-04 11:24Taaa, rekonfigurowal.. Awaria, ktora w miare szybko podniesli. To nie byly zadne planowane prace, bo takich sie poprostu nie robi o tej porze. Powinni sie przyznac zamiast kiwac tych biednych klientow.0
-
puszczan pisze: 2008-06-05 16:47Takie rpace powinni wykonywac w godzinach nocnych kiedy jest małe obciążenie sieci0