Plus o sponsoringu
Plus poinformował dziś, że ufundował dodatkową nagrodę dla Mistrzów Europy w siatkówce. Plus dodał do wcześniej ustalonych nagród 1 mln zł. Zarząd Polkomtela jest bardzo zadowolony z dotychczasowej współpracy sponsoringowej z PZPS. Współpraca ta trwa już 10 lat. Plus oprócz drużyny narodowej kobiet i mężczyzn łoży także na siatkówkę plażową, siatkówkę osób niepełnosprawnych oraz na turnieje dla młodzieży. Plus ma podpisaną umowę sponsoringową aż do 2014 r. i obecnie odpowiada za 1/3 całego budżetu PZPS. W Polkomtelu za projekt sponsoringowy odpowiadają Maciej Bogusz i Dariusz Matuszak.
W badaniu ARC Rynek i Opinia Sponsoring Monitor 63.5% badanych obejrzało/uczestniczyło w imprezie siatkarskiej, 39,7% zauważyło sponsora - z tego 75.7% dostrzegło Plusa jako sponsora. W przypadku piłki nożnej 86.3% uczestniczyło/obejrzało, 59.9% dostrzegło sponsora - 27.7% TP, a 19.5% Orange.
Wartość rynku sponsoringowego w Polsce wyniosła w 2008 r. 1.65 mld zł (jest to wartość ekspozycji sponsorów sportu w telewizji). Ilość ekspozycji marki Plus w telewizji w 2008 r. wyniosła 108 349. Ilość ekspozycji marki TP wyniosła 19 491.
Plus jest także postrzegany jako najbardziej znany sponsor drużyn siatkarskich (62.5% respondentów), choć Polkomtel nie sponsoruje żadnej drużyny.
Komentarze / 1
Dodaj komentarz-
AM pisze: 2009-09-17 14:03znaczy, że dobry trzyma z dobrym (Plus - siatka), a inni, no... np z piłką nożną :) a tak poważnie to wielkie dzięki za już i czekam na MŚ w przyszłym roku0