Play nagradza swoje salony sprzedaży
29 marca br. odbyła się w Wiśle I-sza Konferencja Sprzedaży PLAY, w której zaproszonymi gośćmi byli wszyscy przedstawiciele sieci sprzedaży firmy (Właściciele i reprezentanci sieci Dealerskiej, sklepów franczyzowych, sklepów własnych a także pracownicy centrali współpracujący bezpośrednio ze sprzedażą).
Jednodniowa konwencja została zorganizowana pod hasłem PLAY Fever i zgromadziła gości z całej Polski. Podczas części konferencyjnej przedstawione zostały ubiegłoroczne wyniki sprzedażowe oraz strategia i plany na rok bieżący.
Wieczorem odbyła się uroczysta Gala, podczas której nagrodzone zostały sklepy, Partnerzy z całej Polski oraz najlepsi pracownicy salonów. Statuetki zostały przyznane m.in. w następujących kategoriach:
Kategoria | Zwycięzca |
Efektywność Sprzedaży Aktywacje | Kielce Tesco |
Największa sprzedaż Netia | Sim-Card |
Największa Sprzedaż Kategorii Obrotowych | Izikom Sadyba |
Największa sprzedaż nHDTV | Romark |
DEBIUT ROKU 2007 | Selfon |
Najlepszy Doradca ADB 2007 | Dariusz Boiński |
Najlepiej rozwijająca się sieć sprzedaży | KiM |
Najlepszy salon Sieci Empik | Empik Kraków Galeria Krakowska |
Najlepszy Salon sieci Arteria | Media-Częstochowa |
PARTNER ROKU 2007 | Wadpol |
Najlepszy Sprzedawca Roku 2007 | Rafał Typek -Zamość Carrefour |
Komentarze / 1
Dodaj komentarz-
TrustNoOne pisze: 2008-03-31 21:18Haha nagradzają salony sprzedaży, które i tak mają prowizję od sprzedaży usług plus podstawę, choć nierzadko zdarzy się im wcisnąć coś klientom delikatnie pisząc, co się mija z rzeczywistością. A później tacy klienci sądzę, że się żalą w TBOK (ci to mają raczej tylko podstawę). Więc bardziej współczuję ludziom pracującym poprzez telefon i expertom niż tym przy ladzie. :) Choć sądzę, że niejeden klient cofnie się do salonu jak coś będzie nie tak. No to teraz niech stuknie II milion.. :)0