Play Fresh - startuje duża kampania P4
Play dziś rozpocznie kampanię teaserową nowej kampanii Play Fresh. Właściwa kampania ma rozpocząć się w poniedziałek i będzie trwała trzy miesiące. Według Marcina Wieczorkowskiego, Brand Communication Directora z PLAY, targetem kampanii są osoby w wieku 20-34 lata. Przedstawiciele operatora i agencji Change Integrated prosili media, aby nie zdradzać głównego konceptu kampanii. Wczoraj przedpremierowo zaprezentowane zostały dwie reklamy telewizyjne - w sumie w pierwszej fazie kampanii mają to być trzy filmy.
W listopadzie 2008 PLAY miał w badaniach świadomość wspomaganą na poziomie 91%, a spontaniczną na poziomie 61%.
Media w kampanii PLAY Fresh:
Komentarze / 11
Dodaj komentarz-
eliop pisze: 2009-03-13 10:54Daje Tak Takowi 3msc na zmianę oferty na porównywalna do Fresha (nie musi być od razu lepsza - wystarczy porównywalna). Jak nic się nie zmieni to 1 podpis i 1 wizyta :-)0
-
Rogi pisze: 2009-03-13 11:24Literówka się w jeden slajd wkradła. ;)0
-
mxxrs pisze: 2009-03-13 17:02Ambitne - brawo ! Nie mniej konkurencja ma to do siebie, że w odpowiedzi na oferty play'a, które są obecnie jednymi z najbardziej atrakcyjnych (chociażby fresh) przygotowuje nieco gorsze ale podobne warunki dla swoich klientów.Nie przebija w ten sposób play'a ale zatrzymuje klientów dla których różnica 100% na minucie połączenia była nie do przyjęcia ale już 5-10% różnicy jest do zaakceptowania a przy tym nie trzeba zmieniać operatora (na czym nie oszukujmy się wiele osób po prostu się zna)0
-
pelikan pisze: 2009-03-13 21:19Play walczy powaznie o klientow W3. Czekam wiec na pierwsze reklamy w tv0
-
Alcek pisze: 2009-03-14 16:26A o kogo ma walczyć? O słuchaczy Radia M? Ci już będą obstawieni przez telefonię Papy Grzybka.0
-
Realista pisze: 2009-03-14 20:04Cóż i w Play'u zdarzają się pomyłki....na jednym ze slajdów jest ciekawa literówka :)0
-
Realista pisze: 2009-03-14 20:16To ciekawe wskaźnik świadomości spontanicznej dla marki Play był w listopadzie 2008 na poziomie 91%. A teraz 61%. Czyli spadek o 30 pp. To chyba nie za dobrze... BTW. Rzecznik Play'a ma podkoszulkę z ciekawym motywem - mam nadzieję, że nie nawiązuje to do przedstawionych w prezentacji założeń ;-)0
-
sympatyczny pisze: 2009-03-15 10:50@Realista: za szybko czytasz, przeczytaj ostatni akapit newsa jeszcze raz...0
-
Realista pisze: 2009-03-15 12:29'sympatyczny' przeczytaj slajd z prezentacji (załączone do news'a zdjęcia) :) Poza tym nie ma info o błędzie więc, które dane są prawdziwe? Podane w prezentacji Playa (patrz zdjęcie) czy gsmonline ?0
-
gostek-1 pisze: 2009-03-15 20:09Jestem w targecie kampanii play fresh...0
-
nefertiri pisze: 2009-03-25 20:55Te plany reklamowe brzmią jak ideologia. Ja mam czas, by zapoznać się z innymi ofertami i dochodzę do wniosku, że zmiana na Play byłaby zmianą na gorsze. Według mnie równe stawki są głównie dla leniwych, którym nie chce się dobrze ulokować pieniędzy ;) Chyba, że ktoś faktycznie nie wie do kogo najczęściej i najdłużej dzwoni. Te założenia kampanii Pleya to po prostu pranie mózgu.0