Piłkarski ambient dla Ery
Jet Line przygotował ambient mediowe kampanie dla Ery związane z mistrzostwami świata w piłce nożnej 2006.
Kampania pod hasłem "Takie rzeczy tylko w Erze" to ekspozycja reklamy o formacie 20 x 8 m zawierającej mock-up telefonu Nokia 6280, którego ekran jest wyświetlaczem LED o powierzchni ok. 30 m2. Reklama ustawiona została nad trybuną honorową na Placu Defilad w Warszawie przed Pałacem Kultury i Nauki od strony ulicy Marszałkowskiej. Na ekranie pokazywane są wszystkie mecze Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Transmisje umożliwia Cyfrowy Polsat. Dzięki temu kibice również poza domem mogą śledzić kolejne mecze Mundialu. Kampania potrwa do końca rozgrywek, czyli do 9 lipca 2006. Jet Line odpowiada za przygotowanie ekspozycji oraz wynajęcie lokalizacji.
Kampania repliki telefonu Nokia jest realizowana na zlecenie domu mediowego OMD Poland.
Jet Line przygotował także kampanię pod hasłem "Atmosferę Mistrzostw Świata przybliża ERA" polegającą na udostępnieniu miłośnikom footballu stołów do gry w piłkarzki w centrach handlowych w całym kraju. Stoły, o długości 3 m, umożliwiają grę dziesięciu osobom jednocześnie.
Nietypowa kampania odbywa się w miejscach, takich jak: Silesia Center w Katowicach, Galeria Mokotów w Warszawie, Galeria Kazimierz w Krakowie, Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Manufaktura w Łodzi oraz centrum handlowe Plaza w Poznaniu.
Jet Line odpowiadał za produkcję stołów, obrandowanie logotypami ERY oraz za wynajęcie lokalizacji. Kampania "piłkarzyków" rozpoczęła się 9 czerwca i potrwa przez cały okres Mistrzostw Świata, czyli do 9 lipca 2006 r.
Komentarze / 13
Dodaj komentarz-
Przemolog pisze: 2006-06-21 11:02Ciągle się uczę marketoidalnego, ale nie wiem, co to znaczy "mock-up" - przetłumaczcie proszę! :)0
-
badenov pisze: 2006-06-21 11:23Piłkarzyki! Super. Na pewno przejdziemy sie z kumplami by przyciać troche :)0
-
vod pisze: 2006-06-21 11:37atmosfera mistrzostw wyglada tak samo jak to polaczenie uslug ery z polsatem!!!;-)0
-
syska pisze: 2006-06-21 12:09"mock-up" to model telefonu, w tej sytuacji dosyc duzy ;-)0
-
bono pisze: 2006-06-21 12:14ambient to rodzaj muzyki:P0
-
everybody pisze: 2006-06-21 13:11bardzo fajna akcja z tym mundialem przed PkiN0
-
wicio pisze: 2006-06-21 13:42to i bezdomni skorzystają, dobre dobre to z tą reklamą w Wawie chyba pierwszy raz coś podobnego ma miejsce, fajnie, że w Erze0
-
JaneK pisze: 2006-06-21 14:24no no, innnowacyjna ta era się robi, dobry pomysł na promocje, z pewnością nie jest to kolejny billboard czy jakaś głupawa acz śmieszna reklama w stylu Plusa.0
-
nika pisze: 2006-06-21 17:17ta reklama naprawde innowacyjna, podoba mi się, mało kiedy ere kojarzyłem jako oficjalnego sponsora sportowego i to Mundialu, teraz to się zmieni. To już chyba nikt nie ma watpliwosci kto jest oficjalnym sponsorem Mundialu:D0
-
wlo pisze: 2006-06-21 19:21Przemolog - ja tam w ogólew nie rozumiem tego jhęzyka... i nie mam zamiaru rozumieć. Równie dobrze mógłbym wyjechać ze swojej branży kilkoma (i to całkiem w polskim języku a nie jak tu w obcym w sumie) terminami, z czego też mało kto by cokolwiek zrozumial :-)0
-
mundry pisze: 2006-06-21 19:30Zawsze coś ciekawszego niż takie same nudne reklamy w tv. Ja jestem jak najbardziej za niestandardowymi formami reklamy :)0
-
Przemolog pisze: 2006-06-22 00:27wlo: mnie to ten język śmieszy (a przy okazji poduczam się angielskiego, o czym dalej :)). BTW, nie wiem czy ktoś z telepolis przeczytał mojego komenta tutaj, ale tam wyjaśnili, co to znaczy "ambient mediowe" i "mock up" :). BTW#2, w swoim czasie "rozwaliła" mnie informacja(już nie pamiętam czy tu czy na telixie)o tym, że w kampanii reklamowej grosza za sms w POPie będą użyte "hangery, woblery i standy". O ile +/- zaczaiłem ,co to są hangery i standy, to za woblerami musiałem chwilę zagooglac:)0
-
badam pisze: 2006-06-22 12:51apropos woblerów, wędkarze pewnie nie musieli zaglądać do słowników :)0