Orange tu jest - wystartowała kampania wizerunkowa

Drukuj
Orange tu jest - wystartowała kampania wizerunkowa
Orange tu jest - wystartowała kampania wizerunkowa

Orange uruchomił swoją pierwszą w tym roku kampanię wizerunkową, wpisująca się w nowy, globalny format komunikacyjny marki: Orange tu jest.

Wielokanałowa kampania pojawi się w telewizji, na ooh, w social mediach, digitalu.

Wraz z kampanią wizerunkową emitowane będą spoty produktowe promujące Orange Światłowód oraz usługi mobilne z technologią 5G.

W stworzeniu, produkcji oraz realizacji kampanii Orange wspiera agencja Leo Burnett.  Produkcją zajęła się Filmprodukcja, a postprodukcją Studio Orka. Udźwiękowienie zrealizował Lunapark. Filmy wyreżyserował Marcin Filipek. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada Value Media, a za działania w social mediach Follow Agency.

W kampanii pokazano także ludzi Orange,  którzy są blisko klientów. W formatach outdoorowych zobaczymy pracowników zajmujących się obsługą klientów w salonach. Nowy podpis marki „Orange tu jest” podkreśla zarówno dostępność technologii, niezawodność sieci jak i codzienne rozumienie potrzeb jej użytkowników – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0