Orange otworzył specjalny salon do obsługi klientów biznesowych
PTK Centertel prowadzi pilotaż specjalnych salonów sprzedaży dedykowanych klientom biznesowym - Orange Business Center. Pierwszy taki punkt w Polsce otwarto w tym tygodniu w Warszawie na ul. Rzymowskiego. Salon jest zlokalizowany w pobliżu "zagłębia biznesowego" na ul. Domaniewskiej. Sklep został specjalnie zaprojektowany (specjalne miejsca "business corners"), aby lepiej spełnić wymagania klientów korporacyjnych. Pracownicy zostali specjalnie przygotowani do sprzedaży usług transmisji danych i taryf dla firm. Według nieoficjalnych informacji jest to jeden z pierwszych tego typu punktów Orange w Europie. Oficjalne otwarcie salonu zostało zaplanowane na 19 marca.
Komentarze / 40
Dodaj komentarz-
przemo pisze: 2007-03-01 09:00nowa wizualizacja ????,0
-
zdunek pisze: 2007-03-01 09:21To jest dobre! Pełen profesjonalizm0
-
szulak pisze: 2007-03-01 09:32bardzo dobry krok, widac przynajmniej ze dbaja o klienta, szkoda ze tylko jeden.0
-
mirss pisze: 2007-03-01 09:32fajne0
-
Irmelin pisze: 2007-03-01 10:29nie wiem czy to dobre posunięcie, zwłaszcza w stosunku do klientów indywidualnych, którzy rozumiem będą traktowani jak klienci gorszej kategorii tylko dlatego ze nie mają regonu. A co się stanie kiedy do takiego "wyjątkowego" salonu zawita zwykły szary klient? zaostanie wyproszony? Moim zdaniem taki sztuczny podział na wyjątkowychi mniejwyjątkowych jest nie fair0
-
mohamed pisze: 2007-03-01 10:50No i co z tego....spróbójcie sie połączyć na orange on line. Ciągle kłopoty i komunikat że brak możliwości podania danych o płatnościach. Orange tylko na pokaz robi pewne działania, a zrealizacją później są same problemy. Nigdy już więcej Orange, nie dam się nabrac na te ich pseudo promocje.0
-
bysr pisze: 2007-03-01 12:02a ja tu widze elementy of dla klientów indywidualnych. Wystarczy spojrzeć na pierwsze zdjęcie i na panelu znajdują sie oferty dla klientów indywidualnych...0
-
mike pisze: 2007-03-01 13:17@mohamed - to jest pierwsza tak dluga usterka na orange on-line. Jesli nie lubisz orange to po co kupowales aktywacje?0
-
mar pisze: 2007-03-01 16:37@mike: Ośmielam się nie zgodzić: ostatnia tak poważna usterka orange on-line miała miejsce bodajże tuż po wejściu marki Orange. Na palcach jednej ręki można policzyć drobniejsze (max. kilkugodzinne) problemy.0
-
Stefan pisze: 2007-03-01 18:56Tymczasem wysylam do ich BOKu po raz kolejny pytanie mailem o cene i dostepnosc tzw. "Zlotego numeru". Do tej pory nie raczyli odpowiedziec. Te zlote numery co oferuja do jakis pseudo promocji to kupa smiechu.0
-
Stefan pisze: 2007-03-01 19:03Tymczasem wysylam do ich BOKu po raz kolejny pytanie mailem o cene i dostepnosc tzw. "Zlotego numeru". Do tej pory nie raczyli odpowiedziec. Te zlote numery co oferuja do jakis pseudo promocji to kupa smiechu.0
-
Stefan pisze: 2007-03-01 19:03Tymczasem wysylam do ich BOKu po raz kolejny pytanie mailem o cene i dostepnosc tzw. "Zlotego numeru". Do tej pory nie raczyli odpowiedziec. Te zlote numery co oferuja do jakis pseudo promocji to kupa smiechu.0
-
bananadj pisze: 2007-03-01 22:21Buhahaha, sa prześmieszni - oczywiście, że każdy właściciel firmy już pędzi postać w kolejce w takim salonie, bo po co mu doradca handlowy który przyjedzie lub z którym załatwi większość spraw na telefon. Ale w Wawie może się okazać modne bywanie w takich miejscach (tzn. jazzy) :))0
-
skrzypczyk pisze: 2007-03-01 22:58pracowalem tam... i to kolejna deska ratunku na oferte orange i to co sie wydarzylo po zmianie marki...0
-
sg pisze: 2007-03-01 23:00czemu to ma służyć ??? czy w takim pięknym salonie będzie można kupić coś extra???...wątpie... po co to komu...0
-
Hirek pisze: 2007-03-02 07:33Stefan ostatnio był wolny np nr typu 501444449 czy 500055000 - za 100pkt profit. Wystarczy iść do salonu...0
-
zdunek pisze: 2007-03-02 09:03W takim salonie klient będzie sam mógł sprawdzić jak działa businnes everywhere, będzie mógł wypróbować różne karty modemowe i wiele innych funkcji nie dostępnych w zwykłym salonie orange...0
-
nimm pisze: 2007-03-02 11:24*zdunek - mam zwykly salon i klient tez moze u mnie sprawdzic jak dziala BE z roznymi kartami... a ten salon w Warszawie to swietny pomysl...0
-
Keny pisze: 2007-03-02 14:36Jak dla mnei ekstra !!!!!!,kiedys bylem w szczecinie i zapomnialem zainstalowac sterow do modemu ,no i postanowilem pojechac do salonu i co sie okazalo !!! ?? nikt nie potrafil mi pomoc ...a chodzilo tylko o glupie sterowniki ,ktore na pewno mieli ,pozatym musialem stac w kolejce !!! i to nie malej stracilem minimum 45 min, a ten kto robi interesy sam wie ile kosztuje 45 min ....szkoda ze tylko w wawce taki salon0
-
Alexander25 pisze: 2007-03-02 14:44Zmiana na złoty numer to jakieś nieporozumienie.Lista wolnych, zapytanie, czekanie na odpowiedź... to się niesamowicie wlecze. Ciekawe czy nadal jest tak cudownie, że klient zmieniający numer odpołatnie w salonie widzi ten numer dopiero jak jest wydrukowny na dokumencie do podpisu i nie ma możliwości wyboru...0
-
Alexander25 pisze: 2007-03-02 14:44Pięknie... "zagłębie biznesowe".. To chyba będzie salon z najmniejszym współczynnikiem podpisywania propozycji na zlikwidowane już firmy... Gratulujemy pomysłu... Ciekawe czy herbatka i kawka wg.standardu też będzie typu buisness? Specjalne przeszkolenie do sprzedaży taryf dla firm? Przerost formy nad treścią , jak zwykle w Centertelu.0
-
Alexander25 pisze: 2007-03-02 14:44Pięknie... "zagłębie biznesowe".. To chyba będzie salon z najmniejszym współczynnikiem podpisywania propozycji na zlikwidowane już firmy... Gratulujemy pomysłu... Ciekawe czy herbatka i kawka wg.standardu też będzie typu buisness? Specjalne przeszkolenie do sprzedaży taryf dla firm? Przerost formy nad treścią , jak zwykle w Centertelu.0
-
asi pisze: 2007-03-02 23:58*nimm, u mnie też można sprawdzić wszystkie karty:)0
-
mirek pisze: 2007-03-03 14:43zapraszamy do salonu wszystkich zainteresowanych ;) a w szczególności Alexandra25 zobaczymy czy ci sie podoba ;p0
-
Tomasz pisze: 2007-03-03 18:20i bardzo dobrze!!!!!!!!!! niech szaraki widzą, że jak ktoś się pracuję to jest lepiej traktowany. oby więcej takich mijes powstawało0
-
Tomasz pisze: 2007-03-03 18:20i bardzo dobrze!!!!!!!!!! niech szaraki widzą, że jak ktoś się pracuję to jest lepiej traktowany. oby więcej takich mijes powstawało0
-
Tomasz pisze: 2007-03-03 18:20i bardzo dobrze!!!!!!!!!! niech szaraki widzą, że jak ktoś się pracuję to jest lepiej traktowany. oby więcej takich mijes powstawało0
-
rollo pisze: 2007-03-04 01:52ja mam regon i strzele sobie taryfe 20 w takim pieknym saloniku w biznesowym kornerze - brand to brand ale nie rizumiem dlaczego dzieli sie abonentow rowniez na marke biznesowa i reszte szajsu tluczacego sie w kolejkch0
-
Ja pisze: 2007-03-04 10:08Co tu dużo pisać - "Plus dla biznesu" - i wszystko jasne :).0
-
avocado pisze: 2007-03-04 13:28Nowa taryfa Relaks w Erze jest super dla biznesu. Czy znacie szczegoly? podobno wchodzi 7 marca? Minuty do wykorzystania rowniez zagranica? dajcie troche szczegolow....0
-
avocado pisze: 2007-03-04 13:29Nowa taryfa Relaks w Erze jest super dla biznesu. Czy znacie szczegoly? podobno wchodzi 7 marca? Minuty do wykorzystania rowniez zagranica? dajcie troche szczegolow....0
-
avocado pisze: 2007-03-04 13:29Nowa taryfa Relaks w Erze jest super dla biznesu. Czy znacie szczegoly? podobno wchodzi 7 marca? Minuty do wykorzystania rowniez zagranica? dajcie troche szczegolow....0
-
avocado pisze: 2007-03-04 13:29Nowa taryfa Relaks w Erze jest super dla biznesu. Czy znacie szczegoly? podobno wchodzi 7 marca? Minuty do wykorzystania rowniez zagranica? dajcie troche szczegolow....0
-
Ja pisze: 2007-03-04 14:23Szczegóły są takie - 330 zł miesięcznie brutto, w tym 1000 minut i w ramach abonamentu możesz je wykorzystać dzwoniąc na telefony w polsce i za granicą, minuty są ważne tylko przez 1 miesiąc, nie przechodzą na drugi, no i to tyle nowości.0
-
Ja pisze: 2007-03-04 14:23Szczegóły są takie - 330 zł miesięcznie brutto, w tym 1000 minut i w ramach abonamentu możesz je wykorzystać dzwoniąc na telefony w polsce i za granicą, minuty są ważne tylko przez 1 miesiąc, nie przechodzą na drugi, no i to tyle nowości.0
-
Ja pisze: 2007-03-04 14:23Szczegóły są takie - 330 zł miesięcznie brutto, w tym 1000 minut i w ramach abonamentu możesz je wykorzystać dzwoniąc na telefony w polsce i za granicą, minuty są ważne tylko przez 1 miesiąc, nie przechodzą na drugi, no i to tyle nowości.0
-
Ja pisze: 2007-03-04 14:31Szczegóły są takie - 330 zł miesięcznie brutto, w tym 1000 minut i w ramach abonamentu możesz je wykorzystać dzwoniąc na telefony w polsce i za granicą, minuty są ważne tylko przez 1 miesiąc, nie przechodzą na drugi, no i to tyle nowości.0
-
Jabba pisze: 2007-03-05 18:20Ofertę, już maja najlepszą dla biznesu, teraz dochodzą przyjemne warunki podpisywania umowy. Tak sie współpracuje bardzo miło.0
-
czerkawski pisze: 2007-03-09 11:46To sie akurat zgadza. Orange ma zdecydowanie najlepsza oferte dla biznesu0
-
przemo pisze: 2007-03-11 14:17heeheh............. kolejny złoty sztrzał n.net-u ???? moze na początek niech ludziom kase oddazą !!!!! widze ze układ z Pola..kim pomaga0