Orange - nie zwolnimy pracowników i nie będziemy oszczędzać na sieci dealerskiej
Dziennik „Parkiet” przeprowadził wywiad z prezesem PTK Centertel, Grażyną Piotrowską-Oliwą. Według Oliwy, w tym roku Orange poszuka oszczędności przede wszystkim w wydatkach na reklamę i marketing. Orange nie zamierza zwalniać ludzi i nie będzie oszczędzać na sprzedaży i funkcjonowaniu sieci dilerskich. Być może tylko zmieni nieco akcenty i położy większy nacisk na utrzymanie klienta, a mniej na pozyskiwanie nowego. Centertel zamierza wykorzystać w maksymalnym stopniu przejęty niedawno Ramsat.
Orange podtrzymuje inwestycje w CDMA. Oliwa powiedziała: "Zainwestujemy w CDMA 0,5 mld zł i podtrzymuję, że zwróci się to w ciągu około sześciu lat, licząc od grudnia 2008 roku, gdy oferta ruszyła."
Komentarze / 15
Dodaj komentarz-
Olo pisze: 2009-06-12 16:35Mnie nie pozyskacie.0
-
viper pisze: 2009-06-12 17:44A ja si właśnie zastanawiam, czy nie spróbowąć z NOG. I tak wydawałem ponqd 50 zł na doładowania, więc to zaczyna się jak najbardziej kalkulować.0
-
Fokus-1 pisze: 2009-06-13 10:13Dobrze,że szukają oszczędności w inny sposób niz zwolnienia.0
-
KORPORACJA pisze: 2009-06-13 13:04Sieć dilerska i tak jest na krawędzi. Utrzymywanie w jednym miejscu (centra chandlowe) salonów TP (Ramsat) i Orange (inny diler) jest skrajną głupotą. W krajach europy zachodniej nie ma aż takiego nasycenia salonami jednej sieci. Może się mylę jednak przydała by się analiza0
-
gustaw pisze: 2009-06-13 15:29zapomniała pani wspomnieć ile Orange zarobi po wprowadzeniu nowego regulaniu, jeżeli klienci będą chcieli zrezygnować z ich sieci.0
-
mirekb pisze: 2009-06-13 15:43@gustaw własnie nowy regulamin wejdzie gdybędzie juz nowe prawo i nie bedzie mozliwosci odejscia z sieci bez płacenia chociaż częsci kary ;-)od lat wiadomo ze ft.fr (tp orange i reszta)ma lepszych prawników niz oferte telekomunikacyjną0
-
mati pisze: 2009-06-13 15:58KORPORACJA: wiesz, akurat patrząc z perspektywy klienta to duża liczba placówek jest korzystna. A skoro nie zamierzają jej redukować, to widocznie im się to opłaca...0
-
vss pisze: 2009-06-13 17:16Oczywiście, że nie zwalniają bo podpadli by pod zwolnienia grupowe. Wymyślili to inaczej. Po prostu nie przedłużają pracownikom kontraktów. Większość pracowników nie ma umów na czas nieokreślony tylko kontrakty na 2 lata. Po prostu nie zamierzają podpisywać na razie kolejnych kontraktów z tymi osobami :( Kiepsko, bo wylatują ludzie, którzy pracują w PTK Centertel już ponad 5 lat. Kieska polityka wg. mnie wywalać przeszkolonych pracowników.0
-
mikey pisze: 2009-06-14 00:38o jasne, że nie mogą oszczędzać. mniej się już nie da płacić sprzedawcom0
-
desperados pisze: 2009-06-14 11:55500 osob zwolnionych to pani nie zanotowala? ech... zaklamanie zwolnienie mnie zabolalo ale w sumie dobrze, ze juz tam nie pracuje....0
-
patryko pisze: 2009-06-14 15:04aaa to teraz rozumiem dlaczego konsultanci w Orange są tak nie pomocni. nie dziwię się im skoro mało zarabiają to nie chce im się wykazywać w pracy0
-
lusia pisze: 2009-06-15 00:23KORPORACJO-Salony TP to nie Ramsan ale salony firmowe.Nikt z TP nie pracowałby u dilera za takie pieniądze. Nawet do pomocy kogoś trudno znależć bo rezygnuje po kilku dniach.. Za to tych od dilera zwolnienia beda dobrodziejstwem, choć nie zdaja sobie sprawy.0
-
dobek pisze: 2009-06-15 15:35Praca w obsłudze klienta jest dosyć niewdzięcznym zajęciem, i dosyć kiepsko płatnym. Gdziekolwiek by się nie pracowało: dotyczy to także TP/Orange.0
-
Pracownik pisze: 2009-06-21 00:09Orange może nie zwalnia swoich pracowników ,ale nie płaci im pensji terminowo.0
-
theworldismine pisze: 2009-06-25 18:38nie obniźymy też cen i ciągle będzie dumni z tego, że jesteśmy najdroższym opem w Polsce0