Opóźnienia dotyczące aktywacji ADSL w Netii
Netia poinformowała klientów, którzy podpisują z tym operatorem umowy na dostęp do Internetu w tej sieci, że mogą wystąpić opóźnienia przy aktywacji usługi. Treść oficjalnego komunikatu:
Informacja dla Klientów, którzy wypowiedzieli umowę na korzystanie z usługi neostrada tp
Uprzejmie informujemy Klientów, którzy zrezygnowali z usługi neostrada tp (wypowiedzenie w związku ze zmianą Regulaminu usługi neostrada tp) i podpisali albo podpiszą z Netią umowę o świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu przed 14 lutego 2007 r., że w takich przypadkach może wystąpić kilkudniowe opóźnienie terminu aktywacji usługi stałego dostępu do Internetu.
Netia dokłada starań, aby proces przełączenia usługi stałego dostępu do Internetu przebiegł sprawnie i w możliwie najkrótszym czasie po podpisaniu umowy z Klientem, jednak proces ten zależy w dużej mierze od Państwa dotychczasowego Operatora.
Komentarze / 34
Dodaj komentarz-
adriann pisze: 2007-02-07 14:39Jak zwykle tepsa utrudnia działanie innym...0
-
spider pisze: 2007-02-07 14:45Nie wystarczy chcieć, trzeba jeszcze umieć.... odpowiedzieć na zapotrzebowanie Panowie i Panie z Netii :-)0
-
Skorupa pisze: 2007-02-07 15:48no cóż, zaczynam się bać ;/0
-
wersatis pisze: 2007-02-07 16:15trzeba dbać o swoje interesy a tele.. jest tego przykładem. nie liczą się sentymenty liczy się kasa0
-
siudamac pisze: 2007-02-07 16:15nie ma się co bać - to normalne :) jak się kilka groszy chce zaoszczędzić to się ma... a tak na poważnie to trzeba linię rozkrosować a poterm skrosować na nowo. do tego dochodzi przekazanie do netii co na początku może zająć niewyobrażalnie dużo czasu (myślę że tydzień to minimum) wszystkim zainteresowanym - POWODZENIA!0
-
misiak pisze: 2007-02-07 17:28adriann: Tobie to rzeźnik chyba dostęp do mózgu utrudnia. Zasada jest prosta jak się czegoś nie potrafi to się za to nie bierze.0
-
gal pisze: 2007-02-07 17:37Gratulacje dla TPSA za ulatwianie zycia innym. Jak zwykle. Czemu mnie to nie dziwi. A ze klient traci? Kogo to w TPSA obchodzi.0
-
wersatis pisze: 2007-02-07 18:03sytuacja jest prosta gdyż wszystkie zwałki operdziel nie będzie na tp lecz na netię bo jest nie solidna i dzięki temu traci firma renomę a to tpsie na ręke ale co kraj to obyczaj ;)0
-
andi pisze: 2007-02-07 18:03Czy można skorzystać z Net24 jeśli ma się zawieszoną linię w TP SA z możliwością korzystania z neostrady !!!!!!!! Czy ktoś ma takie doswiadczenia ?? POMOCY !!0
-
Nick pisze: 2007-02-07 18:27I się zaczyna :) Oj będzie jeszcze lipa z tych usług, oj będzie...0
-
wersatis pisze: 2007-02-07 19:40andi nie ma takiej potrzeby wystarczy tylko miec pakiet socjalny w tp sa za 28 zeta. no i oczzwiscie linia z opcja instalacji neo i tyle ja jestem optymista musi byc lepiej0
-
bart-xtreme pisze: 2007-02-07 20:59"jak się kilka groszy chce zaoszczędzić to się ma..." haha a wg mnie to ja zaoszczędzę bardzo dużo, teraz do lipca 2008 mysiałbym płacić 84 zł za 256/128 :( czyli 1428 zł (pomijam limit...) a teraz mam umowę do lutego 2008 i za łącze 1024/256 zapłacę 768 zł (do końca umowy) a natomiast do lipca 2008 roku zapłacilbym 1088 zł -> oszczędzam 340 zł, i mam łącze 4 razy szybsze :) Co prawda już nie neostrada, ale i tak będzie duzo lepiej... i nie jestem uzależniony od internetu, więc kilka dni mi n0
-
bart-xtreme pisze: 2007-02-07 21:00ie będzie przeszkadzało :) pozdrawiam wszystkich, którzy dokonali mądrego wyjścia i przeszli do alternatywnych (z mojego powiatu to 2 tyg temu było to ponad 2000 osób :) ) to i tak dużo, jak na tyle formalności :)0
-
Bartek pisze: 2007-02-07 22:10Netia od dzisiaj oferuje internet w strefie numeracyjnej "68".0
-
siudamac pisze: 2007-02-07 22:10bart-xtreme: są sposoby na obejście tego i to skorzystanie z nowych promocji... ale to już inna historia... mimo wszystko życzę wszystkim sprawnego przejścia...0
-
laik pisze: 2007-02-07 22:30Siudamac - jakie rozkrosowanie i krosowanie. Coś Ci się chyba Bitstream z pętlą lokalną pomylił. Klient jest podłączony do tego same DSLAMa TP i jedyna rzecz jaką musi zrobić TP to przekazać dane jego VC/VP do Netii. W sumie bardzo skomplikowana rzecz, w przypadku abonentów TP zajmuje 10 minut, w przypadku abonentów Netii - 7 dni.0
-
laik pisze: 2007-02-07 22:30Siudamac - jakie rozkrosowanie i krosowanie. Coś Ci się chyba Bitstream z pętlą lokalną pomylił. Klient jest podłączony do tego same DSLAMa TP i jedyna rzecz jaką musi zrobić TP to przekazać dane jego VC/VP do Netii. W sumie bardzo skomplikowana rzecz, w przypadku abonentów TP zajmuje 10 minut, w przypadku abonentów Netii - 7 dni.0
-
rcicho pisze: 2007-02-07 23:30Dostałem dziś info że Netia również oferuje już Net24 w strefie numeracyjnej 62 - brawo Netia.0
-
siudamac pisze: 2007-02-07 23:45laik: technicznie tak to wygląda ale formalnie nie. rozkrosować i skrosować na nowo niestety trzeba...0
-
maras pisze: 2007-02-08 01:20laik -klient rezygnuje z usługi neostrada- wiec najpierw idzie zlecenie na skasowanie usługi i rozkrosowanie lini. nastepnie klient idzie do neti/energisu zamówic usługę. netia/energis wysyła do tp zapytanie/zlecenie na instalację. wiec musi byc przeprowadzony wywiad techniczny czy jest możliwość instalacji - takie są procedury ustlaone w umowach BSA. a na wszystko są wyznaczone terminy. pozatym w skrajnym przypadku tzw złośliwosci martwych przedmiotów....0
-
maras pisze: 2007-02-08 01:30klient rezygnuje z neostrady, w miedzy czasie zostaje rozkrosowany i uwolniony jego port adsl w półce. idzie do neti netia wysyła do to zlecenie instalacji do tp i dostaje odpowidz "brak możliwści technicznych" bo w miedzy czasie ten uwolniony port trafił sie komuś innemu. a np wiecej portów wolnych w pólce nie ma ;-) i chwilowo do czasu rozbudowy o nową póleczke dsl za sto parę tysiecy złotych gość zostaje z ręką w nocniku. ;-)0
-
Pułkownik pisze: 2007-02-08 02:19Ale od 7 lu tego można też zapisywac się na internet w Netii takze w poznańskiej strefie numeracyjnej 0-61.0
-
Pułkownik pisze: 2007-02-08 02:19Ale od 7 litego można też zapisywac się na internet w Netii takze w poznańskiej strefie numeracyjnej 0-61.0
-
szczepcio pisze: 2007-02-08 02:26Witam! a pytanie takie... czy jest możliwość założenia neo względnie usługi multimo na linii ISDN? niby miało to być takie nowoczesne a w sumie to są sprzeczne opinie na ten temat. Bardzo proszę o odpowiedzi :) Pozdrawiam MArcin0
-
maras pisze: 2007-02-08 19:24szczepcio - nie ma bo tepsa takiej usługi nie prowadzi. a multimo energisu czy tez net24 neti (dla klientów TP) to jest usługa na infrastrukturze ADSL telekomunikacji Polskiej0
-
maras pisze: 2007-02-08 21:48szczepcio - nie ma bo tepsa takiej usługi nie prowadzi. a multimo energisu czy tez net24 neti (dla klientów TP) to jest usługa na infrastrukturze ADSL telekomunikacji Polskiej0
-
SPsiedemUTO pisze: 2007-02-20 16:38Witajcie ! Dobra rada dla wszystkich. Nie decydujcie się TERAZ na usługi Netii zapewniane w oparciu o infrastrukturę TPSA. Czekam TYDZIEŃ na to, by Netia uruchomiła dla mnie swoją usługę Net24. Czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta Netii, jest SKANADALICZNIE długi - kilkadziesiąt minut (rekord, to ponad 45 min). Gdy już się ktoś zgłosi - słyszę ZAWSZE to samo: że TPSA "nie przekazała do tej pory istotnych danych dotyczących parametrów łącza". TPSA twierdzi, że Netia kłamie, że atakuje i0
-
SPsiedemUTO pisze: 2007-02-20 16:52Witajcie ! Dobra rada dla wszystkich. Nie decydujcie się TERAZ na usługi Netii zapewniane w oparciu o infrastrukturę TPSA. Czekam TYDZIEŃ na to, by Netia uruchomiła dla mnie swoją usługę Net24. Czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta Netii, jest SKANADALICZNIE długi - kilkadziesiąt minut (rekord, to ponad 45 min). Gdy już się ktoś zgłosi - słyszę ZAWSZE to samo: że TPSA "nie przekazała do tej pory istotnych danych dotyczących parametrów łącza". TPSA twierdzi, że Netia kłamie, że atakuje i0
-
SPsiedemUTO pisze: 2007-02-20 17:11cd. ich, bo tematyka związana z realizacją Net24 ją przerasta. Słyszę wiarygodne zapewnienia z obydwu stron. Netia nie podejmuje skutecznych działań w celu poprawy sytuacji. Pracownicy tego operatora liczą na to, że "ruch sam się rozładuje". Proszą o cierpliwość. Czuję się niczym piłka w grze między operatorami. To nie jest miłe... Dałem już znać o tych faktach do lokalnych mediów oraz do rzecznika praw konsumenta. Czekam nadal ! Czas płynie BEZ dostępu do Internetu. Nie życzę nikomu podobnych e0
-
SPsiedemUTO pisze: 2007-02-20 17:11cd. ich, bo tematyka związana z realizacją Net24 ją przerasta. Słyszę wiarygodne zapewnienia z obydwu stron. Netia nie podejmuje skutecznych działań w celu poprawy sytuacji. Pracownicy tego operatora liczą na to, że "ruch sam się rozładuje". Proszą o cierpliwość. Czuję się niczym piłka w grze między operatorami. To nie jest miłe... Dałem już znać o tych faktach do lokalnych mediów oraz do rzecznika praw konsumenta. Czekam nadal ! Czas płynie BEZ dostępu do Internetu. Nie życzę nikomu podobnych e0
-
SPsiedemUTO pisze: 2007-02-20 17:13cd. ich, bo tematyka związana z realizacją Net24 ją przerasta. Słyszę wiarygodne zapewnienia z obydwu stron. Netia nie podejmuje skutecznych działań w celu poprawy sytuacji. Pracownicy tego operatora liczą na to, że "ruch sam się rozładuje". Proszą o cierpliwość. Czuję się niczym piłka w grze między operatorami. To nie jest miłe... Dałem już znać o tych faktach do lokalnych mediów oraz do rzecznika praw konsumenta. Czekam nadal ! Czas płynie BEZ dostępu do Internetu. Nie życzę nikomu podobnych e0
-
SPsiedemUTO pisze: 2007-02-20 17:13cd. ich, bo tematyka związana z realizacją Net24 ją przerasta. Słyszę wiarygodne zapewnienia z obydwu stron. Netia nie podejmuje skutecznych działań w celu poprawy sytuacji. Pracownicy tego operatora liczą na to, że "ruch sam się rozładuje". Proszą o cierpliwość. Czuję się niczym piłka w grze między operatorami. To nie jest miłe... Dałem już znać o tych faktach do lokalnych mediów oraz do rzecznika praw konsumenta. Czekam nadal ! Czas płynie BEZ dostępu do Internetu. Nie życzę nikomu podobnych e0
-
SPsiedemUTO pisze: 2007-02-20 17:13cd. ich, bo tematyka związana z realizacją Net24 ją przerasta. Słyszę wiarygodne zapewnienia z obydwu stron. Netia nie podejmuje skutecznych działań w celu poprawy sytuacji. Pracownicy tego operatora liczą na to, że "ruch sam się rozładuje". Proszą o cierpliwość. Czuję się niczym piłka w grze między operatorami. To nie jest miłe... Dałem już znać o tych faktach do lokalnych mediów oraz do rzecznika praw konsumenta. Czekam nadal ! Czas płynie BEZ dostępu do Internetu. Nie życzę nikomu podobnych e0
-
rakk pisze: 2007-02-23 13:51ja zerwalem umowe z TP przed 14 lutego, przed ta data zawarlem rowniez umowe z netia i jak narazie jestem od prawie tygodnia (tj poczawszy od 14.02) pozbawiony netu :-\ powoli zaczyna mnie to irytytiwac,z dnia na dzien zbieram coraz to gorsze informacje; wczoraj naprzyklad wyczytalem w regulaminie ze netia ma max. 30 dni na aktywacje tej uslugi, wczesniej kumpel powiedzial mi ze Netia ma za duzo zlecen (za malo technikow) i dlatego mozna czekac nawet 3-4 tyg...0