Nowy duży pakiet rozmów w Simplusie

Drukuj

Regulamin promocji „Od 16 darmo”.

1. Promocja „Od 16 darmo” („Promocja”) jest organizowana przez Polkomtel S.A. i obejmuje Użytkowników w rozumieniu Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Użytkowników, którzy korzystają z taryf Easy lub Team 7 („Użytkownicy”).
2. Promocja trwa od dnia 10 czerwca 2006 r. do dnia 15 września 2006 r.
3. W okresie trwania Promocji Użytkownikom oferowany jest promocyjny pakiet „Od 16 darmo” („Pakiet”) zawierający 180 bezpłatnych minut do wykorzystania przez Użytkownika na krajowe połączenia głosowe wykonywane na numery w sieci Plus GSM .
4. Aktywacja Pakietu jest możliwa tylko w okresie trwania Promocji. Pakiet może zostać wykorzystany najpóźniej do dnia 15 października 2006 r.
5. W ramach Promocji opłata za Pakiet wynosi 5 zł z VAT. Konto Użytkownika zostaje obciążone opłatą za Pakiet z chwilą aktywacji Pakietu.
6. Zasady korzystania z Pakietu:
a. bezpłatne minuty wchodzące w skład Pakietu mogą być wykorzystane przez Użytkownika w ciągu kolejnych 30 dni począwszy od dnia aktywacji Pakietu;
b. bezpłatne minuty wchodzące w skład Pakietu mogą być wykorzystane przez Użytkownika tylko w okresie ważności dla usług i połączeń wychodzących;
c. bezpłatne minuty wchodzące w skład Pakietu mogą zostać wykorzystane na połączenia wykonywane:

  • od poniedziałku do czwartku w godzinach od 16:00 do 6:00 następnego dnia,

  • od piątku od godziny 16.00 do poniedziałku do godziny 6.00 (weekendy) oraz

  • w święta 15 czerwca 2006 roku i 15 sierpnia 2006 roku;

d. Po upływie 30 dni od dnia aktywacji Pakietu niewykorzystane bezpłatne minuty w ramach Pakietu przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Użytkownikowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty z Pakietu;
e. Użytkownik ma możliwość sprawdzenia za pomocą krótkiego kodu: *121# liczby pozostałych minut w ramach aktywowanego na swoim koncie Pakietu oraz terminu, do którego może wykorzystać Pakiet.
7. Aktywacja Pakietu odbywa się według następujących zasad:
a. jedynym sposobem aktywacji Pakietu przez Użytkownika jest wysłanie krótkiego kodu *121*11*07# z numeru, dla którego ma być aktywowany Pakiet;
b. z zastrzeżeniem pkt.5 Regulaminu, aktywacja Pakietu nie jest obciążona dodatkową opłatą. Opłata za aktywację Pakietu wliczona jest w cenę Pakietu;
c. Aktywacja Pakietu na koncie Użytkownika ma miejsce najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania przez Polkomtel S.A. krótkiego kodu, o którym mowa w pkt. a) powyżej;
d. Użytkownik zostanie powiadomiony zwrotną wiadomością SMS o aktywacji Pakietu na jego koncie;
e. datą aktywacji Pakietu jest dzień, w którym Użytkownik otrzymał od Polkomtel S.A. zwrotną wiadomość SMS potwierdzającą aktywację Pakietu na jego koncie;
f. jednorazowo Użytkownik na swoim koncie może aktywować tylko jeden Pakiet. Kolejny Pakiet może być uruchomiony po wykorzystaniu minut z poprzedniego Pakietu nie wcześniej jednak niż po upływie 30 dni od dnia aktywacji ostatniego Pakietu,
g. Każdorazowo uruchomienie kolejnego Pakietu przez Użytkownika następuje według zasad określonych w pkt. a) – f) powyżej.
8. Aby aktywować Pakiet Użytkownik musi spełnić łącznie następujące warunki:
a. musi posiadać dodatnią wartość swojego konta (minimum 5 zł z VAT).
b. musi aktywować Pakiet na swoim koncie zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 7 Regulaminu.
c. musi znajdować się w okresie ważności dla usług i połączeń wychodzących.
9. Informacje dodatkowe dotyczące zasad korzystania z Pakietu:
a. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zablokowania dostępu do Pakietu w sytuacji, gdy Użytkownik swoim postępowaniem, również w sposób nieświadomy, wpływa na pogorszenie jakości świadczonych usług przez Polkomtel S.A. lub zagraża stabilności systemów teleinformatycznych, w szczególności, gdy w wyniku korzystania z Pakietu ogranicza możliwość komunikacji z numerami alarmowymi (m.in.: 112, 997, 998, 999).
b. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo przerywania połączeń wykonywanych w ramach Pakietu trwających powyżej 20 minut;
c. dokonywane przez Użytkownika w czasie trwania Promocji zmiany na koncie w zakresie taryf Easy i Team7, tj. zmiana taryfy z Easy na taryfę Team7 lub z taryfy Team7 na taryfę Easy, nie powodują utraty niewykorzystanych bezpłatnych minut z aktywowanego Pakietu;
d. dokonywane przez Użytkownika w czasie trwania Promocji zmiany na koncie w zakresie zmiany taryfy na inną niż taryfa Team7 i Easy, powodują utratę niewykorzystanych bezpłatnych minut z aktywowanego Pakietu. Po ponownej zmianie wykorzystywanej taryfy na taryfę Easy lub Team7 Użytkownik może ponownie aktywować pakiet zgodnie z warunkami określonymi w Regulaminie, ponosząc opłatę zgodnie z pkt 5 Regulaminu;
e. po upływie okresu trwania Promocji Użytkownik nie będzie mógł aktywować Pakietu;
f. bezpłatne minuty wchodzące w skład Pakietu nie mogą być wykorzystane na połączenia głosowe w ramach roamingu oraz w ramach połączeń międzynarodowych,
g. połączenia głosowe wykonywane przez Użytkowników na numer wybrany w ramach promocji „Darmowe rozmowy i SMSy za zasilenia” nie powodują zmniejszenia liczby bezpłatnych minut wchodzących w skład Pakietu.
10. Zasady naliczania opłat za połączenia wykonane przez Użytkownika korzystającego z Pakietu są następujące:
a. opłaty za połączenia głosowe inicjowane przez Użytkownika korzystającego z Pakietu naliczane są zgodnie ze stawką za połączenia krajowe (odpowiednio do wykorzystywanej przez Użytkownika taryfy: Easy lub Team 7);
b. zwrot pobranych opłat nastąpi w formie zasilenia konta Użytkownika wg następujących zasad:
 w momencie, kiedy wysokość pobranych opłat za inicjowane przez Użytkownika połączenia głosowe wykonane w ramach Pakietu osiągnie lub przekroczy 1 PLN w przypadku taryfy Easy lub 2,44 PLN w przypadku taryfy Team7, konto Użytkownika zostanie zasilone o wartość należnej kwoty,
 jeżeli stan konta Użytkownika wynosi 1 PLN lub jest niższy, zasilenie konta o wartość należnej kwoty może następować po każdym połączeniu wykonanym w ramach Pakietu ,
 jeżeli w ciągu 5 dni suma opłat za inicjowane przez Użytkownika połączenia głosowe wykonane w ramach Pakietu jest niższa od 1 PLN przypadku taryfy Easy lub od 2,44 PLN w przypadku taryfy Team7, konto Użytkownika zostaje zasilone o wartość należnej kwoty najpóźniej po 5 dniach od wykonania pierwszego z tych połączeń głosowych;
c. naliczanie opłat i późniejszy zwrot pobranych opłat za inicjowane przez Użytkownika połączenia głosowe wykonane w ramach Pakietu, według zasad określonych w lit. a i b, nie dotyczy Użytkowników korzystających z usługi „Dostępny limit Krótkim Kodem”, w której naliczanie opłat za połączenia głosowe odbywa się w czasie rzeczywistym.
11. Inicjowane przez Użytkownika połączenia głosowe wykonane w ramach Pakietu nie powodują zmniejszenia wielkości uruchomionego na koncie Pakietu Easy Gadka w taryfie Easy oraz Pakietu Darmowych minut w Promocji NON STOP
12. Postanowienia niniejszego Regulaminu mają również zastosowanie w przypadku wykonywania połączeń w ramach Pakietu na numer, który jest jednocześnie numerem wskazanym w ramach usługi „Swojaki”.
13. Polkomtel S.A. zastrzega możliwość zmiany Regulaminu lub wcześniejszego zakończenia Promocji.
14. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A dla Użytkowników.
15. Regulamin dostępny jest na witrynie internetowej pod adresem www.simplus.pl oraz w siedzibie Polkomtel S.A.

1 Cena minut wchodzących w skład Pakietu wliczona jest w opłatę za Pakiet.
2 W ramach Pakietu Użytkownik może wykonywać krajowe połączenia głosowe na dowolny numer w sieci Plus GSM z wyłączeniem numerów: Premium Rate i numerów specjalnych w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług Numer Ulgowy, usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych oraz numerów w sieci Sami Swoi, numerów specjalnych, połączeń z siecią Internet +48 601 100 321 oraz połączeń z WAP +48 601 100 234

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 168

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    quest pisze: 2006-06-09 16:11
    1) "Po upływie 30 dni od dnia aktywacji Pakietu niewykorzystane bezpłatne minuty w ramach Pakietu przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie"... 2) " bezpłatne minuty wchodzące w skład Pakietu mogą zostać wykorzystane na połączenia wykonywane:od poniedziałku do czwartku w godzinach od 16:00 do 6:00 następnego dnia, od piątku od godziny 16.00 do poniedziałku do godziny 6.00 (weekendy) oraz w święta 15 czerwca 2006 roku i 15 sierpnia 2006 roku" Nie lubię zakręconych promocji...
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-09 16:22
    no i to jest to co mialo byc 9 czerwca!
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-06-09 16:24
    Moim zdaniem super:)))))))))))) promo
    0
  • Users Avatars Mini
    quest pisze: 2006-06-09 16:25
    no ale cenowo to dobrze wypada 180 minut za 5 zl
    0
  • Users Avatars Mini
    MacGod pisze: 2006-06-09 16:29
    Ktoś na GOLu miał jednak dobry przeciek, data się zgadza... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-06-09 16:31
    Minutka po niecałe 3 grosze , do tego Darmowy Numer , Push To Talk , minuta w szczycie po 25 groszy , sms po 1 grosz. Ach , żeby tylko Plus zmienił zasady tych ostatnich pakietów... 10 punktów dla Plusa, robi się coraz fajniejszy pre-paidzik:)
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-09 16:35
    no ale oczywiscie termin waznosci 30 dni i limit aktywacji tylko jednego pakietu jednoczesnie i w dodatku jeszcze mozliwosc aktywacji kolejnego po 30 dniu od aktywacji poprzedniego mimo wczesniejszego wykorzystania
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-09 16:37
    gdyby nie te limity to by bylo super
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-09 16:40
    czyli nie mam sie co ludzic ze limity znikna z easy gadki i easy smsm po 30 czerwca
    0
  • Users Avatars Mini
    milosh pisze: 2006-06-09 16:48
    nie bede nazekal ale "Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo przerywania połączeń wykonywanych w ramach Pakietu trwających powyżej 20 minut" brzmi smiesznie..
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-09 16:52
    no właśnie - minuty przepadają, więc złodzieje kradną, do tego istnieje realna szansa że platforma padnie... do [...] ta oferta...
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-06-09 16:52
    Rozmowa do calej sieci w tych godzinach co jest w promocji to tylko 3 grosze brutto. SUPER.Aktywacja 5zl, to w Orange za 5 zl to nic nie mamy a tu 180 minut!!!!!!!!!!!! Jak ktos dzowni nie w tych godzinach to jest Easy Gadka a jak w godzinach objetych promocja to tylko 3 gr!!!!!!!!!!!!!!!! na weekendzie tez to dziala. Bardzo dobra promocja;))))))))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-09 16:54
    MILOSH: no to tez jest smieszne
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-09 16:57
    nie mowie ze oferta jest zla, jest dobra nawet bardzo dobra tylko te limity za duzo ich
    0
  • Users Avatars Mini
    PiteR-1 pisze: 2006-06-09 16:59
    jak dla sim+owcow to sadze ze promo ciekawa :) w praktyce wyjdzie ze jednak moze jak sie pakiet skonczy to bedzie mozna i tak uruchomic kolejny juz czy cos ;D i wszyscy beda zadowoleni :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-06-09 17:00
    ***wlo - na zapewne abrdziej byś się zdziwił , gdybyś w sklepie spożywczym zobaczył przy kasie informacje , że jeśli nie zjesz czegoś w ciągu np. 7 dni , to pracownicy tego sklepu przyjdą i zabiorą Ci całą resztę za ktora zapłaciłeś I JEST TWOJA. A NIE PLUSA NA PRZYKLAD. Nie rozumiem dlaczego usługi telekomunikacyjne działają na innych zasadach. Albo jak nie wyjeździsz paliwa przez tydzień , to Ci spuszczą z baku , zaś nastepne będziesz mógł zatankować po wyjeżdzeniu do ostatniej kropli ,
    0
  • Users Avatars Mini
    quest pisze: 2006-06-09 17:01
    tylko zeby sieć Plus gsm nie zatykała po 17:00 kiedy bedzie mozna dzwonic po 3 grosze ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-06-09 17:02
    paliwa z poprzedniego tankowania. Czy to jest kradzież? A nie jest? Czyli wystarczy napisac w regulaminie jakiejś usługi , że "możemy Ci zabrać co Twoje (za co zapłaciłeś) " i już jest cacy. Ciekawe...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-09 17:04
    issa - dlatego mówię, ze do d... jest ;)Zgłoś ten komentarz do skasowania
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-06-09 17:06
    Swoją drogą UOKiK by się mógł zając tego typu praktykami operatorów , czy np. kradzież sankcjonowana jakimś tam regulaminem , jest zgodna z prawem wyższym , czy jeszcze nie jest kradzieżą.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-09 17:07
    Odradzam też Plusa abonamentowqego, bo przecież chyba tylko w Plusie przepadają niewykorzystane minuty abonamentowe już teraz?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-06-09 17:10
    Nie ***wlo - zamysł oferty jest bardzo dobry , nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie narzekał na 180 minut za 5zł. Mowa o innym szczególe oferty , nie ma co odwracać kota ogonem.
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2006-06-09 17:10
    W darmowym numerze też niby są limity a moja mama z babcią nawijają bez opamiętania i jeszcze nic nigdy nie przerwało poza... rozładowaną baterią. A tak swoją drogą to jak są rozliczanie rozmowy w wolnym numerze i w tej promocji? Czy rozmowa z wolnym numerem nie pomniejsza pakietu 180 minut???
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-09 17:10
    QUEST: no to wlasnie dlatego zeby sie nie zatykala to polkomtel zastrzega sobie przerywanie rozmow pakietowych trwajacych dluzej jak 20 minut
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-09 17:14
    MILIARD: najpierw darmowy numer, pozniej 18o minut, pozniej easy gadka
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-09 17:16
    nie wiem tylko czy premia non stop jest przed easy gadka czy po
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-09 17:24
    ale zaraz sie dowiem
    0
  • Users Avatars Mini
    aleksis pisze: 2006-06-09 17:24
    to mnie nie bardzo przekonuje, raz jest taniej, raz jest drożej. Raz działa a raz nie działa...
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-09 17:29
    PRAWIDLOWA KOLEJMNOSC: darmowy numer - 180min - non stop - easy gadka
    0
  • Users Avatars Mini
    UzytkownikSimplusa pisze: 2006-06-09 17:39
    Lipa, bo te 180 minut jest tylko do Plusa, a powinno byc do Plusa i na stacjonarki, konkurencja daje tanio w sieci i na stacjonarne, a plus tylko w sieci! Migruje do Tak Taka z zachowaniem numeru, wole miec 250 minut do Ery, Heyah i na stacjonarki za 50 zl bez ograniczen czasowych i bez ograniczen co do pory dnia.
    0
  • Users Avatars Mini
    UzytkownikSimplusa pisze: 2006-06-09 17:45
    Nie zamierzam placic za minute polaczenia ze stacjonarka 78 groszy, bo to czyste zdzierstwo zwazywszy na to jaki niski jest interkonekt w kierunku Plus-stacjonarki. Na taryfe Easy natomiast nie przejde bo tam jest inna lipa - nie mozna kupic kilku pakietow na raz i pakiety przepadaja. Plus jak zwykle zdziera a naiwni daja sie nabrac.
    0
  • Users Avatars Mini
    UzytkownikSimplusa pisze: 2006-06-09 17:51
    Poza tym kolejna lipa - mozna kupic tylko jeden pakiet 180 minut na miesiac, nawet jak sie wczesniej go wykorzysta to nie mozna kupic drugiego przed uplywem miesiaca.
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2006-06-09 17:55
    b. Fajna promocja. Wlo co ty tak narzekasz? Nic Ci nie przepada w abo i dobrze o tym wiesz. Kupujesz pakiet na okreslonych w-kach a moze jeszcze inaczej czasowe prawo do wykorzystania okreslonych zasobow (tu minut) i to juz twoja sprawa czy skorzystasz
    0
  • Users Avatars Mini
    bono pisze: 2006-06-09 18:01
    a kto teraz dzwoni na stacjonarki? do babci będziesz dzwonił? albo do urzędów? grupą docelową simplusa jest młodzież, ale wszyskim nie dogodzisz, wlo pozdrawiam, widzę że humor się Ciebie trzyma:P
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2006-06-09 18:02
    uzytkownik-to sie jeszcze zobaczy. Gadke tez mozna bylo wlaczyc raz w miesiacu..
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-09 18:24
    bono - ja dzwonię... i to coraz więcej właśnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-06-09 18:31
    jak ktoś chce więcej dzwonić to kupuje nr w kiosku za 9 zł i uruchamia pakiet. Po wykorzystaniu wyrzuca i kupuje następny. Taka niby jednorazowa karta telefoniczna. Odrobinkę drożej wychodzi ale bez limitu pakietów na miesiąc. A tak prawdę mówiąc spodziewałem się lepszej oferty. Ale lepszy rydz niż nic :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-09 18:43
    no ja bym może aktywował... ale gdyby od 12 było :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bohowoj pisze: 2006-06-09 18:52
    daruje sobie simplusa do momentu jak usłysze z wiarygodnych źródeł, że kupili nową, doskonałą platforme prepaid i rezygnują z łatania starej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-09 18:56
    bohowoj - z ust mi to wyjąłeś ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-06-09 19:29
    Dajcie juz spokoj z ta platforma:P hehe;). Ale co do tych limitow czasowych (szczegolnie easy gadka i sms) to lipka....:/
    0
  • Users Avatars Mini
    bruner pisze: 2006-06-09 20:01
    Pisza, ze dzieki temu cudownemu pakietowi zakonczono promocje Darmowe rozmowy i SMSy za zasilenia hehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    GhostDog pisze: 2006-06-09 20:05
    "W związku z wprowadzeniem promocji "Od 16 darmo" zakończona zostaje poprzednia promocja Simplus "Darmowe rozmowy i SMSy za zasilenia". Użytkownicy, którzy mieli wprowadzony numer w ramach tej promocji i dokonają zasilenia swojego konta do dnia 09.06.2006 roku będą korzystać z benefitów promocji przez okres zależny od wartości dokonanego zasilenia (zgodnie z warunkami promocji)."
    0
  • Users Avatars Mini
    GhostDog pisze: 2006-06-09 20:57
    A ja ciągle kibluję w popie, i ciągle mam nadzieję na jakieś pozytywne zmiany... :) Idealnym pre-paidem dla mnie była by taryfa posiadająca: ceny rozmów z TT, ceny transmisji danych GPRS z Simdaty...
    0
  • Users Avatars Mini
    maniek pisze: 2006-06-09 21:08
    GhostDog Ja tez na to czekam ;) moze sie doczekamy dla mnie wystarczyloby gdyby pakiety byly bezterminowe. ceny w pakietach sa do przyjecia troche by mogli zjechac z cena po za siec Orange
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-06-09 21:31
    dobre i to!!!!!mysle ze nie jest zla ta oferta!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    marszal pisze: 2006-06-09 21:37
    Darmowe rozmowy i smsy w simplusie trwaja do 30 czerwca a nie jak ktos napisał do 9 czerwca, tak jest w regulaminie na ich stronie.
    0
  • Users Avatars Mini
    D pisze: 2006-06-09 21:39
    Promocja dobra płacę za pakiet tylko 5 złotych a nie 50 jak w tak taku i dzwonię tylko do jednej osoby jestem w stanie wydzonić do niej 200 minut miesięcznie także spoko! no i jeszce moge do całego plusa... super, a na stacjonarny telefon to nie dzwoniłem chyba od czasu kiedy zostałem posiadaczem komórki :) Simplus! Jeszce nowa platfora, świeższy cennik, jeszcze jakaś promocja, dodatkiem super reklamy i inne sieci leżą!
    0
  • Users Avatars Mini
    GhostDog pisze: 2006-06-09 21:55
    *** marszal ----- Zgadza się ale Polkomtel zastrzegł sobie w regulaminie, że może wcześniej zakończyć promocję :)
    0
  • Users Avatars Mini
    GhostDog pisze: 2006-06-09 21:56
    *** marszal ----- Zgadza się ale Polkomtel zastrzegł sobie w regulaminie, że może wcześniej zakończyć promocję :)
    0
  • Users Avatars Mini
    GhostDog pisze: 2006-06-09 22:11
    ****maniek--- a ja jescze sie trzymam w popie tylko dlatego, że mało dzwonię, mam 6600 i do komunikacji głównie uzywam Papli.Godzina intensywnej rozmowy kosztuje mnie 75gr (150kB), natomiast w stanie czuwania i przy sporadycznej komunikacji za te 75gr jestem online przez calutki dzień. Więc chyba najbardziej przydałby mi się tańsze paczki GPRS, tak do 0.05gr za 100kB...to by było miło
    0
  • Users Avatars Mini
    quest pisze: 2006-06-09 22:13
    --->>>D "płacę za pakiet tylko 5 złotych a nie 50 jak w tak taku i dzwonię..." Dzwonisz , zgadza się , ale nie zapominaj ze dopiero po 16:00..co oczywiscie nie przekresla tej promocji ze wzgledu na cene minuty.3 gr/min - niestety nie mozesz miec wiecej niz 180 min miesiecznie...ale oczywiscie promocja podoba się ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-06-09 22:20
    Oferta tzn. 180 min za 5 PLN w dosyć szerokim przedziale czasowym jest bardzo dobra, natomiast organizacja pakietów, jak to w Simplusie, beznadziejna. Mimo nadludzkiego wysiłku nie mogę pojąć dlaczego kupując pakiet 180 minut, rozmowa (oczywiście nie musi) ale jednak może zostać przerwana po 20 minutach??? Jak to trafnie zauważył *remik nie lada gratka dla ludzi traktujących simy w różnych sieciach jak karty telefoniczne :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2006-06-09 22:35
    @ GhostDog - gdzie wyczytałeś że darmowy numer się kończy? Pytam, bo w razie czego muszę zasilić konto :)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-06-09 23:05
    ***GhostDog Info jest na www.telix.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-06-09 23:06
    ****miliard Info jest na www.telix.pl :P:P
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2006-06-09 23:21
    z tm przerywaniem po 20 minutach jest jak z limitami w iplusie - jeżeli sieć jest przeciążona to dopiero mogą przerwać. Tak samo z tym ze tylko jeden w miesiącu można włączyć - easygadkę też niby można tylko raz na miesiąc a w praktyce sie okazuje że można wcześniej!!
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-09 23:37
    ROBROB: easy gadke mozne aktywowac kilka razy w ciagu 30 dni tylko easy sms nie mozna, pomyliles pakiety
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-10 02:07
    juz od kilku minut 10 czerwca a aktywowac jeszcze nie mozna
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-10 02:08
    chyba ze komus sie to juz udalo
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-10 02:09
    suma sumarum to moglyby te minuty byc wymienne na SMS i MMS
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-10 02:13
    co wyscie pozasypiali wszyscy a moze poupijaliscie sie wszyscy po przegranej
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2006-06-10 02:19
    Robrob- z limitami w iplusie to nie jest tak wcale że sieć jest przeciążona :) Plus po prostu robi kasę i tyle :) u mnie w Łodzi jeszcze nigdy nie miałem przypadku że sieć była zapchana zawsze prawie mam max prędkości gprs :) a Plus ma bardzo gęsta sieć bts :) a teraz doszedł umts więc pojemność dla danych Plus ma bardzo dużą :)
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-10 02:20
    domyslam sie ze kolejne newsy o simplusie beda z 30 czerwca na 1 lipca wtedy pewnie beda przedluzone promocje easy gadka i easy sms miejmy nadzieje ze zlikwiduja 30 dni na wykorzystanie easy sms
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-10 02:21
    chociarz zdaje sobie z tego sprawe ze raczej zadnych zmian nie bedzie
    0
  • Users Avatars Mini
    z pisze: 2006-06-10 03:08
    Miejmy nadzieje ze nie przeciaza sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    benek pisze: 2006-06-10 03:50
    co to za promocja, darmowy numer wycofany, regulamin tej promocji niezrozumialy nie wiem co moge a czego nie !! niech ktos to wyjasni w ramach 180 minut moge dzwonic do wszystkich czy tylko do 1 numeru wybranego ??
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-10 03:58
    BENEK: do WSZYSTKICH W PLUSIE
    0
  • Users Avatars Mini
    benek pisze: 2006-06-10 04:02
    DOMUR - a czytales regulamin tej uslugi na stronie simplusa ? prosze spojrz na punkt 3 i 4 ciekawe co z tego zrozumiesz ?? bo ja malo co !!
    0
  • Users Avatars Mini
    Natalia-1 pisze: 2006-06-10 05:23
    Nie lubię ograniczeń dlatego ta promocja mi się nie podoba. PS: proszę nie zwracac uwagi na mojego klona ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-06-10 09:47
    Oferta bardzo fajna. Za głupie 5 zł mozna mieć naprawdę dużo gadania do innych w Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Hektor pisze: 2006-06-10 10:02
    Darmowy numer ważny do 30 czerwca. Od 16 darmo można wykorzystać do wszystkich w Plusie i Simplusie po 16.00, w Weekend o każdej porze i święta o karzdej porze. Krótko mówiąc, za 5 zł masz 3 godz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Henio pisze: 2006-06-10 10:13
    Porazka, w Team7 mam swojakow dzwoniac do nich kozystam z pakietu? 3godz na miesiac wzamian za darmowe rozmowy ktorych juz nie ma !!! niech zmienia stawki do swojakow na 3gr to bedzie ok
    0
  • Users Avatars Mini
    grzybekxl pisze: 2006-06-10 11:35
    Alez przeczytajcie regulamin na stronie simplusa - pkt 3 Sa nadal darmowe rozmowy! Z regulaminu usługi Za darmo po 16 3. W okresie trwania Promocji Użytkownikom oferowana jest promocyjna usługa o nazwie „Darmowe rozmowy i SMSy za zasilenia” („Usługa”), w ramach której krajowe połączenia głosowe inicjowane (z zastrzeżeniem pkt 11 Regulaminu) oraz wiadomości SMS wysyłane przez Użytkownika na wskazany przez Użytkownika numer w sieci Plus GSM („DARMOWY NUMER”), nie będą obciążane opłatami. Pozd
    0
  • Users Avatars Mini
    grzybekxl pisze: 2006-06-10 12:09
    Pozatym ten regulamin jest inny od regulaminu na stronie www.simplus.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    marcim pisze: 2006-06-10 12:22
    Jeszcze mi sie nigdy nie zdarzylo zeby mi ograniczyli darmowe rozmowy do 20min. Nigdy mi takich nie przerwali, a gadalem naprawde duzo. Gdyby nie simplus, o tylu darmowych rozmowach moglbym pomarzyc. Wiec jesli chodzi o zrywanie polaczen po 20 min, to dajcie sobie spokoj z ta dyskusja. Bo to jest raczej niespotykane. Polaczenia przerywali fakt, ale nie darmowe tylko wszystkie w styczniu i lutym, gdy naprawiali platforme.
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-10 12:38
    GRZYBEKXL, HEKTOR, BENEK: pkt3 mowi ze jezeli ktos zasilil konto przed 10 czerwca to korzysta nadal z darmowego numeru na dotychczasowych zasadach a oprocz tego moze sobie aktywowac ten pakiet ktory jest wykorzystaywany do wszystkich innych polaczen w sieci po 16 i weekendy poza darmowym numerem, natomiast od dzis jak zasilisz konto to darmowy numer juz sie nie aktywuje!
    0
  • Users Avatars Mini
    benek pisze: 2006-06-10 12:48
    DOMUR - a czytales regulamin tej uslugi na stronie simplusa ? prosze spojrz na punkt 3 i 4 ciekawe co z tego zrozumiesz ?? bo ja malo co !!
    0
  • Users Avatars Mini
    Adriand pisze: 2006-06-10 12:54
    Ludzie!!! Wiecie dlaczego Plus uruchomił tą promocje i np 60 minut do plusa za 1 grosz dla Starych Abonamentów? Bo chce sprawdzić czy sprawi sie nowa platforma i czy nie padnie sieć .. Dlatego też moze on zakończyć promocje wcześniej na skutek AWARII! Jak dla mnie oferta na 10 bo jeszcze nigdzie tak nie bylo ale znowu "b. bezpłatne minuty wchodzące w skład Pakietu ...." Jakie znowu bezpłatne jak trzeba zapłącić 5 zł .. Juz mam dosc czytania takich słabych trików Reklamowych ... Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-10 13:40
    domur - jak pomylił? przecież korzysta to wie!!
    0
  • Users Avatars Mini
    banan pisze: 2006-06-10 13:58
    ***GhostDog - ja tez siedze w Orange ze wzgledu na ceny GPRS. Jestem w Jednej Idei na Karte a tam to wogole moge juz zapomniec o jakichkolwiek promocjach. No ale to jest cena 10Mb za 10 zl w fajnie rozliczanych pakietach. Rozmowy do sieci i stacjonarki dosyc drogie (40 gr) ale poki na rynku nie bedzie jakies porzadnej oferty gdzie i ceny GPRSu i ceny polaczen bedą OK to nigdzie sie nie przenosze. Z reszta musialbym razem z numerem sie przeniesc bo mam go juz 7 lat i szkoda troche by go bylo...
    0
  • Users Avatars Mini
    majtek pisze: 2006-06-10 17:05
    Kochani. Po pierwsze zastanawiam sie... ile osób, które krytykuja promocja w rzeczywistości mają Simplusa. Po drugie promocja jak kazda promocja jednym się podoba, drugim nie. jeszcze nie było takiej promocji, która zadwoliłaby WSZYSTKICH. Jesli chodzi o moje odczucia promocja jest super... szczególnie, gdy większośc moich znajomych ma telefon z Plusa właśnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-10 17:16
    BENEK: przeczytaj jeszcze raz dokladnie to co napisalem to sie dowiesz czy czytalem punkt 3 regulaminu
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-10 17:26
    majtek - jak wynika z opinii na tym forum, po ostatnich przypadkach z platformą, raczej mało kto ma simplusa.. Tym bardziej zastanawia mnie aż tyle komentarzy przy newsie o simplusie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    majtek pisze: 2006-06-10 17:32
    *wlo uczepiłeś się tej cholernej platfomry. Jakoś, gdy miał być te WIELKIE PROBLEMY z platformą ja na swoim Simplusiaku wcale ich nie miałem. To otyczyło jedynie kilku procent użytkoników Simplusa. A po za tym wszystko wróciło do normy i jeszcze jakiś bonus dali tym poszkodowanym. A po drugie - o ile mnie pamięc nie myli - kilka miesiecy temu kupowali jakas nowa platforme (czytalem na GOL)
    0
  • Users Avatars Mini
    majtek pisze: 2006-06-10 17:36
    *wlo, co do problemow z platforma i komentarzami na forum to najlepsze sa te w stylu: "Ja nie mam simplusa, ale moj kumpel zza sciany ma simplusa i mowi, ze..." albo "moja babcia Auleria, ma simplusa i problemyz platforma". Smieszne prawda?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-10 17:54
    majtek - ja też nie, ale nie jesteśmy reprezentatywni - ja szczególnie bo mam kapliczkę Plusa w domu ;-) Reprezentatywna jest pozostała społeczność GOLa która w większości miała problemy i odeszła z Simplusa z tego powodu...
    0
  • Users Avatars Mini
    majtek pisze: 2006-06-10 19:17
    *wlo: byc moze wiekszosc społeczności GOLa miala problemy (jesli im wierzyc na slowo), ale spolecznosc GOL-a to nie wiekszosc uyztkownikow Simplusa. Pamiętaj, że co innego jest napisać w komentarzach "ja odchodze z Sim+" a co innego uczynic to. ;). Ciekawe ile osob, ktore grzmialo wtedy, ze zegna sie z sim+ faktycznie zmienilo operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2006-06-10 19:41
    ** do wl oraz issa: WASZE DYSKUSJE SĄ BEZSENSOWNE I JAŁOWE. Już nie raz tłumaczyłam, że dla operatora ilość minut w pakiecie (cena jednej minuty) nie jest wcale istotna. Ważny jest przychód w okresie czasu. Są dwa rodzaje pakietów: (1) daje poczucie, że coś jest darmowe lub bardzo tanie i zachęca do przejścia do danego operatora (tu mamy ten przypadek) (2) w pakiecie oferowane jest bardzo dużo bardzo tanie na krótki okres czasu, tak aby dzieciaki .....
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2006-06-10 19:42
    ... nie mogły wszystkiego wykorzystać (cena rośnie) i zaraz kupiły następny pakiet co też zwiększa przychód operatora. Dorabianie jakiejkolwiek filozofii do tych dwóch typowych posunięć jest niecelowe. Niestety większość małolatów (adresatów usług prepaid) nie jest w stanie tego dostrzec.
    0
  • Users Avatars Mini
    D pisze: 2006-06-10 19:48
    Ja mam Simplusa ze względu na pewną osobę... :D ale najbardziej mnie śmieszy to że to właśnie Plus w ostatich miesiącach pozyskał najwięcej klientów :) (pisało to chyba na innym portalu... już nie pamiętam) zresztą nie licze na Plusa tylko czekam na Vodafone :)
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2006-06-10 19:50
    ... Tak więc przestańcie marzyć o super tanich połączeniach na stałe, darmowych połączeniach i o innych bzdurach bo takich bzdur nie ma! W pay-as-you-go (prepaid) zawsze będą pakiety, promocje skonstruowane tak by prowadziły do przejścia do sieci operatora, kupienia następnego pakietu, zrobienia doładowania, zwerbowania następnego uzytkownika, itd. a wszystko to by zwiększyć przychód. Uzytkownicy prepaid tańczą do muzyki operatora (super okazjami) jak się im zagra, bo to naiwne dzieciaki.....
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2006-06-10 19:52
    ....PUENTA JEST TAKA, ŻE GDYBY NIE BYŁO TAKICH PAKIETÓW PRZECIĘTNY UZYTKOWNIK WYDAŁBY W SKALI ROKU NA TELEFON KILKANAŚCIE DO KILKUDZIESIĘCIU PROCENT MNIEJ. Czy teraz rozumiecie o co chodzi małolaty?
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2006-06-10 20:16
    @marlena - rzeczowo i na temat (co nie zawsze ma miejsce na forum). Znam jednak osoby, które korzystając aktywnie z prepaida oszczędzają (czyt. obniżają przychód tepsy) więcej, niż wynosi kwota doładowania. Czyli że nawet konieczność doładowania konta co miesiąc za 50 zł skutkuje dla rozmawiających oszczędnościami rzędu 100 zł na stacjonarne. Gdyby oferta była na stałe wtedy TP można by nieźle pognębić. Puenta jest taka że wydając więcej wydaje się, że wydaje się mniej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2006-06-10 20:28
    TEPSA ze względu na swój status krajowego monopolisty jest poza konkursem. Ci goście rządzą się innymi regułami. W tych segmentach rynku, w których muszą być konkurencyjni to są (GSM, wynajem szybkich łącz, itd.) w innych, gdzie ustawodawca na to pozwala zajmują się podkładaniem świń i nóg innym operatorom, późnianiem, blokowaniem, itd. W telefonii stacjonarnej dotychczas nie mieli konkurentów, ale teraz GSM, GPRS, VoIP (od różnych operatorów), zaczęło ich podgryzać....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-06-10 20:33
    ***marlena - czy tu studia ekonomiczne robiłaś w instytucie marksizmu-leninizmu? Choć porażony błyskotliwością Twojej wypowiedzi i moca Twych argumentów , zdobędę się nieśmiało na sugestię byś uważnie (a nawet i nie) przeglądnęła strony operatora , czy promocje adresowane są tylko do klientów pre-paid. Następnie skonfrontuj jeszcze swoją wypowiedź "w pakiecie oferowane jest bardzo dużo bardzo tanie na krótki okres czasu, tak aby dzieciaki ..... " z pakietami w TakTaku. Miłego wieczoru.
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2006-06-10 20:34
    .... ale przecież TEPSA już ma swoją broń. Na wojnę z kablówkami wyruszą usługą triple play (neostrada, Livebox, telefonia VoIP + TV - wszystko z jednego kabla). Wbrew ogólnej opinii działania znienawidzonej tepsy są głęboko uzasadnione i przemyślane. Wysokie ceny trzymają do ostatniego momentu, aby wydoić wszystkich maksymalnie. Podnoszą ceny abonamentu, dając śmieszne ochłapy minut w zamian, bo wiedzą, że ludzie nie zrezygnują (tzw. popyt nieelastyczny). Innymi słowy z TEPSĄ sie nie wygra...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-06-10 20:38
    Zaś pisząc "daje poczucie, że coś jest darmowe lub bardzo tanie i zachęca do przejścia do danego operatora (tu mamy ten przypadek)". Chyba masz nas za kretynów. Pomijając kwestie "przyciągania" od innego operatora , wystarczy policzyć na kalkulatorze , że to poczucie przekłada się jeśli nie możliwość obniżenia wydatków na telefon , lub przynajmniej wykonania większej ilości połączeń za tę samą cenę. To chyba nie jest fatamorgana. Coś Ci się obiło o uszy na temat MOU?
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2006-06-10 20:40
    **issa mam nadzieję, że nie zostałeś poważnie porażony i nie zakończy się paraliżem :-) Oczywiście nie wyczerpałam tematu i choć sposobów zachęcania do wydania pieniędzy na telefom jest znacznie więcej... to konkluzja pozostaje ta sama - bez nich w porfelu zostaje więcej grosza. Na stronach operatora teksty pisze się dla takich jak ty i należy je rozpatrywać w kategoriach treści przekazywanych przez dział plotkarski tygodnika z listingami TV. Prawdziwe motywy są chronione lepiej niż dokumentyABW
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-06-10 20:48
    "teksty pisze się dla takich jak ty" - Ty jednak masz nas za kretynów. "Prawdziwe motywy są chronione lepiej niż dokumenty ABW" - w życiu bym się nie domyślił jakie motywy kierują firmami. W "Fakcie" zrobiłabyś błyskotliwą karierę. Jestem naprawdę głęboko porażony - jesteś tak zdolna , że wmówiłabyś mi wszystko :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2006-06-10 20:50
    ** issa: na to wygląda, że jesteś idealnym przykładem marketingowej manipulacji. Rzecz jest w tym, że u użytkowników wyrabia się również PRZYZWYCZAJENIE i POTRZEBĘ korzystania z usług. Dzięki tej manipulacji, jesteś przekonany, że robisz dobry interes kupując usługę, czujesz potrzebę jej kupienia (choć być może rok temu byś jej nie czuł) i, co niebywałe, wydajesz na telefon więcej pieniędzy!! Ha Ha! Niczym się nie różnisz od mamy kupującej nowy proszek z systemem aktywnych bąbelków wybielających
    0
  • Users Avatars Mini
    marcim pisze: 2006-06-10 20:52
    A ja wam powiem ze gdyby nie ograniczenia czasowe i platforma simplus bylby dzieki swoim uslugom najlepszym pre paidem w polsce. Przynajmniej smsy za granice kosztuja 20 gr a nie jak np w tt 61 gr! MMS tez kosztuje za granice 40 gr a w tt ponad 1 zl
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2006-06-10 20:54
    **issa: za ogólnienia typu "takich jak ty" przepraszam. Miałam na myśli "takich jak my" (ze mną włącznie - ja też kupiłam telefon w promocji :-)). I w ogóle repect, respec i jeszcze raz respect. Ja po prostu mam takie różne przemyślenia nad konstrukcją świata. Wszyscy padamy ofiarą tej czy innej promocji. Tylko, że ja robię to świadomie a inni w większości nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-06-10 20:55
    widze zacieta wymiane zdan przy temacie ktory nie powinien budzic takich emocji!!!!ale jak widac wszystko co jest zwiazane z Polkomtelem jest wyrazane dosadnie!!!!wniosek z tego wyplywa jeden-krazy duze zainteresowanie wszelkimi zmianami w tym segmecie!!!!!pozdrawiam i zycze "jutra ktore zaczyna sie dzis!!!";-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-06-10 20:59
    ***marlena - "co niebywałe, wydajesz na telefon więcej pieniędzy!! Ha Ha". Hmmm... Mam nadzieję , że słyszałaś o czymś takim jak ARPU. Następnie , że słyszałaś o tym , iż ARPU spada. Następnie o tym , że sumaryczne przychody rosną (jeszcze) , bo spadek ARPU rekomensuje znaczny przyrost bazy klienckiej. Na resztę wyjaśnień nie mam już siły:) Mam nadzieję , że nie pracujesz dla żadnego operatora. Pa:)
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2006-06-10 20:59
    Ja też uważam Polkomtela za zdecydowanie najlepszego operatora w Polsce, mam unich cztery telefony w abonamencie od wielu lat. Ery nie znam, ale Plus jest tak dobry i jestem tak uwikłana w ich programy lojalnościwe, że ani mi w głowie zmiany. Miałam epizod z Ideą/tepsą/orange, ale to dziady (nie będę uszczegóławiać).
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-06-10 21:05
    *marlena-bardzo trafne okreslenie!!!!!podzielam twoje zdanie!!!!!do tej listy"dzadow" mozna takze smialo ere zaliczyc!!!;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2006-06-10 21:06
    Eeech issa: jednak nie będę z tobą gadać bo najpierw wysuwasz argument o ARPU a potem sam dostarczasz wyjasnienie dlaczego spada. "wydawać więcej pieniędzy" to też jest uogólnienie. "wydawać więcej niż by się wydawało BEZ PROMOCJI". działania marketingowe są ukierunkowane na wzrost, utrzymanie oraz zahamowanie spadku przychodów, dokładnie w tej kolejności. Śpij dobrze i przemyśl to sobie,
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-06-10 21:06
    *marlena-bardzo trafne okreslenie!!!!!podzielam twoje zdanie!!!!!do tej listy"dzadow" mozna takze smialo ere zaliczyc!!!;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2006-06-10 21:07
    ** do wl oraz issa: WASZE DYSKUSJE SĄ BEZSENSOWNE I JAŁOWE. Już nie raz tłumaczyłam, że dla operatora ilość minut w pakiecie (cena jednej minuty) nie jest wcale istotna. Ważny jest przychód w okresie czasu. Są dwa rodzaje pakietów: (1) daje poczucie, że coś jest darmowe lub bardzo tanie i zachęca do przejścia do danego operatora (tu mamy ten przypadek) (2) w pakiecie oferowane jest bardzo dużo bardzo tanie na krótki okres czasu, tak aby dzieciaki .....
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2006-06-10 21:15
    z tymi komentarzami wystąpił tzw "glitch in the matrix" posługując się nomenklaturą pana Keanu.
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-06-10 21:43
    Marlena mnie troszkę rozśmieszyłaś twierdząc ze przez te pakiety operator wyciąga z kieszeni klienta dodatkowe pieniądze. Jeśli ktoś sporo dzwoni do Plusa (powiedzmy minimum 100 minut miesiecznie) to wziećie takiego pakietu (180 minut za głupie 5 zł) własnie da jemu oszczędności i to spore. Operator w tym przypadku jest do tyłu tzn. mniej zarabia na danym kliencie. Owszem jesli wezmie się pakiety w Orange GO gdzie oprocz stawki 30 gr za każda minutę jest jeszcze dodatkowo opłata ...
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-06-10 21:49
    (zdaje się 5 zł na miesiąc) to moze faktycznie uzytkownik więcej płaci niż jakby z tych pakietów nie korzystał (zalezy ile tych minut wydzwania). Jesli wezmie się pakiety a Era Nowy Komfort gdzie za jeden pakiet płaci się 30 zl to również (jesli nie korzysta się za bardzo) może okazać się, że koszty są wyższe niż gdyby nie korzystało się z nich. W przypadku tej promocji w Simplusie nie opłacałoby się tylko w przypadku gdyby klient wydzwaniał do innych Plusowców kilka czy kilkanscie minut/miesiac
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-10 22:10
    alez dyskusja
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2006-06-10 22:29
    ** rcicho: teraz to Ty mnie rozśmieszyłeś. Proszę Cię o pokazanie mi firmy, która podejmuje świadome działania, aby zarobić mniej. Czasami nie wystarcza płytkie myślenie, aby dostrzec ukryty cel. Na szczęście (dla takich firm) ludzi, którzy potrafią idetyfikowac motywy stosjące za takimi działaniami jest niewielu. Nie będę już więcej tłumaczyć bo jak widzę dyskusja jest bezcelowa
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2006-06-10 22:35
    Może tylko rąbek tajemnicy uszczknę. Podstawowym błędem jest rozpatrywanie indywidualnyhc przypadków. Polkomtel ma bazę 5mln klientów, charakterystykę miliardów wykonywanych połączeń i modele zachowań różnych segmentów rynku. W takiej skali promocją walczy się czasami o kilka dodatkowych procent przychodu co dopiero uwidacznia się w masowej odpowiedzi klientów a nie Jaśka Kowalskiego, co wydzwania 100min i jemu jest lepiej.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-06-10 22:53
    ***marlena - jak można walczyć o wzrost przychodu w pre-paid , w którym wszelakie pakiety obniżające kosztu użytkowania telefonu płacone są z kwoty doładowania , a nie ponad tę kwotę? Co najwyżej tego typu pakiety mają na cel ulojalnienie klienta , lub przyciągnięcie , jesli jest na tyle świadomy cennikowych niuansów właśnie , że albo będzie płacił MNIEJ niż gdzie indziej , albo będzie miał więcej za tyle samo.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-06-10 22:58
    I teraz Marlena widzisz , że wzrost przychodu odbywa się nie przez wzrost wydatków na telefon , lecz poszerzanie bazy klientów (takimi też właśnie promocjami). "Ty Baśka , patcz kurna u nich , za 5 zł 180 minut , a zobacz jak z nas zdzierajom hu... ligany. " ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-06-10 23:01
    Marlena - to nie jest świadoma polityka operatora tylko świadoma reakcja na konkurencję rynkową innych operatorów. Przyznam ze bardzo dobra reakcja. I nic więcej.
    0
  • Users Avatars Mini
    jerzy pisze: 2006-06-10 23:02
    TPSA wycofuje sie z sponsorowania polskiej reprezentacji. Menadzerowie tpsa uznali ze TP przynosi pecha reprezentacji i trzeba zakonczyc wspolprace.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-06-10 23:04
    No chyba , że znasz klientów , którzy przechodzą do konkurencji by płacić więcej , lub siedzą u swojego usługodawcy świadomi , że gdzie indziej płaciliby mniej. O , Pani Kossman zna na przykład takich klientów... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    psylo pisze: 2006-06-10 23:30
    *jerzy: im wszystki przynosi pecha:(
    0
  • Users Avatars Mini
    GhostDog pisze: 2006-06-11 01:53
    Pozwolę sobie trochę odejść od tematu...Tt wprowadził mega pakiet za 50zł, sim+ po 16 za darmo,a co wprowadził pop ?!? Dali by coś w stylu pakiet za 10zł a w nim 100nim na orange i stacjonarne (bez ograniczeń czasowych), i do tego pakiecik gprs 2mb za 1zł i wtedy pop byłby konkurencyjny do reszty bo jak narazie to tylko wegetuje... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-11 01:58
    w popie narazie nie bedzie nic nowego, najwczesniej za 2 tygodnie, tak samo w tak taku. Jakies kolejne ruche w pre paid beda okolo 30 czerwca
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-06-11 14:07
    POP oraz Orange GO jeszcze przez wiele lat będą drogimi (najdroższym?) pre-paidami gdyż bardzo trudna jest sytuacja kredytowa spółki matki czyli właściciela Orange - France Telekom. Ponad 40 miliardów euro zadłużenia ktoś musi spłacić - dlatego userzy POPa nie bądzcie zaskoczeni.
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-06-11 14:08
    Po prostu ekonomii nie da się oszukać.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-11 15:03
    marlena - taraz rozumiem ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-11 15:09
    a tak w ogóle to powiem, że platforma znowu daje się we znaki... MiN w Simplusie przestał działać ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-11 15:11
    hmmm... nie chciałbym, żeby wyszło na to, że nie wiem o czym mówię... NiM oczywiście ;-) Chciałem się pobawić - no bo za darmo przecież, a tu d... zbita. Nie działa! Niech oni lepiej zwiną ten interes jak ma to tak działać jak działa.
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-11 16:08
    WLO: sprawdz konfiguracje telefonu bo u mnie dziala, caly dzien dzis korzystam ze znajomymi i jest ok
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-06-11 16:09
    przydalby sie w simplusie pakiet minut wymiennych na smsy i mmsy
    0
  • Users Avatars Mini
    banan_5 pisze: 2006-06-11 16:20
    ***GhostDog - rozlacza Ci sie Opera 2 Mini przy przejsciu na kazda nastepna strone www bo u mnie tak sie dzieje :/
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-11 18:07
    domur - no może jest zła... ale jak to możliwe mi powiedz, skoro na kilku kartach abonamentowych wsztsrkie 4 telefony, które sprawdzałem działają a na żadnym Simplusie nie chcą? Nie tylko u mnie... Nie tyklko w moim regionie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2006-06-11 18:24
    dobra promocja
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-11 18:40
    domur - no może jest zła... ale jak to możliwe mi powiedz, skoro na kilku kartach abonamentowych wsztsrkie 4 telefony, które sprawdzałem działają a na żadnym Simplusie nie chcą? Nie tylko u mnie... Nie tyklko w moim regionie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-06-11 22:25
    *wlo: coś Ci nie działa, niesamowite! Może wody święconej? ;-) Mnie też parę rzeczy dziś nie działało: usługa "kto dzwonił", nie mogłem zadzwonić bo sieć zajęta (!), problem z aktywacją pakietu w ramach nowej promocjj simplusa. Ale to pewnie mój pech... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-06-11 22:38
    To nic, że coś nie działa. Dla mnie kwestia podstawowa to gdzie jest *marlena??? Całkiem poważnie mówiąc to dla mnie, *marlena interesująco piszesz, ogólnie podzielam Twoje pragmatyczne podejście. W przeciwieństwie do wielu piszących tu, którzy podchodzą bardzo emocjonalnie do relacji operator (usługodawca)-użytkownik (usługobiorca).Tak jak w marketach, tak i operatorzy stosują socjotechnikę. Jeden się na to łapie, inny nie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    andrzej pisze: 2006-06-11 22:44
    witam ,polkomtel wreszcie zaczyna rozumiec na czym polegaja zmiany na lepsze,vidac ze vodafone to kwestia krótkiego czasu,pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-11 23:33
    tymis... mi działa - w końcu podstawowymi moimi telefonami są abonamentowe. Natomiast rzeczywiście jest problem z NiM w Simplusie. Niestety nie dowiem się jak u inych bo wszyscy już zrezygnowali z Simplusa... Muszę czekać aż techniczni w Polkomtelu przyjdą do pracy w poniedziałek.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-06-12 10:06
    Marlena dobrze mówi, pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-06-12 12:20
    ***tymis - ponieważ Twój komentarz uznaję za nawiąznie do mnie , pozwolę sobie coś zestawić. ***marlena "Ery nie znam, ale Plus jest tak dobry i jestem tak uwikłana w ich programy lojalnościwe, że ani mi w głowie zmiany. Miałam epizod z Ideą/tepsą/orange, ale to dziady (nie będę uszczegóławiać). " - ***tymis "*marlena (...) ogólnie podzielam Twoje pragmatyczne podejście. W przeciwieństwie do wielu piszących tu, którzy podchodzą bardzo emocjonalnie do relacji operator (usługodawca)-użytkownik"
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-06-12 12:23
    Następnym razem czytaj mniej wybiórczo. Nie będziesz musiał potem pisac nietrafionyh , niepotrzebnych komentarzy.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-06-12 12:25
    Tak ***marcinb - zapewne. Zapytaj swoich kolegów z pre-paid , czy więcej wydają teraz na telefon , lub czy przypadkiem nie rozmawiają więcej za tyle samo. Czy aby Tobie nie spadł rachunek i nie możesz sobie pozwolić na dłuższe rozmowy? To musicie być razem z ***marleną jakimś ewenementem , szczególnie biorąc pod uwagę to , że śledzicie oferty operatorów. Marlena chyba mniej uważnie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    verra pisze: 2006-06-12 16:18
    jeszcze jakieś limity czasowe na wykorzytsywanie minut Plus naklada, to zabawne.Ta sieć to ma dziwne pomysły
    0
  • Users Avatars Mini
    grzywinscy pisze: 2006-06-12 17:17
    Zdecydowanie w całej tej promocji chodzi o 5 pln.Niech tylko połowa użytkowników sim+ uruchomi ten pakiet to każde doładowanie wzrosło o 5 pln-ów.Koszt minuty dla operatora to podejżewam że sporo miejsc po przecinku więc przy dużym ruchu w sieci jest jeszcze z czego schodzić.
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-06-12 21:07
    *issa: cóż, przede mną jeszcze dużo pracy. Za to Twoje komentarze są zawsze trafione i oczywiście potrzebne. Gratuluję.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2006-06-14 01:32
    Panowie potrzebuje szybką odpowiedź! Ile jest ważny pakiet 500 sztuk sms za 5 zeta w abo? bo cos pamietam że chyba 2 miesiące czy 2 okresy rozliczeniowe...dzieki za pomoc.
    0
  • Users Avatars Mini
    mieszko pisze: 2006-06-14 09:24
    2 okresy rozliczeniowe
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-14 12:10
    mieszko - o ile aktywujesz na początku okresu rozliczeniowego ;-) Zasada jest jasna: "do końca następnego okresu rozliczeniowego po okresie rozliczeniowym, w którym nastąpiło uruchomienie" - jak w podobnych innych promocjach. Czyli pełne dwa jeśli pierwszego dnia miesiączki uruchomisz pakiet :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mironr pisze: 2006-06-14 16:30
    co tu tyle komentarzy,tu czlowiek zielony;-))napiszcie szybko prosze co to jest ten nim czy jakos tak nic nie rozumiem?!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-14 19:08
    Naciśnij i Mów, Push-To-Talk... Od niedawna w promocji za darmo, także w Simplusie od czerwca stąd dyskusja ;-) W Simplusie są problemy... Nie zapaliłem świeczki przed ołtarzykiem z tego powodu :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-14 19:08
    Naciśnij i Mów, Push-To-Talk... Od niedawna w promocji za darmo, także w Simplusie od czerwca stąd dyskusja ;-) W Simplusie są problemy... Nie zapaliłem świeczki przed ołtarzykiem z tego powodu :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2006-06-14 20:11
    **mieszko, wlo, dzieki za udzielenie odpowiedzi. pozdro!
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-06-16 14:50
    Za 5 zl otrzymujemy mozliwosc wykonania do 180 min polaczen wewnatrz sieci. To prawdziwa rewelacja dla osob faktycznie duzo korzystajacych popoludniami / w weekendy z telefonu! 'Wygadujac' caly pakiet 180 min, mozna zaoszczedzic ponad 30 zl wzgl. pakietow 'tanich polaczen' (easygadka 24 min / 5 zl). Jesli jednak ktos rozmawia b. skromnie i nie 'wykorzysta' chocby 20min z pakietu 180, realnie zaplaci za 1 min wiecej niz easygadce.
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2006-06-16 16:15
    Pytanie do userów sim+a. Jak to faktycznie jest z tym pakietem? Na 3-ch numerach mam uaktywnione i na każdym ściąga kasę jak za normalną rozmowę, a pakiet jest nienaruszony. Po każdej rozmowie sms z informają o czasie i koszcie rozmowy. Wszystkie numery są na nowej platformie. Chyba zaraz im wysmaruję reklamację.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-06-16 16:45
    ***miliard Ale chyba dzwoniles w godzinach w jakich ta promocja dziala?;-) (dni robocze od 16 do 6 rano nastepnego dnia i weekendy, piatek od 16 do 6 rano w pon). U mnie dziala wszystko ok, jesli idzie o naliczanie... Sprawdz sobie czy owy pakiet jest wogole uruchomiony, ale z tego co piszesz to chyba jest. Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-06-16 16:47
    ***promedia Pakiet Easy Gadka kosztuje 6 zl;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-06-16 16:54
    ***wlo - mnie się udało włączyć PTT dopiero na trzecim simplusie. Więc coś jest na rzeczy. Tylko regulamin tej promocji chyba nic nie mówi, o czasowym braku dostępu do usługi.
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2006-06-16 19:17
    @marcin - wyniknęło małe nieporozumienie. We wszystkich mediach trąbią o długim weekendzie więc osoby, o których mowa powyżej zasugerowały się tą informacją. Okazuje się, że piątek chociaż bardziej leniwy niż zwykle jest traktowany przez operatora jako zwyczajny czarny dzień w kalendarzu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-16 20:15
    Bartplus - właczyć to nie problem, problem, żeby działało ;-) Ja non stop mam komunikat "usługa niedozwolona"... niestety. Przy próbie wywołania takiego simplusa "nie może rozmawiać". Że jest aktywna usługa to pewne, bo jeśli nie jest, to komunikat mówi, że jest nieznany adres w usłudze PTT. Ja już wysmarowałem do BOK żądanie umożliwienia korzystania. Ty coś pisałeś? Dzwoniłeś?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-06-16 20:40
    Teraz już wiem w czym problem ;-) Ja sprawdzałem funkcjonowanie usługi z moim abonamentowym numerem zawsze. Ale wziąłem dwa simplusy i... działa ;-) Tak więc nie kłamią!! :-D Jednak nie wiedzieć czemu, nie działa pomiędzy pre-paidami a post-paidami niestety...
    0
  • Users Avatars Mini
    jobis pisze: 2006-06-16 21:34
    Jakby nie było dla kogoś, kto lubi gadać w Plusie mamy: 1. koszt startera - 25zł 2. 3 pakiety przez 3 miesiące - 15zł Razem - 40zł Mając aktywację w team 7 możemy wygadać 10 godzin za tę sumę do 7 osób. Daje to koszt (teoretyczny, jak i cała reszta) 6,7 gr za minutę rozmowy. Prawie 3x taniej niż w tepsie. SMSów nie chce mi się liczyć. Chyba sobie kupię taką usługe obok abonamentu. Fajnie jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    pracownik pisze: 2006-06-17 03:43
    a ja pracuje na infolini i rozmawiam dziennie 6 godzin i mi takie promocje nie potrzebne :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-06-17 14:41
    wlo - nic nie zglaszałem, szkoda mi już nerwów i czasu na zgłaszanie, że coś nie dziala. Choć ostatnio w reklamacji przyznali się do błędu. Ale i tak musze wysmarować kolejną, bo w odpowiedzi nie byłio ani słowa odpowiedzi na moje pytanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-06-17 14:47
    wlo - masz rację, że nie ma problemów z włączeniem, ale u mnie po włączeniu jak nie chciało zaskoczyć, przychodził SMS z informacją, że NIM wyłączone i muszę ponownie aktywować, a po wysłaniu SMSa z aktywacją usługi, przychodziła informacja, że "usluga możliwa do uruchomienia po zakończeniu bieżącej subskrypcji". Wczoraj próbowałem się połączyć z post-paidem i też się nie udawało. Może usługa przerosła możlwości techniczne Plusa?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kris pisze: 2006-06-18 23:27
    Niech już sobie dadzą spokój z tymi promocjami. Od piątku nie dochodzą do mnie SMSy, przy każdej kolejnej promocji coś pada albo sie dodzwonić nie można!!! Mam gdzieś "darmowe" skoro płątne nie działają!!! PARODIA a uznawałem Plusa za najlepszego operatora i korzystam z sim+ od kilku lat.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-06-19 10:41
    @issa 2006-06-12 10:25: tak, dokładnie rozmawiac moge duuuzo wiecej za podobny koszt abo.
    0
  • Users Avatars Mini
    KURA pisze: 2006-07-10 02:07
    widze ze syndromkury wzbudza wiele emocji... ale czy ktos z Was pokusil sie by wejsc na www.syndromkury.pl ?:)
    0