Nowi pracownicy w HTC Poland

Drukuj

Firma HTC Poland poinformowała o powiększeniu zespołu HTC na terenie Europy Centralnej o nowe osoby. Przedstawicielstwo firmy powiększyło się o trzech nowych pracowników, a w najbliższej przyszłości do personelu dołączą kolejni. Nowi pracownicy wzmocnią dział sprzedaży, produktów i marketingu.

Bartosz Żuk objął stanowisko Product Managera.
Dariusz Marnic od w czerwca obejmie stanowisko Marketing Managera.
Krzysztof Asare obejmie stanowisko Sales Managera.

„W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz pozyskiwaniem coraz szerszego grona użytkowników HTC zdecydowało na równie dynamiczny rozwój kadry personalnej. Jest to odpowiedź na sukcesy firmy w regionie Europy Centralnej. Jesteśmy przekonani, że nowi pracownicy poradzą sobie doskonale z wyzwaniami, jakie stawia sobie za cele HTC Poland.” – powiedział Tomasz Leśniak, HTC Area Manager East Europe.

Bartosz Żuk od 1996 roku pracuje w branży telefonii komórkowej. W ostatnich latach związany był z niemieckim producentem telefonów komórkowych Siemens oraz tajwańską firmą BenQ, gdzie uczestniczył we wprowadzeniu na rynek ponad 80 projektów.
Bartosz Żuk ma 33 lata. Interesuje się filozofią i kulturą wschodu oraz nowymi technologiami.

Dariusz Marnic jest absolwentem Collegium MISH Uniwersytetu Warszawskiego o specjalizacji: marketing polityczny oraz podyplomowego studium Zarządzania Reklamą w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w polskich i międzynarodowych firmach, w działach marketingu i komunikacji (m.in. Colgate-Palmolive, ICI Polska, Narodowy Bank Polski). Przez ostatnie 3 lata związany był z firmą LG Electronics Polska, gdzie pracował jako Specjalista ds. Marketingu GSM. W LG był odpowiedzialny za planowanie i koordynację działań marketingowych działu telefonów komórkowych.
Dariusz Marnic ma 28 lat. Interesuje go literatura, varsaviana i traperskie wyprawy kajakowe.

Krzysztof Asare pracując w dotychczasowych środowiskach poznał nowoczesne techniki sprzedaży związane ze strategicznym zarządzaniem klientami. Jego doświadczenia w tworzeniu planów biznesowych pozwalały na rozwój partnerskiej współpracy. Odpowiadał również za szkolenia produktowe oraz techniki sprzedaży. Brał udział w projektach związanych z zarządzaniem kategoriami produktów, uczestniczył również w europejskich projektach związanych z rozwojem i promocją produktów w sieciach elektro z grupy METRO (Media Markt i Saturn). Projekty związane z efektywnym rozwojem kategorii prowadził dla takich partnerów jak, np. Auchan.
Krzysztof Asare ma 36 lat.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Justin pisze: 2008-06-09 18:14
    Gołym okiem widać że HTC zdobywa coraz wiesze rzesze klientów jak dla mnie rosnie poważny konkurent dla Noki w klasie smatrphone...
    0
  • Users Avatars Mini
    Ozyrys pisze: 2008-06-09 19:00
    No, czekamy niecierpliwie na sieć sprzedaży! :) Mam nadzieję, że pierwsze sklepy już wkrótce.
    0
  • Users Avatars Mini
    Shadow-master pisze: 2008-06-10 00:46
    HTC konkurencją dla Nokii ?? Coś chyba nie bardzo HTC pracują tylko na WM. Nie ma natomiast żadnej noki na WM
    0