Nowe Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta sieci Era
12 grudnia br. Polska Telefonia Cyfrowa uruchamia swoje drugie w Łodzi Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta. Jest to już czwarte tego typu Centrum PTC w kraju.
Do końca roku zatrudnionych zostanie w nim 200 osób, a docelowo plany zakładają zatrudnienie w sumie 500 konsultantów pracujących w systemie zmianowym. W pierwszym, działającym w Łodzi od 2003 roku, Call Center PTC zatrudnionych jest obecnie 400 osób. Dzięki tym inwestycjom wynoszącym ponad 20 milionów złotych PTC staje się jednym z największych pracodawców w mieście.
Na powierzchni 2200 m2 znajdują się dwie sale w chwili obecnej wyposażone w 170 stanowisk obsługi klienta (docelowo 300), centrum szkoleniowe, biura administracyjne, serwerownie. Dodatkowo, specjalnie dla wygody pracowników, przygotowano pokój rekreacyjny, pokój dla matki z dzieckiem i zaplecze socjalne. Odpowiednio wyposażone, przestronne i ergonomiczne stanowiska oraz najnowocześniejsze materiały tłumiące pozwalają na pracę w wygodnych warunkach. Działania każdej grupy konsultantów wspomagane będą przez kierowników zespołów. Pozwoli to na natychmiastowe doradztwo w sytuacjach niestandardowych.
Komentarze / 4
Dodaj komentarz-
tigre pisze: 2008-12-11 14:18przynajmniej próbują coś zrobić, aby poprawić usługi. obawiam się, że inni nie, bo słabo to wygląda. ciekawe swoją droga ile poszczególne sieci zatrudniają konsultantów0
-
kotq pisze: 2008-12-11 21:21Wydaje mi sie ze znacznie mniej. Dzwoniac do Ery zawsze sie lacze z konsultantem i to naprawde bardzo szybko 20sekund to jest max. Takze juz maja naprawde obsluge na wysokim poziomie, jak nie bardzo wysokim poziomie.0
-
janek pisze: 2008-12-12 11:05czyli łącznie dobiją do 1400 ludzi. sporo, zwłaszcza że wielkich problemów nie ma. może standardem będzie 3 sekundowe oczekiwanie :)0
-
dartagan pisze: 2008-12-13 18:04fajnie, widać że traktują swoich abonentów poważnie, i wychodzą im na przeciw. dobrze może inne sieci też zaczną dbać o swoich klientów.0