Netia wybrała DPD jako dostawcę usług kurierskich
Netia podpisała kontrakt na świadczenie usług kurierskich z DPD Polska.
Istotnymi kryteriami wyboru firmy kurierskiej były wysoka jakość oferowanych usług oraz duża elastyczność w dostosowaniu systemu informatycznego. Z powyższych względów Netia zdecydowała się powierzyć swoje przesyłki DPD Polska.
W związku z potrzebami Netii firma DPD ustaliła konkretne przedziały czasowe doręczenia przesyłek (12-15:00, 15-18:00, 18-21:00 dla danego kodu pocztowego). Jednocześnie klienci firmy Netia w każdej chwili mają możliwość sprawdzenia m.in. dostępności kurierów DPD w poszczególnych lokalizacjach i strefach czasowych w całej Polsce. Oznacza to, że końcowy odbiorca może sam określić dogodny dla siebie czas i adres doręczenia: w miejscu zamieszkania, pracy, na wakacjach, czy w oddziale DPD. Odbiorca sam decyduje o chęci skorzystania z usług i opcji dodatkowych, definiując w ten sposób ostateczną cenę doręczenia.
DPD Polska zagwarantowała Netii takie usługi jak: dokumenty zwrotne, doręczenia do rąk własnych, weryfikację danych odbiorcy, powiadomienie SMS’em lub e-mail’em, a także usługę przesyłki zwrotnej, gwarantującą zwrot podpisanej umowy na usługi telekomunikacyjne od klienta już następnego dnia roboczego. Jednocześnie kurierzy DPD mają obowiązek uważnego sprawdzenia nie tylko tożsamości odbiorcy, ale i dokumentów warunkujących możliwość zawarcia umowy z Netią (np. opłacony rachunek telefoniczny, nie starszy niż 3 miesiące).
DPD Polska dedykowała do obsługi firmy Netia również wyspecjalizowanych pracowników Działu Obsługi Klienta. Do ich zadań należy stały kontakt z Netią, natychmiastowa pomoc w rozwiązaniu ewentualnych problemów oraz przygotowywanie i wysyłka do Netii codziennych raportów, zawierających statusy przesyłek.
Komentarze / 8
Dodaj komentarz-
marcin pisze: 2008-06-12 09:59niebywałe - i co teraz będzie ???? ............0
-
aa pisze: 2008-06-12 11:00No super...i co to ma wspólnego?0
-
BartekZa pisze: 2008-06-12 11:34I umowy jadą teraz ponad 7 dni w jedną stronę , lub giną w niewyjaśnionych okolicznościach, PRAWDA naoczna nie wyssane z palca, jak ktoś chce podpisać umowę z Netią niech lepiej idzie gdzieś do Punktu , odradzam zamawianie przez kuriera. Podpisałem umowę ale nie dotarła do Netii (z Netii oczywiście nikt się nie zainteresował), po dwóch tygodniach podobno wysłali drugą (05 czerwca wyjechała z Netii) do dziś kurier nie dojechał. REWELACJA.0
-
przemo pisze: 2008-06-12 11:44czy to jest dobra strona żeby pisać o takich głupotach??ludzie co to kogo obchodzi. wygląda jak matriał sponsorowany przez DPD. Już widzę te newsy: era podpisała z velvetem umowe na dostarczanie papieru toaletowego, plus z lyreco na art biurowe, orange z tchibo na dostawe kawy...nie wypisujcie nic nie znaczących głupot0
-
Justin pisze: 2008-06-12 13:10Nie jest to najlepszy wybór...0
-
mkm pisze: 2008-06-12 13:43To jest najbardziej zabawny fragment: "W związku z potrzebami Netii firma DPD ustaliła konkretne przedziały czasowe doręczenia przesyłek (12-15:00, 15-18:00, 18-21:00 dla danego kodu pocztowego)." Tak już teraz było - to znaczy tylko Netia sądzi, że DPD naprawdę tak doręcza paki. a oto PRAKTYKA: Ja: "W domu jest najwcześniej ktoś po 16stej" Kurier" Niestety doręczamy tylko do 14stej" Ja:"To jakaś nowość, że do prywatnych doręczacie do 14stej, kiedy każdy normalny jest wtedy w pracy"0
-
mkm pisze: 2008-06-12 13:45Kurier "Niestety nie mamy innej możliwości tylko do 14stej bo potem mam Centrum Zdrowia Matki Polki i coś tam jeszcze (chyba Carrefour) i nie damy rady" Ja:"To powodzenia w takim razie nie doręczycie tej przesyłki, ciekawe co na to Netia" Oczywiście jak już widać z tekstu sytuacja nie miała miejsce w jakiejś wiosce tylko 2gim co do wielkości mieście w tym kraju czyli Łodzi0
-
ja pisze: 2012-05-04 03:26dzieki dpd to pewnie netia upadnie bu u nich to taki balagan w dokumentach ze szok ja juz osobiscie nie zamuwie neti ta droga0