Multimedia Polska - nowy plan taryfowy
Multimedia Polska do swojej oferty usług głosowych dodała nowy plan taryfowy - Optymalny.
Pan taryfowy: | OPTYMALNY |
Abonament | 39 zł |
Abonament dla Klientów posiadających 1 inną usługę Multimedia | 29 zł |
Abonament dla Klientów posiadających 2 inne usługi Multimedia | 19 zł |
Minuty do wykorzystania na połączenia do wszystkich sieci stacjonarnych w całej Polsce | 100 miesięcznie |
Połączenia do sieci stacjonarnych (cena za 1 minutę) | 0,12 zł |
Połączenia do krajowych sieci komórkowych (cena za 1 minutę) | 0,79 zł (z wyjątkiem Play) |
0,99 zł (do Play) | |
Połączenia międzynarodowe (cena za 1 minutę do wybranych krajów) | 0,29 zł (na stacjonarne) |
0,99 zł (na komórki) | |
Naliczanie połączeń | Billing sekundowy |
Przy zawarciu promocyjnej umowy na 12 miesięcy, nowi klienci otrzymują:
-
opłatę aktywacyjną w wysokości 9,99 zł,
-
opłatę abonamentową za 2 pierwsze miesiące w wysokości 1 zł.
Komentarze / 7
Dodaj komentarz-
Justin pisze: 2008-06-12 21:00Dynamicznie nam sie rozwija ta firma ich sekret kryje sie w analizie potrzeb klietow bo zadowolony klient to połowa sukcesu...0
-
SynDyrektora pisze: 2008-06-12 23:45Bdb oferte ma multimedia. Rispect! Szkoda ze ich kabel nie dochodzi do mojego domq.0
-
dan-rut pisze: 2008-06-13 01:03Gdybyś zobaczył jakiej jakości jest ich kablówka, to byś nie żałował...0
-
nataseva pisze: 2008-06-13 10:13Analiza potrzeb? To się uśmiałem. Mam u nich internet prawie 2 lata i jeszcze nikt nie badał moich potrzeb. W całej Gdyni tylko 2 biura gdzie w kolejce średnio 2,5 h trzeba wyczekać, żeby się dopchać. Pani która tam siedzi nie ma czasu na analizę potrzeb, bo by trzeba było 5 h czekać. Jeśli chodzi o ich BOK to w weekendy nie działa, a wtedy najczęściej się wszystko sypie. Mam ich ofertę bo UPC do mnie nie dociera.0
-
PiteR-1 pisze: 2008-06-13 13:24Widac, ze koledzy analizuja tylko oferte, a nie jakosc swiadczonych uslug. Mialem korzystalem - podziekowalem!0
-
zaman pisze: 2008-06-13 14:13Ceny na tel mają świetne, gorzej jeśli tel będzie miał jakość ich kablówki, cw której zdarza się, że wszystko działa :-DD Tak konkretnie, to ostatnio raz na dwa dni nie mam któregoś programu w TV, a przy większej burzy, odłączają wszystko ... Wcześniej miałem u nich net - działał ok, liczba awarii była porównywalna do Dialogu (rzadko). W związku z tym mam pytanie do ew. posiadaczy telefonu w Multimediach - czy to działa i jak często ??? ... Z gó¶y dzięki za info :-)0
-
Justin pisze: 2008-06-13 15:18nataseva program badający zadowolenie klintów z usług działa pilotażowo na terenie Łodzi...Do Ciebie też napewno dotrą w mojej wypowiedzi chodziło głównie o to że dobrze jest gdy firma wychodzi z taką inicjatywą...Pozdro0