moBlog.pl Nokii nagrodzony

Drukuj

W środę, 21 czerwca podczas uroczystej gali wręczenia nagród Golden Arrow, projekt firmy Nokia - platforma internetowa moBlog.pl otrzymała główną nagrodę w kategorii „Internet - Serwis internetowy". Nagrodę wręczono twórcy moBloga - agencji interaktywnej K2 Internet.

MoBlog.pl to inicjatywa firmy Nokia Poland, której partnerem jest MTV. Już od ponad roku strona www.moblog.pl cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem użytkowników telefonów komórkowych. Wśród założycieli moblogów znajdują się zarówno znani artyści: zespól Sistars, czy Sidney Polak, jak i osoby, które pragną podzielić się z innymi radościami i smutkami swojego dnia codziennego. Do tworzenia moBloga nie potrzeba ani specjalnego talentu pisarskiego, ani ciągłego przesiadywania przed komputerem – dzięki telefonom komórkowym zdjęcie można pstryknąć i przesłać MMS’em na swojego moBloga z każdego miejsca i o każdej porze.

Na stronie moBlog.pl zarejestrowano aż 44 500 moBlogów, na które użytkownicy przesłali już łącznie ponad 180 000 MMSów. Na stronie pojawia się dziennie średnio 500 nowych zdjęć z opisami, w sumie w serwisie zostawiono około 120 000 komentarzy. Powyższe dane sprawiają, że ten pierwszy serwis moBlogowy w Polsce jest jednocześnie największą tego typu inicjatywą w kraju i jedną z większych na całym świecie. „Przygotowanie moBlog.pl wymagało oparcia strategii na dogłębnej znajomości cech, preferencji i modeli zachowań grupy docelowej oraz unikalnego know-how i zaplecza technologicznego. Dzięki połączeniu e-marketingu z technologią powstał projekt idealnie odzwierciedlający ideę Nokia Connecting People” – wyjaśnia Łukasz Lewandowski, dyrektor kreatywny odpowiedzialny za projekt moBlog.pl w agencji K2.

Golden Arrow to najbardziej prestiżowy konkurs w branży marketing services. Powstał po połączeniu dwóch innych imprez: Boomerang i Złota Strzała. Prace nadesłane na Golden Arrow były oceniane w 20 kategoriach przez jury składające się z 15 osób – przedstawicieli marketerów i agencji marketing services. Organizatorami konkursu są: Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego i VFP Communication Ltd. (wydawca Media & Marketing Polska).

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz