Mobilking ma nowego szefa
Mobilking, który obecnie ma 100 tys. klientów, chce, by w ciągu kilku lat ich liczba wzrosła do 1 mln - poinformował agencję PAP Jarosław Czerka, nowy dyrektor zarządzający spółki. "100 tys. klientów w ciągu sześciu miesięcy od wejścia na rynek to imponujący wynik. Moim celem jest jednak jeden milion klientów w perspektywie kilku lat" - powiedział w piątek PAP Czerka.
Jarosław Czerka
Dyrektor Zarządzający
Ukończył Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. Karierę zawodową zaczynał w Pepsico, gdzie odpowiadał za sprzedaż regionalną. Następnie podjął pracę w BROK S.A. na stanowisku dyrektora sprzedaży i dystrybucji. Do jego kompetencji należała realizacja strategii sprzedaży i nadzór nad siecią dystrybucji w całej Polsce. W 2005 r. związał się z branżą telekomunikacyjną. W PTK Centertel-Orange został dyrektorem sprzedaży zajmującym się planowaniem i realizacją strategii sprzedażowej w kanale B2B. Przed przejściem do MOBILKING do sierpnia 2008 r. pracował w IMPERIAL TOBACCO POLSKA S.A. na stanowisku Dyrektora Sprzedaży. Po godzinach oddaje się swojej pasji - rajdom off-road.
Komentarze / 3
Dodaj komentarz-
kosa pisze: 2008-09-06 01:01Bronią się tylko ofertą, bo tylko pierwsza reklama była zabawna i ciekawa. Cała reszta reklam jest denna i nie informuje o dobrych cenach czy o dowolnosci doladowan.0
-
swistak pisze: 2008-09-06 12:02dla reklamy napewno 100 tys abonentow by do nich nie przeszlo w tak krótkim czasie. a twoim zdaniem co jest wazniejsze oferta czy reklama? bo jezeli wybierasz operatora i wszystko co masz zamiar kupic pod wzgledem tego jak dana marka sie reklamuje, a nie funkcjonalnosci, kosztow itp to zycze powodzenia0
-
FriendlyX pisze: 2008-09-09 02:14to ten, co wymyslil 'specjalny wyjazd dla PARY facetow' ? :DDD Mabilkingowi gratulujemy dobrego marketingu :D0