Kreacje reklamowe 36.6
Komentarze / 8
Dodaj komentarz-
morpheus pisze: 2008-06-05 18:56Ach och zaraz się rozpłynę - taka wspaniała oferta :P ps. pierwszy :)0
-
Bravura pisze: 2008-06-05 19:50Wreszcie oferta uświadamiająca wszystim malkontentom, że jak się nie podoba, to NIEMAMUSU.pl!0
-
Justin pisze: 2008-06-05 20:27Jest szał marketingowcy sie wysili:)0
-
promedia pisze: 2008-06-06 01:25*** Bravura - a kiedys bym 'mus'? Z kazdej oferty prepaid mozna zrezygnowac kiedy sie chce, mozna zmienic operatora, taryfe... NIEMAMUSU korzystac z tego a nie innego dostawcy uslug0
-
promedia pisze: 2008-06-06 01:26mialo byc - a kiedys BYL 'mus' ?0
-
dan-rut pisze: 2008-06-06 03:59Ale przyznajcie, że reklamy są niezłe. Nowy, świeży powiew. Taka "odremontowana" Heyah. ;-)0
-
Kanalia pisze: 2008-06-06 04:13lepsza Heyah 2... dużo lepsza... brakuje tylko migracji z dawnych ofert plusa :(0
-
Markbit pisze: 2008-06-09 14:42Moje hasło: NIE MA MUSU KORZYSTAĆ Z PLUSA ;D choćby dlatego, że 36.6 to produkt niszowy skierowany dla konkretnego przedziału wiekowego i (bez)dochodowego, co właśnie ma podkreślić ta "ortogramatyczna" kreacja reklamowa ;) Moim zdaniem to raczej próba nowej segmentacji rynku i kanibalizm wobec simplusa oraz pozostałych ofert prepaidowych konkurencji. Sukces murowany, ale jedynym zyskiem dla Polkomtela będzie tylko trwalsza relacja z potencjalnym klientem i jego dlasza eksploatacja w przyszłości.0