Komórki Polsatu tylko dla klientów Cyfrowego Polsatu - cięcie kosztów marketingu
Cyfrowy Polsat na koniec 2008 r. miał 39 tys. klientów telefonii komórkowej, z czego 36 tys. to klienci usługi pre-paid. "W związku ze zmianą strategii i oferowaniu telefonii komórkowej tylko abonentom Cyfrowego Polsatu, a co za tym idzie zmniejszeniu kosztów marketingiu i sprzedaży, nie zakładamy, że w tym roku pozyskamy 1 mln abonentów" - powiedział prezes.
Pełen zakres usług telekomunikacyjnych dostępny jest w Cyfrowym Polsacie od 8 września 2008 r. (post-paid i pre-paid). CP ogłosił wczoraj zmianę strategii dotyczącej sprzedaży usług telekomunikacyjnych – ma to być tylko sprzedaż usług telekomunikacyjnych do prawie 9 mln Polaków korzystających z usług DTH, bez reklamy w mediach masowych – ograniczone koszty marketingu spowodują wolniejszy przyrost klientów.
CP zanotował ujemną wartość EBITDA projektu MVNO w wysokości 19 mln zł w IV kw. 2008 oraz 38 mln zł w całym 2008 r.
Komentarze / 3
Dodaj komentarz-
icek pisze: 2009-02-26 12:45No i tak żegnamy kolejnego nieudanego garcza rynku, jeśli ogranicza się tylko do klientó CP, to wiele nie zyskają0
-
bodopl pisze: 2009-02-26 20:09szczegolnie jesli sie weźmie dotychczasowy poziom obsługi klienta przez BOK CP - zalatwienie najprostszej sprawy trwa miesiącami0
-
TrustNoOne pisze: 2009-02-27 12:00Drugi MobilKing sie robi? ;) no i rydzyk mobile... ;)0