Kampania "Nokia E75 – Email zawsze z Tobą"
Nokia rozpoczęła kampanię nowego modelu skierowanego do klienta biznesowego - Nokia E75 oraz usługi email Nokia Messaging. Działania obejmują telewizję, prasę, Internet, ootdoor, ambient oraz retail. Kampania realizowana pod hasłem „Nokia E75 – Email zawsze z Tobą” potrwa do połowy czerwca.
Rozpoczęta właśnie kampania ma na celu promocję i popularyzację mobilnego maila w telefonach Nokia, a w szczególności w modelu biznesowym Nokia E75. Podejmowane w jej ramach działania skierowane są głównie do klientów biznesowych.
Kampania będzie obecna w następujących mediach: telewizja biznesowa (TVN, TVN CNBC), prasa binzesowa oraz lifestylowa, Internet, OOH i ambient. Informacje o telefonie i usłudze Nokia Mesaging znajdą się również w centrach biznesu głównych miast i punktach sprzedaży.
Globalna kreacja kampanii została zaadaptowana na rynek polski przez JWT Warszawa. Banery internetowe przygotowała agencja interaktywna K2, a zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa.
W ramach rozwoju Nokia Messaging Nokia Poland rozpoczęła również współpracę techniczną z portalami Wirtualna Polska, Onet, Interia i o2.pl. Stanowi to dodatkowe wsparcie dla usługi oraz krok w kierunku wspólnego rozwoju Nokia Messaging w przyszłości.
Komentarze / 4
Dodaj komentarz-
Pułkownik pisze: 2009-05-09 04:35Dziwnie wygląda ten telefon.0
-
WojtekX pisze: 2009-05-11 12:41Można też wygrać ten telefon:)0
-
klaustrofob pisze: 2009-05-11 13:31ja od kiedy mam telefon z klawiaturą pełną, nie wyobrażam sobie pracy na innym, na początku była to nokia 5510 :) teraz jest prosto z Orange E63 a potem kto wie - może E75??0
-
WojtekX pisze: 2009-05-12 02:27Też mam do tej pory 5510:) Leży na półce:) Tak sobie myślę, jakby teraz wyszedł telefon muzyczny i miał aż 64mb pamięci;)0