Internet za 1 zł miesięcznie w Netii

Drukuj

Netia wprowadziła nową promocję, w ramach której przez pierwsze pół roku, klienci otrzymają internet za 1 zł miesięcznie, a pakiet Internet+telefon – za 2 złote. Ofertę wspiera kampania reklamowa z udziałem Tomasza Kota, który wciela się w postać hipnotyzera.

W ramach „Hipnotyzującej promocji”, wszyscy nowi i przedłużający umowy klienci - wybierając kontrakt na okres 24 miesięcy - przez pierwsze 6 miesięcy za internet zapłacą tylko 1 zł miesięcznie, a za pakiet internet+telefon 2 zł miesięcznie. Po tym okresie wysokość miesięcznego abonamentu wyniesie tyle, ile we wcześniejszych promocjach. W efekcie, średni abonament za Szybki Internet Netii o prędkości 1 Mb/s, przy zakupie w pakiecie z telefonem, wyniesie zaledwie 37 zł. Zaś średni miesięczny abonament za łącze o szybkości 8 Mb/s to tylko 59,50 zł.

Promocja dostępna jest we wszystkich technologiach, w których usługi świadczy Netia. Gamę usług można wciąż poszerzyć o Mobilny Internet, na warunkach dotychczasowej promocji.

„W nowej promocji średnia wysokość abonamentów w Netii znacząco spada, dając nawet kilkusetzłotowe oszczędności w stosunku do dotychczas obowiązujących promocji. W porównaniu do oferty innych operatorów, korzystając z łączy Netii o wyższych prędkościach w okresie trwania umowy można zaoszczędzić nawet do 1,5 tys. złotych. Tak wyjątkowa promocja musi być więc automatycznie wsparta wyjątkową kampanią reklamową” – powiedział Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii.

W kampanii reklamowej, towarzyszącej nowej promocji, główną rolę ponownie zagra Twarz Netii, czyli Tomasz Kot. Tym razem wcieli się on w postać hipnotyzera.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Brasil, zaś za planowanie mediów Zenith Optimedia. Kampania pojawi się 28 września br. w prasie, a od 1 października br. będzie obecna w telewizji (spoty 45, 30 i 15 sek.), radiu (spoty 30 i 15 sek.) oraz w internecie (kampania bannerowa na szerokozasięgowych portalach oraz niestandardowe aplikacje do pobrania – wygaszasz ekranu oraz program do tworzenia „osobistych” filmów z hipnotyzerem).

„Hipnotyzująca promocja” potrwa od 23 września do 30 listopada br.

Netia ma obecnie 488 tys. klientów usług szerokopasmowych. Oficjalna prognoza zakłada na koniec roku 510 tys.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Markbit pisze: 2009-09-28 17:01
    Zajebista kreacja PR ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2009-09-28 17:20
    Problem w tym, że dzieci Neostrady nie wiedzą kim był Kaszpirowski. Chyba, że reklama adresowana jest do ludzi pow 30 roku życia.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2009-09-28 17:26
    Promocja bardzo fajna, tylko mogli dać zamiast pierwszych 6 miesięcy za 1zł po równo we wszystkich miesiącach średnią cenę. Łatwiej wtedy odliczyć od podatku!
    0
  • Users Avatars Mini
    darekow pisze: 2009-09-29 18:33
    Widac, ze Netia obawia sie nowej oferty TP na Neostrade, ktora ma pojawic sie pojutrze, bo srubuje ceny na kazdym kroku. Ciekawe jak to bedzie wygladalo.
    0