IntegralNet – nowa usługa dla klientów biznesowych w Netii

Drukuj

Netia wprowadza usługę z zakresu Next Generation Network pod nazwą IntegralNet jako uzupełnienie i rozszerzenie oferty Netii dla klientów biznesowych.

IntegralNet to platforma łączności zapewniająca usługi zintegrowane znane do tej pory z nowoczesnych central abonenckich i z oddzielnie realizowanych aplikacji IT. Usługa ta została wdrożona z myślą o użytkownikach, którzy mają dostęp IP przez sieć dostępową Netii lub dowolnego innego operatora świadczącego usługi dostępu do Internetu.

W usłudze IntegralNet użytkownicy telefonów i nowi abonenci nie są przypisani do jednego miejsca geograficznego. Wykorzystując protokół IP oraz dostęp do Internetu, w każdym miejscu pracownik firmy może korzystać z zasobów IntegralNet. Terminale abonenckie (telefony IP) lub adaptery ab (IAD – bramki VOIP) są podłączane w wewnętrznej sieci LAN klienta. Ilość podłączonych terminali mających status użytkownika IntegralNet zależy od wykupionego pakietu zawierającego ilość numerów telefonicznych zgodnych z krajowym planem numeracyjnym.

Platforma IntegralNet oferuje szereg nowych funkcjonalności, ułatwiających zarządzanie własną częścią abonentów. Administrator wirtualnej centrali IntegralNet, czyli klient Netii, może w bardzo łatwy sposób modelować łączność w swojej firmie przez interfejs webowy: nadawać nazwy abonentom, ograniczać wybieranie określonych numerów, aktywować nowe usługi dla numerów wewnętrznych, np. pocztę głosową. Poprzez przeglądarkę internetową można w prosty i szybki sposób korzystać z zasobów firmy (np. z systemowej książki telefonicznej). Messaging, czyli integracja poczty elektronicznej i wykorzystanie kontaktów z własnej książki adresowej pozwalają na pełny, niczym nieograniczony dostęp do informacji.

Oprócz szeregu funkcji użytkowo-administracyjnych jest też wiele korzyści, które pozwalają obniżyć koszty związane z łącznością w przedsiębiorstwie. Cały ruch telefoniczny zamykający się w ramach numerów wewnętrznych platformy IntegralNet jest wliczony w cenę abonamentu za usługę. Dotyczy to nie tylko jednego przedsiębiorstwa, ale również kilku współpracujących ze sobą kooperantów, tworzących na platformie IntegralNet grupę biznesową. Bardzo istotnym elementem jest również minimum inwestycji w infrastrukturę telekomunikacyjną w nowopowstałej siedzibie lub brak konieczności zakupu nowej centrali PABX w przypadku potrzeby wymiany istniejącej. Wszystkie koszty utrzymania i zarządzania centralami abonenckimi w przypadku zastosowania rozwiązania IntegralNet sprowadzają się do miesięcznego abonamentu.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-06-23 19:17
    IntegralNet – nowa usługa dla klientów biznesowych w Netii - a czy ktoś wogóle korzysta z netii?
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-06-23 22:00
    tak i jest to operator godny zaufania,tylko niestety ma ograniczone terytorium dzialania i to jego minus!
    0
  • Users Avatars Mini
    jg pisze: 2006-06-26 17:12
    Hmm... Z całym szacunkiem wystarczy przeglądać serwisy GSM On Line i komentarze tam zawarte (nie wspominając o różnych "telekomunikacyjnych" grupach dyskusyjnych, aby umieć odpowiedzieć sobie na to pytanie. Chyba, że "scorpion" zaczął interesować się telekomunikacją od wczoraj ...
    0