Germanos jest kluczowy dla Ery
Puls Biznesu podał, że sieci Germanos i Mobile Phone generowały około 40 % sprzedaży Polskiej Telefonii Cyfrowej w segmencie klientów kontraktowych i około 30 % w segmencie usług prepaid.
Komentarze / 45
Dodaj komentarz-
wisiek_20 pisze: 2007-02-02 12:42no pieknie Era doczekała sie problemów, może teraz zmądrzeją i postarają sie wiecej.0
-
Nemo pisze: 2007-02-02 12:45no nie wiem czy zmądrzeją. jakby najpierw rozwiązali problem z prawem własności to byłoby może w końcu lepiej. a tak.... ja się tam cieszę że germanos kupił udziały w p4 - oby tylko czwarty op miał ciekawe promocje i będzie super :) ..wiem wiem optymista jestem ;-)0
-
bysr pisze: 2007-02-02 12:49Ciekawe czy Centertel i Polkomtel docenią swoich dilerów i pracowników w sakonach , bo z tego co widze zależy im na pracownikach jak na 11 tys klientów którzy odeszli zabierajac swoje numery0
-
terrago pisze: 2007-02-02 12:4940% sprzedazy - ciekaw jest jak wyglądały miny zarządu Ery gdy dowiedzili się o decyzji Germanos. Przyznam, że różnych rzeczy bym się spodziewał ale nie czegoś takiego. P4 niby takie "niewinne", kiepski portal, start opóźniany co chwila a tu ciach taki numer.0
-
bysr pisze: 2007-02-02 12:50a swoja drogą ponoc to nie jest do końca prawda o odejściu tych 11 tys , tylko ze to własnie Orange jest liderem ...0
-
Nemo pisze: 2007-02-02 12:52z tego co wiem : przyszła do prezesa PTC ważna osoba z Germanosa (zainteresowani wiedzą kto) położyła na biurko umowę agencyjną i podziękowała :D prezesowi podobno o mało nie zemdlał :D0
-
olotoja pisze: 2007-02-02 12:58upadek giganta...0
-
bysr pisze: 2007-02-02 12:58gigant na glinianych nogach ...0
-
aa pisze: 2007-02-02 12:59no któż mógł przyjść do prezesa Ery, czyżby Michał ? a tak swoją drogą wczoraj miała się odbyć oficjalna prezentacja marki P4 i strategii; czekałem od 20.45 i sie nie doczekałem do dziś. czy ktoś wie co sie dzieje ? PS. Coś mnie sie o uszy obiło, że P4 ma sprzedawć swoje produkty pod marką Germanosa, czyli Germanos bedzie nowym operatorem. A tak swoją drogą to ja nie uważam zeby Germanos zdradził Ere, to są po prostu interesy i nie ma sentymentów :]0
-
aa pisze: 2007-02-02 13:09no któż mógł przyjść do prezesa Ery, czyżby Michał ? a tak swoją drogą wczoraj miała się odbyć oficjalna prezentacja marki P4 i strategii; czekałem od 20.45 i sie nie doczekałem do dziś. czy ktoś wie co sie dzieje ? PS. Coś mnie sie o uszy obiło, że P4 ma sprzedawć swoje produkty pod marką Germanosa, czyli Germanos bedzie nowym operatorem. A tak swoją drogą to ja nie uważam zeby Germanos zdradził Ere, to są po prostu interesy i nie ma sentymentów :]0
-
invisible pisze: 2007-02-02 13:11Oficjalna prezentacja jest dziś o 20:450
-
coco pisze: 2007-02-02 13:16aa: nic sie nie dzieje, prezentacja odbedzie sie dzis o20:45..... tak jak bylo napisany w niusie0
-
promedia pisze: 2007-02-02 13:50Jesli calosc okaze sie prawda, bedzie to mocny cios w strone ERY. Nie mozna sie dziwic, ze Germanos 'ma ochote' na zmiane - biznes to biznes - szuka sie nowego obszaru dzialania, ktory moze przyniesc wieksze korzysci, a niestety w tym ukladzie 'dzialanie na dwa fronty' nie bylo mozliwe.0
-
ideapop pisze: 2007-02-02 14:24oj oj oj era bedzie miała problem no i to tybczy0
-
piqus pisze: 2007-02-02 15:16moze w koncu do zarzadu PTC dotrze oczywista kwestia ze nie szanujac partnerow i nie zapewniajac prowizji pozwalajacych na utrzymanie APS ci ludzie beda odchodzic do konkurencji lub do innych biznesow. ile mozna pracowac na granicy oplacalnosci?0
-
pocoloco pisze: 2007-02-02 15:38Swoją drogą to ja się dziwię, jak to jest możliwe że PTC miała tak podpisaną umowę, że gdy grecy ją zerwią moga wpuścić innego operatora. Wydaje mi się że teraz standardem jest zapis który mówi że po zerwaniu umowy przez jakiś tam czas agent nie może współpracować z konkurencją.0
-
tom pisze: 2007-02-02 16:02ja sie ciesze:)dzieki temu przedstawiciele handlowi Ery beda doceniani bardziej za swoja prace.0
-
tom pisze: 2007-02-02 16:02ja sie ciesze:)dzieki temu przedstawiciele handlowi Ery beda doceniani bardziej za swoja prace.0
-
tom pisze: 2007-02-02 16:02ja sie ciesze:)dzieki temu przedstawiciele handlowi Ery beda doceniani bardziej za swoja prace.0
-
Qba pisze: 2007-02-02 17:08Widocznie Germanos miał już dość sporów Vivendi z DT.0
-
Qba pisze: 2007-02-02 17:08Widocznie Germanos miał już dość sporów Vivendi z DT.0
-
Qba pisze: 2007-02-02 17:08Widocznie Germanos miał już dość sporów Vivendi z DT.0
-
Qba pisze: 2007-02-02 17:08Widocznie Germanos miał już dość sporów Vivendi z DT.0
-
szulak pisze: 2007-02-02 18:27nic dziwnego ze Germanos generowal 40% sprzedazy Erze bo jak ktos mial jakis problem albo sprawe (np: zmiana taryfy, rezygnacja i inne rzeczy) to germanos wysylal do sklepow wlasnych i salonow wlasnych (czytaj: firmowych). Patrzac z punktu widzenia sklepow i salonow firmowych to dla nich prezent !!! beda robic wiecej aktywacji ale z drugiej strony kolejki w sklepach i salonach sie zwieksza a tym samym jakos obslugi sie pogorszy (kolejki w sjkepach i salonach i tak sa bardzo dlugie juz teraz).0
-
wersatis pisze: 2007-02-02 18:29*tom wątpie jeżeli chodzi o kwestię germanos to mieli oni zbyt dużą ambicję żeby mieć uorawnienia tak jakby salonu firmowego a PTC im wybiło skutecznie te plany. Rola przedstawicieli handlowych to jedno a drugie to zarządzanie kontami abonenckimi.Moim zdaniem chcieli zbyt dużo uzyskać i to ich zgubiło.przykład telefonów będących tylko u nich jest tego idealnym dowodem.0
-
szulak pisze: 2007-02-02 18:30nic dziwnego ze Germanos generowal az 40% sprzedazy Erze, skoro tylko sie zajmowali aktywacjami i niczym innym. Jak byly jakies sprawy do zalatwienia typu rezygnacja czy zmiana taryfy to wysylali do sklepow i salonow firmowych. Patrzac z punktu widzenia sklepow i salonow to dla nich prezent, jest szansa ze beda mieli wiecej aktywacji ale z drugiej strony beda straszne kolejki a zreszta sa juz bardzo dlugie.0
-
szulak pisze: 2007-02-02 18:46mowie jako wieloletni pracownik ery, firma zanieddbala rozwoj sieci (podejrzewam ze wyniik to z tego ze toczyl sie spor o wlasnosc ery). pracuje 6 lat i nie zauwazylem zeby firma inwestowala w rozwoj sieci sprzedazy (podejrzewam ze zarzad twierdzil ze taka ilosc sklepow i salonow wlasnych i siec dilerska wystarczy) natomiast kladli i klada duzy nacisk i wymagaja wysokiej jakosci obslugi klientow. niestety zeby swiadczy wysokiej jakosci uslugi trzeba miec siec sprzedazy!!!0
-
tomi pisze: 2007-02-02 19:38ciekawe jak się mają teraz takie osobniki jak dyrektor sprzedaży Ery i ludzie którzy odpowiadali za kontakty z partnerami... myślę że po takim newsie juz dawno są na bruku!!! z tego co mi wiadomo to traktują swoich dealerów fatalnie i wyzuskuja na każdym kroku! Panowie wasz czas się skończył, do łopaty!0
-
tomi pisze: 2007-02-02 19:41ciekawe jak się mają teraz takie osobniki jak dyrektor sprzedaży Ery i ludzie którzy odpowiadali za kontakty z partnerami... myślę że po takim newsie juz dawno są na bruku!!! z tego co mi wiadomo to traktują swoich dealerów fatalnie i wyzuskuja na każdym kroku! Panowie wasz czas się skończył, do łopaty!0
-
Qba pisze: 2007-02-02 21:53Dyrektor sprzedaży Ery przechodzi do Germanos Mobile :-DDD0
-
Qba pisze: 2007-02-02 21:53Dyrektor sprzedaży Ery przechodzi do Germanos Mobile :-DDD0
-
znawca pisze: 2007-02-02 22:15Wyzysk dealerow to malo. Era rowno ich doila razem z takimi krwiopijcami jak Germanos, wiec tetaz mam nadzieje ze odbije sie to czkawka i Erze i Germanosowi. Bardzo dobrze moze w koncu pomysla. Do tego stworzenie jedynego w Posce systemy , sklepy firmowe super, i reszta motlochu, brak wsparcia reklamowego dealrtow tylko parcie na sklepy, i teraz macie roblem. Wekoszosc dealerow tak nienawidzi wspolpracy z era i dokadania do ich sukcesu ze bardzo chetnie zaczna z kims innym typu P4.Era przegiela.0
-
znawca pisze: 2007-02-02 22:58Wyzysk dealerow to malo. Era rowno ich doila razem z takimi krwiopijcami jak Germanos, wiec tetaz mam nadzieje ze odbije sie to czkawka i Erze i Germanosowi. Bardzo dobrze moze w koncu pomysla. Do tego stworzenie jedynego w Posce systemy , sklepy firmowe super, i reszta motlochu, brak wsparcia reklamowego dealrtow tylko parcie na sklepy, i teraz macie roblem. Wekoszosc dealerow tak nienawidzi wspolpracy z era i dokadania do ich sukcesu ze bardzo chetnie zaczna z kims innym typu P4.Era przegiela.0
-
Tygrysek-1 pisze: 2007-02-03 01:25Uczulałem na to w swoich komentarzach od dwóch lat. Nie można pozwolić rozwinąć sie tak jednemu agentowi nie mając umów najmu lokali! Zamiast świadczyć usługi dla operatora Germanos rozwinął sieć sprzedaży gadżetów i się uniezależnił. Grecy to zaplanowali bardzo perfidnie wykupując udziały w P4. To tak jak jedną firma zarządza właściciel, a drugą wszyscy i nikt...0
-
morph pisze: 2007-02-03 09:06*szulak - Swieta racja, tylko dopowiem ze zeby swiadczyc uslugi na wysokim poziomie trzeba miec co świadczyc , przychodze do was mowie ze nie ma zasiegu a konsultant jak papuga klepie mi jakies głupie formułki ze rozumie itd a i tak wiem ze pisząc reklamacje nt zasiegu czy to gsm czy umts dostaje sms ze wszystko jest w porzadku a komorka i blue connect nie dziala tak jak powinno dzialac !! paranoja!! Era jak widze kaze konsultantom mowic ze maja najwiekszy zasieg i nowoczesne usługi !!!! cdn0
-
wieszak pisze: 2007-02-03 09:10Z drugiej strony, punktów sprzedaży Ery i tak jest jeszcze mnóstwo i do wyboru i do koloru. Świadomy klient jak będzie chciał to i tak znajdzie gdzieś w pobliżu punkt Ery. Myślę, że tak czy siak podstawą dobrej sprzedaży jest dobra oferta a nie tylko gęsta sieć punktów która i bez Germanosa jest gęsta...0
-
morph pisze: 2007-02-03 09:12cd , proponuje wejsc do jakiego sklepu badz salonu firmowego tej sieci i posłuchac rozmów konsultantów z klientami , kazdy klepie to samo brzmi to bezsensownie i machinalnie , to tak jakbys rozmawiał z automatem na ich info linii, tylko tyleze mozna zobaczyc twarz rozmówcy, powiem szczerze niedobrze mi sie robi jak ide do salony i juz wiem co usłysze!!! juz kilka razy powiedzialem im zeby rozmawiali ze mna normalnie a nie jakims schematem bo o wiele lepiej i przyjemniej sie rozmawia, cdn0
-
morph pisze: 2007-02-03 09:19cd wracajac do tematu odejscia germanosa , to powiem ze sie ciesze z tego !! o tak, takie są efekty sporów włascicielskich od chyba 7 lat jak pamietam..widac nowy zarzad nie bardzo interesuje sie partnerami i pracownikami i sami odchadza z firmy , miałem 4 zaprzyjaźnionych konsultantow, procowali od kilku lat wchodze do salonu a tam dowiaduje sie ze przesli do konkurencji :-)) moze wreszcie zarzad przejrzy na oczy :-)) w co watpie :-))0
-
morph pisze: 2007-02-03 09:27cd wracajac do tematu odejscia germanosa , to powiem ze sie ciesze z tego !! o tak, takie są efekty sporów włascicielskich od chyba 7 lat jak pamietam..widac nowy zarzad nie bardzo interesuje sie partnerami i pracownikami i sami odchadza z firmy , miałem 4 zaprzyjaźnionych konsultantow, procowali od kilku lat wchodze do salonu a tam dowiaduje sie ze przesli do konkurencji :-)) moze wreszcie zarzad przejrzy na oczy :-)) w co watpie :-))0
-
wolny pisze: 2007-02-03 11:01morph - dobrze mówisz, od kiedy erowskie mądrale wprowadzili j****y APSolutnik to człowiekowi odechciało się do pracy przychodzić. Na szkoleniach mówiłem, że robią ze sprzedawców idiotów. Jednak najmądrzejsi ludzie z Warszawy (którzy zapewne nie przepracowali za ladą sprzedaży ani jednego dnia) wiedzą lepiej. Teraz powinni dodać do j******o APSolutnika kolejne zdanie: Era ma największą sieć sprzedaży w kraju!!! Mnie to nie dotyczy -jestem wolnym człowiekiem.0
-
szulak pisze: 2007-02-03 11:08morph: ten schemat rozmow z klientami nazywa sie standardem OK, ktory ktos w erze wymysli i kazal uzywac sprzedawcom. Konsultanci musze tak mowic poniewaz sa sprawdzani przez tajemniczego klienta, ktory nagrywa rozmowe i ocenia konsultanta. Tak jak widzisz to jest narzucone z gory.0
-
Snic pisze: 2007-02-03 15:18i bardzo dobrze się stało...jest szansa, że powstanie więcej sklepów franczyzowych. tam przynajmniej obsługa będzie na przezwoitym poziomie. Germanos to dno i super, że będzie to dno reprezentowało konkurencję.0
-
jajko pisze: 2007-02-04 12:57*szulak kiedys to byl apsolutnik teraz ok natomiast byl to tak naprawde zasrany mcdonalds...czlowiek to kretyn konsultant ma mu wcisnac cos i klient ma sp...c czas jest krotki :D0
-
szmer pisze: 2007-02-20 00:30do "wolny " swiete słowa to samo mowilem ze nawet robot apsolutnika nie wypowie od dechy do dechy a jebany koordynator (szanowny pan w d... jeb... cichocki !!!! ) pierdoła jedna sie wymadrzal a jednego dnia nie rozmawial z klientem jak sie nawet wtracal do rozmowy i klient odpysknal to jeszcze nigdy nie widzialem tak szybko uciekajacego "przedstawiciela" smiech na sali0
-
szmer pisze: 2007-02-20 00:43do "wolny " swiete słowa to samo mowilem ze nawet robot apsolutnika nie wypowie od dechy do dechy a jebany koordynator (szanowny pan w d... jeb... cichocki !!!! ) pierdoła jedna sie wymadrzal a jednego dnia nie rozmawial z klientem jak sie nawet wtracal do rozmowy i klient odpysknal to jeszcze nigdy nie widzialem tak szybko uciekajacego "przedstawiciela" smiech na sali0