Era ma system CEM

Drukuj

Polska Telefonia Cyfrowa wprowadziła program Customer Experience Management (CEM). Jest to strategia pozwalająca na kompleksowe zarządzanie wiedzą na temat sposobów korzystania z usług przez klientów i umożliwia zaoferowanie im optymalnych rozwiązań na podstawie zebranych informacji. CEM składa się z trzech podstawowych filarów: filozofii obsługi klienta opartej na specjalnie w tym celu zaprojektowanych procesach biznesowych,  technologii oraz specjalistycznego oprogramowania.

„W sektorze telekomunikacyjnym szczególnie ważna jest zmiana akcentów z podejścia skoncentrowanego na infrastrukturze na podejście zogniskowane na usłudze i użytkowniku. Już teraz widzimy, że nasza innowacyjna platforma CEM ułatwi nam w znacznym stopniu rozpoznanie indywidualnych potrzeb każdego z naszych klientów. Dzięki nowoczesnej technologii systemu CEM, będziemy mogli lepiej i w czasie rzeczywistym dostosować naszą ofertę do oczekiwań klienta oraz zapewnić wysoki poziom obsługi. Szanując oczekiwania naszych klientów specjalnie dla nich tworzymy oferty rynkowe.” – powiedział Bruno Jacobfeuerborn, Dyrektor ds. Eksploatacji Sieci w Polskiej Telefonii Cyfrowej.

Zastosowane w CEM rozwiązania umożliwiają, m.in., aktywne wspomaganie klientów w konfiguracji urządzeń końcowych pozwalających na korzystanie z zawansowanych usług, np. dostępu do Internetu lub serwisów multimedialnych.

Customer Experience Management łączy w jeden system technologie sieciowe i działania firmy skierowane na rozwój infrastruktury z wprowadzaniem nowoczesnych usług oraz obsługą klienta. Jednym z najważniejszych elementów systemu CEM jest bezpośrednia obsługa użytkowników, dlatego w pierwszej kolejności został on wdrożony w biurze obsługi abonenta, gdzie przeprowadzono program specjalnych szkoleń wprowadzających nową filozofię działania.

2 października 2008r. Polska Telefonia Cyfrowa wspólnie z Politechniką Warszawską organizuje międzynarodową konferencję poświęconą zastosowaniu CEM w branży telekomunikacyjnej.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    kotq pisze: 2008-09-15 23:05
    koncepcja programu dobra, ulatwi to rozpoznanie i dopasowanie abonamenta dla klienta, zobacze jak to dziala i komponuje oferty jak bede podpisywal nowy aneks tj za okolo 1rok, ale widac era kombinuje i inwestuje w swoj rozwoj, wiem ze teraz tez jest jakis system ktory generuje oferty dla abonamentow zobaczymy jak bedzie ta nowoscia
    0
  • Users Avatars Mini
    mirekb pisze: 2008-09-16 10:08
    abonentow moze to obejmie.stagnacja od 2 lat w tt pokazuje jednak ze era zlewa i bedzie zlewala prepaid.szkoda marki tt.bzdurne reklamy za2masz1 czy tanie numerki NIC nie pomoga
    0
  • Users Avatars Mini
    norbi pisze: 2008-09-16 14:41
    ciekawe, jakimi zmianami odczuwalnymi dla klientów to realnie zaowocuję ? ale dobrze, że coś zmeiniają, dobrze , że próbuja, bycie liderem w centralnej europie pod względem technologii też brzmi dobrze :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kotq pisze: 2008-09-16 21:25
    nius dotyczy bardziej klientow abonamentowych, pre raczej nie, tam kazdy dopasowywuje sobie jak mu potrzeba, zas co do tego systemu to faktycznie nowosc, to jest dobre, jak juz pisalem, teraz oferty dla osob przedluzajacych beda bardziej dopasowane aczkolwiek nie koniecznie, bo jezeli dzwonia z bok-u to i oferuja pakiety np darmowe minuty w weekendy itd to teraz beda mogli dzwonic z opcjami bardziej sprecyzowanymi, np przez ostatnie miesiace duzo mmsow wysylam i taki pakiet zaoferowac,
    0