Comarch pomógł firmie Auchan wdrożyć postpaid

Drukuj

Auchan Telecom, należący do Grupy Auchan, wypuścił na rynek francuski nowe rozwiązanie post-paid. Polski Comarch świadczy usługi dla Auchan Francja od 2006 roku.

W ramach obecnego projektu dla Auchan Comarch dostarcza pełen zakres funkcjonalności dotyczących usług post-paid, poczynając od wycen, bilingu, fakturowania, wsparcia działań księgowych, zbierania oraz szeregowania płatności, a skończywszy na rejestracji nowych klientów w punktach sprzedaży, usprawnieniu systemu dostępu do kont klientów przez całą dobę oraz zarządzaniu depozytami abonentów.

Większość rozwiązań została przekonfigurowana na bazie istniejących już produktów dostarczonych do Auchan. Nowym zaimplementowanym rozwiązaniem jest Comarch Scoring, używany do oceny ryzyka kredytowego klienta.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    keen pisze: 2008-09-30 11:22
    Kolejne podejście Comarch-u. Wcześniej to oni stworzyli niezawodną aplikację na której od 2000 - 2006 roku pracowały wszystkie APS Ery.
    0