CenterNet podkupił szefa sprzedaży w Mobilkingu

Drukuj

Włodzimierz Plewczyński (dotychczasowy szef sprzedaży w Mobilking) objął stanowisko dyrektora sprzedaży CenterNet S.A. Plewczyński będzie odpowiedzialny za strategię i budowanie struktur sprzedaży spółki.
"W Mobilking udało nam się zdobyć 45 000 aktywnych klientów w trzy miesiące od wejścia marki na rynek, mam nadzieję że w CenterNet liczba ta będzie znacznie wyższa" – mówi nowy dyrektor sprzedaży CenterNet S.A.

Włodzimierz Plewczyński studiował na Wyższej Szkole Pedagogicznej w Opolu, na Uniwersytecie Wrocławskim i na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu (zarządzanie i informatykę – MBA). Od dwunastu lat jest związany z rynkiem telekomunikacyjnym. Od początku kariery pracował w strukturach sprzedaży, między innymi dla PTK Centertel oraz P4. Na listę sukcesów Włodzimierza Plewczyńskiego oprócz MobilKinga można wpisać współudział w budowie sieci dystrybucji dealerskiej i biznesowej PTK Centertel oraz budowę i koordynację działań kanału sklepów własnych P4.

"Mamy nadzieję, że pracując dla CenterNet, Włodzimierz Plewczyński, powtórzy sukcesy sprzedażowe jakie realizował dla innych operatorów" - mówi Grzegorz Tomczyk p.o. Prezesa Zarządu CenterNet S.A. - "Cieszymy się, że mogliśmy wzmocnić nasz zespół osobą, która potrafi wybierać najlepsze rozwiązania z bardzo bogatych doświadczeń operatorów komórkowych oraz kreować nowe innowacyjne systemy dystrybucji i sprzedaży."

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 7

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mirekb pisze: 2008-06-06 16:46
    powodzenia.wszystko sie zgadza ale rynek mamy jednak coraz bardziej zapchany i aby centernet mógł startowac musi pamietac ze oferta musi dużą grupe potencjalnych odbiorców rzucic dosłownie na kolana,a sam marketing nie wystarczy,nawet najbardziej agresywny.to juz niewiele da,moze jedynie pomóc
    0
  • Users Avatars Mini
    Widmo pisze: 2008-06-06 16:48
    CenterNet - siec widmo. Karkosik tworzy piekną wizje, akcjonariusze ją kupują, ceny akcji rosną, karkosik sprzedaje akcje, ludzie za nim, skupuje jak są tanie zatrudnia jakies znane nazwisko lub podpisuje fajnie wygladajacą umowe (np. sprzedac produktów angielskich sieci komorkowych) i akcje znów do góry. Rolercoster Karkosika:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Justin pisze: 2008-06-06 17:27
    Ja też myśle że rynek jest przesycony a CenterNET za dużo na tym polu nie ugra.I nawet tak dobry fachowiec jak Pan Włodzimierz Plewczyński tej firmie nie pomoże.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alcek pisze: 2008-06-06 19:58
    Rynek potrzebuje konkurencji im więcej tym lepiej. Faktem jest, że coraz trudniej będzie na nim wejść z ofertą głosową, bo robi się coraz ciaśniej. Może by podali wreszcie przybliżoną datę startu.
    0
  • Users Avatars Mini
    kwistas pisze: 2008-06-07 01:17
    I tak z czasem będziecie chwalić Centernet że jest zajebista siecią i z czasem skończy jak P4 czyli najpierw wszystko super tzw. "dzień dziecka" a potem trzeba płacić i nagle sieć jest bee... Polakom zawsze nie dochodzi "Marudzę więc jestem" o to przewodnie hasło polaków.
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2008-06-07 01:18
    Skoro dotychczasowi operatorzy wprowadzają nowe oferty gorsze od swoich poprzednich to znaczy że konkurencja na polskim tynku komórkowym wcale nie jest aż tak wielka. To jednak nie znaczy że każdy kto tu wejdzie odniesie sukces.
    0
  • Users Avatars Mini
    zaman pisze: 2008-06-07 16:01
    Może teraz MK skończy ze zniechęcaniem dużej grupy potencjalnych klientów do swoich usług ;-D ( żart, ale nie w 100% ) Na rynek wejść można, tylko trzeba coś nowego zaoferować, np. nr stacjonarny bez abo w pre-paidzie, albo 11+zł/m-c z reklam ;-) (wiadomo, o co chodzi) Na wpychanie się między dużych chłopców z wielkiej trójcy i kopiowanie ich ofert nie ma rzeczywiście szans. Prędzej snickers się przebije niż kolejna "najlepsza oferta", w końcu kto nie lubi czekolady :-DD
    0