CenterNet nie działa, ale sponsoruje
CenterNet objął pakiet sponsora tytularnego Speedway Ekstraligi. Na mocy umowy informacje o sponsorze pojawią się docelowo na stadionach, w materiałach zawodów i relacjach TV. Umowa wchodzi w życie od sierpnia 2008 i będzie obowiązywała do końca sezonu 2010. Speedway Ekstraliga jest na drugim miejscu w Polsce pod względem liczby widzów na stadionach (średnio około 10 tysięcy na mecz), zaraz po piłkarskiej ekstraklasie. Rywalizuje w niej 8 drużyn, w sezonie rozgrywanych jest około 80 imprez. Według danych pochodzących z badań oglądalności, widownia relacji telewizyjnych w bieżącym sezonie sięga pół miliona widzów co weekend.
Komentarze / 1
Dodaj komentarz-
przemec pisze: 2008-08-06 11:45tiaaaa... dokladnie...ciekawe co z tego beda miec oprocz wyplywu kasy?bo reklamowac cos co nie istnieje jeszcze to zadanie niezle...oznacza to tylko tyle ze premiera zbliza sie wielkimi krokami...ciekawe co zaoferuja? ciasno sie robi w mobilnym swiecie, graczy duzo i oferty wysrobowane...0