CenterNet liczy na 2 mln wielbicieli Rydzyka
CenterNet będzie oferować dedykowane usługi telefonii komórkowej dla poszczególnych grup społecznościowych pod różnymi markami. Do masowego klienta CenterNet wyjdzie z ofertą pod własną marką - poinformował agencję PAP nowy prezes spółki Tomasz Jarmicki.
"Naszą strategię cechuje to, że chcemy umożliwiać komunikację i kierować naszą ofertę do poszczególnych grup społeczności, które do tej pory nie miały dedykowanej oferty na rynku telekomunikacyjnym, szczególnie komórkowym. Oferta Lux Veritatis jest pierwszą, która w sposób rynkowy została zakomunikowana, ale to nie jest jedyna, nad którą pracujemy" - powiedział.
Prezes powiedział, że potencjalna grupa docelowa do jakiej może dotrzeć CenterNet dzięki współpracy z Lux Veritatis to ok. 2 mln osób, ale kolejne grupy społecznościowe, z którymi może współpracować CenterNet nie musza być już tak liczne. "Biznes model nie zakłada takiego sztywnego podejścia, że muszą to być grupy docelowe powyżej 1 mln. Staramy się podejść do tego elastycznie. T" - powiedział Jarmicki. Prezes powiedział też, że CenterNet robi wszystko, aby uruchomić usługi komórkowe wcześniej niż w planowanym na pierwszą połowę 2009 roku terminie.
Komentarze / 2
Dodaj komentarz-
tkubon pisze: 2008-10-07 02:43no Ojciec Dyrektor dobrze kombinuje. Własna sieć, niezależność od innych operatorów infrastrukturalnych, własna polityka cenowa. Darmowe rozmowy wewnątrz sieci. Wolność i kapitalizm. Każdy ma prawo robić biznes. Życzę powodzenia Ojcu Dyrektorowi :) Jak będzie dobra oferta, sam skorzystam0
-
goral-1 pisze: 2008-10-07 16:27grupy społecznościowe dobre określenie, kojarzy się z serwisami społecznościowymi, będę obserwował z nieukrywaną ciekawością, możliwe że to jedyna droga do utrzymania wogóle tej telefonii Karkosika.0