CenterNet: 3 mln zł za markę telepin

Drukuj

CenterNet zawarł 30 września 2009 roku warunkową umowę sprzedaży wybranych składników przedsiębiorstwa Elterix (Grupa Mediatel).

Przedmiotem Umowy jest m. in. sprzedaż przez Elterix na rzecz CenterNet:
1) praw ochronnych znaku towarowego "telepin",
2) praw do oznaczenia:
- słownego zawierającego nazwę "i_telepin",
- słowno-graficznego "telepin VoIP,
- słowno-graficznego "telepin mobi",
3) autorskich praw majątkowych do projektów i materiałów dotyczących Kart Telepin,
4) autorskich praw majątkowych do strony internetowej www.telepin.pl oraz www.telepin.mobi
5) prawa do zarejestrowanych przez Elterix domen internetowych www.telepin.pl oraz www.telepin.mobi;
Cena sprzedaży wynosi 3.000.000 PLN plus należny podatek. Umowa nie przewiduje kar umownych.

Umowa zawiera dwa warunki rozwiązujące, które muszą zostać spełnione do dnia 9 października 2009 roku:
1) Zawarcie pomiędzy Mediatel S.A., Elterix S.A. oraz CenterNet S.A. umowy o współpracy, która będzie regulowała wzajemne zobowiązania stron w procesie sprzedaży kart Telepin i Telepin Mobi oraz świadczenia usług telekomunikacyjnych w oparciu o WSP przez CenterNet do czasu rozliczenia ceny sprzedaży, tj. do 31 grudnia 2011 roku.
2) Złożenia przez Mediatel S.A. oświadczenia o zobowiązaniu do przeniesienia praw i obowiązków Mediatel S.A. na CenterNet wynikających z umowy z MNI S.A. z dnia 5 lutego 2008 roku.
Pozostałe warunki Umowy nie odbiegają od powszechnie stosowanych w tego typu umowach.

Celem zawarcia umowy jest przejęcie przez CenterNet funkcjonującej na rynku marki Telepin oraz jej dynamiczny rozwój.

Elterix S.A. jest lokalnym operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi na obszarze Trójmiasta i należy do Grupy Mediatel powstałej w 2008 roku w efekcie połączenia kilku spółek posiadających komplementarne oferty dla rynku telekomunikacyjnego.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0