Bardzo dobry pomysł Netii na świąteczną promocję

Drukuj

Netia przygotowała na święta wyjątkowy prezent dla nowych klientów. Każdy, kto od 6 listopada zakupi wybrane pakiety internetowe Netii, otrzyma kupon na upominek z „Katalogu Marzeń”. Klienci mogą wybrać swój wymarzony prezent spośród wielu atrakcji, w tym: lotu szybowcem, licznych kursów (np. tańca, fotografii, nurkowania, przyrządzania sushi), czy relaksujących masaży (w tym również czekoladą). Pełna wersja „Katalogu Marzeń” Netii dostępna jest na www.netia.pl.

Powyższe ceny nie uwzględniają kosztu abonamentu głosowego.

Świątecznej promocji towarzyszy wprowadzenie zupełnie nowej struktury oferty Netii. Klienci nie muszą już wiązać się z operatorem kontraktami 3-letnimi – Netia zapewnia najatrakcyjniejsze warunki już przy umowach na 24 miesiące. Dodatkowo klienci, którzy zakupią pakiet internet+telefon otrzymają aż 10 PLN upustu miesięcznie.

W promocji świątecznej Netia oferuje Szybki Internet o prędkości 4 Mb/s lub 2 Mb/s (w zależności od technologii dostępnej w lokalizacji abonenta) w takiej samej cenie, jak TP SA internet o przepustowości 1 Mb/s. Dodatkowo, Szybki Internet Netii o przepustowości 1 Mb/s jest tańszy o 23%, niż analogiczna oferta TP SA.

Powyższe ceny nie uwzględniają kosztu abonamentu głosowego.

Kolejną nowością Netii jest atrakcyjna oferta dla tych, którzy nie chcą wiązać się umową terminową z operatorem. Zamawiając internet przez www.netia.pl, w pakiecie z usługą telefoniczną, za dostęp do internetu zapłacą tylko 64 PLN miesięcznie – tyle, co w umowie terminowej TP SA.

Nowej promocji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, prasie, radiu, kinie i internecie. Materiały reklamowe przygotowała agencja reklamowa Brain.

Rozpoczęcie kampanii: 06.11.2008

Media:

TV
Prasa
Radio
Internet
Materiały BTL
Główny przekaz kampanii: „NETIA SPEŁNIA MARZENIA”

Telewizja
Spot 30 sekund + 3 spoty 15 sekund (sprzedażowe) emitowane jednocześnie
Duża liczba emisji reklam
Stacje: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN7, TV4
Specjalna wersja spotu (60 sekund) dostępna w internecie oraz w kinach

Prasa

Tytuły: Dzienniki: Gazeta Wyborcza, Metro
Tygodniki: Tele Tydzień, Newsweek, Viva, Wysokie Obcasy, Życie na Gorąco, Dodatki świąteczne: Wprost, Fakt, Dziennik, Przegląd Sportowy Gwiazdy

Radio

Stacje:
Radio ZET
RMF
PR Trójka

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    dudek pisze: 2008-11-04 19:28
    Dobre... :-) ponad połowa dorosłych Polaków nie ma pojęcia co to jest sushi czy paintball więc zamówią pewnie kurs parzenia herbaty albo lepienie garnka :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2008-11-04 23:43
    Jukoś o porównanie z oferta Orange Freedom się nie pokusili cwaniaki :)
    0
  • Users Avatars Mini
    syllak pisze: 2008-11-05 12:33
    Rzeczywiście można wybrać sobie kurs parzenia herbaty :-) pewnie w dogrywce będą dodawać czajniki!
    0
  • Users Avatars Mini
    matisoft pisze: 2008-11-05 14:31
    ja tam bym wolał się przelecieć szybowcem:D
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2008-11-05 19:13
    no no za 64 zł 2mbps a nawet 4 to juz cos. Nie jest zle + te dodatki. Szkoda, ze trzeba tez tel brac
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtek pisze: 2008-11-10 15:51
    nic za darmo, ale dodatki są bardzo fajne. w tym jak widać kupa dla dziewczyn. masaże, nie masaże. czekolady, kurs gotowania. hehe :) widać, że target się powolutku rozszerza. no i ceny odpowiednio niższe od tp.
    0