„Zostań gwiazdą POP” - casting do reklamy Orange
„Zostań gwiazdą POP” to pierwszy tego typu projekt w Polsce. Orange zaprasza wszystkich młodych ludzi w wieku 15-20 lat, którzy chcą zagrać w reklamie nowej oferty POP lub skomponować do niej muzykę. Aktorzy zostaną wybrani na specjalnych castingach oraz wytypowani ze zgłoszeń nadesłanych za pośrednictwem strony internetowej castingpop.wrzuta.pl.
Żeby spróbować swoich sił w reklamie można zgłosić się na castingi, które odbędą się 25 i 26 listopada, w godz. 10-18 w kinach Cinema City w Gdańsku (Krewetka), Katowicach (Silesia), Krakowie (Galeria Kazimierz), Poznaniu (Plaza), Warszawie (Galeria Mokotów) i Łódzi (Manufaktura). Kandydaci dostaną do odegrania zadanie aktorskie, jury oceni kandydatów pod kątem ich zdolności scenicznych i filmowych. Najlepsi przejdą do ścisłego finału, który odbędzie się w Warszawie. Trójka zwycięzców konkursu zagra w nowym filmie reklamowym POP-a „Liczy się tylko ostania”.
Do rywalizacji można przystąpić już dziś za pośrednictwem strony internetowej castingpop.wrzuta.pl. Wystarczy przesłać film nagrany w dowolnej technice, choćby przy pomocy telefonu komórkowego. Powinien on zawierać dowolną scenkę odegraną z udziałem kandydata. Ostateczny termin przesyłania zgłoszeń to 26 listopada. Finalistów wybiorą internauci wraz z jury konkursowym.
Orange szuka też ścieżki muzycznej do filmu w tonacji melodyjnego rocka, która stanowiłaby motyw przewodni. Wszyscy chętni, którzy chcieliby przesłać swoje kompozycje, mogą to zrobić przez stronę coastingpop.wrzuta.pl. Nagrany materiał powinien trwać przynajmniej 60 sekund. Zwycięzcę wybiorą internauci oraz przedstawiciele Orange i stacji MTV. W nagrodę otrzyma on możliwość profesjonalnego nagrania kompozycji w studio oraz clip zmontowany ze zdjęć do reklamy, który emitowany będzie w MTV od stycznia 2007.
Konkurs powiązany jest z nową usługą Orange „Ostatnia Liczona”, która weszła do oferty 9 listopada. Dzięki niej klienci POP łącząc się abonentami sieci Orange, płacą tylko za ostatnią minutę rozmowy.
Partnerzy konkursu: Sony Ericsson, Cinema City, MTV, wrzuta.pl
Komentarze / 11
Dodaj komentarz-
_cinek_ pisze: 2006-11-09 18:39Szkoda ze juz za stary jestem bo bym wystapil.hehe :P:P:P:P0
-
sampel pisze: 2006-11-09 19:03ciekawe ile płacą0
-
matt pisze: 2006-11-09 19:20trzeba chyba upaść na głowę, żeby tą pseudo-promocję reklamować :-) no ale rozumiem, że nie wszyscy muszą potrafić liczyć0
-
darios pisze: 2006-11-09 19:29nawet jakbym miał te 20 lat to i tak bym sie nie zgłosił reklamowac idiotyczną sieć nawet za duze pieniądze...0
-
dan-rut pisze: 2006-11-09 20:59Przecież tej oferty nie opłaca się reklamowć.0
-
zdunek pisze: 2006-11-09 22:31zauważyłem, że niektórym żal dup.. ściska że są w innej sieci, ale cóż... :P0
-
czlowiekmineta pisze: 2006-11-10 12:31Orange jeden wielki syf nic wiecej0
-
hubcio pisze: 2006-11-10 13:22to prawda, nic ciekawego od baaardzo dawno nie dano popakom.Dobrze, że co raz więcej osoób to zauważa i idzie do TakTaka.0
-
Jarenek pisze: 2006-11-10 14:01no T-T diametrtalnie się różni od popa.Przede wszystkim jest taniej, ma Granie na czekanie itd...0
-
Natolinn pisze: 2006-11-10 16:18obniżyliby ceny, a potem brali się za takie konkursy.Bo nimi nie da sie przysłonić drożyzny jaka panuje w popie.Szczegolnie poza sieć.0
-
Pasternak pisze: 2006-11-13 13:34obniżki cen to jedno a takie działania to drugie - uważam, że pomysł naprawdę ciekawy - w końcu może jakichś niezłych młodziaków wypromują. DObrze, że to wstępnie nie jakaś szalona komisja ocenia tylko ludzie z Wrzuty, wreszcie nie będzie idiotycznej selekcji tylko normalnie będzie można wybrać to co NAM się podoba.0