„iPlus Karta 60” w sieci Plus

Drukuj

Regulamin promocji „iPlus Karta 60”

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Promocja „iPlus Karta 60” (zwana dalej „Promocją”) jest organizowana przez Polkomtel S.A. i obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą na piśmie z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus (dalej zwaną „Umową").
2. Promocja trwa od 12.06.2006r. do odwołania. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do skrócenia lub przedłużenia czasu trwania Promocji bez podawania przyczyn.
3. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji zobowiązany jest do wyboru promocyjnego planu cenowego iPlus 60, zgodnie z poniższą specyfikacją:

  iPlus 60
Abonament 60 zł
brutto
Liczba krajowych wiadomości tekstowych SMS wliczonych w abonament 20
Stawka za przesłanie krajowej wiadomości tekstowej SMS do sieci Plus po wykorzystaniu wiadomości tekstowych SMS wliczonych w abonament 0,12 zł
brutto
Stawka za przesłanie krajowej wiadomości tekstowej SMS do innych krajowych operatorów komórkowych po wykorzystaniu wiadomości tekstowych SMS wliczonych w abonament 0,24 zł
brutto
Stawka za minutę krajowego połączenia głosowego 1,22 zł
brutto

Wszystkie pozostałe opłaty w promocyjnym planie cenowym iPlus 60 naliczane są zgodnie z „Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych NowyPlus” dla taryfy NowyPlus 25.
4. W promocyjnym planie cenowym iPlus 60, w poszczególnych okresach rozliczeniowych, w połączeniach z APN www.plusgsm.pl, internet - dane naliczane są za każde rozpoczęte 100 KB, a w połączeniach z prywatnymi APN m2m.plusgsm.pl i pro.plusgsm.pl oraz wap.plusgsm.pl – dane naliczane są za każde rozpoczęte 10 KB.
5. Abonent, który korzysta z promocyjnego planu cenowego iPlus 60 może korzystać z następujących usług: dostępu do Internetu poprzez połączenia z APN www.plusgsm.pl lub internet, połączenia z prywatnymi APN: m2m.plusgsm.pl i pro.plusgsm.pl oraz połączenia z APN: wap.plusgsm.pl, w ramach których może wysyłać lub odbierać dane w technologii GPRS, EDGE lub UMTS, przesyłania faksów oraz wysyłania i odbierania wiadomości tekstowych SMS, połączeń głosowych z wyłączeniem połączeń międzynarodowych i połączeń z numerami Premium Rate, (zwanych „Usługami”) . Abonent nie ma możliwości uruchomienia Usługi Swojaki oraz Strefa Plus.
6. Opłata abonamentowa w promocyjnych planach cenowych iPlus obejmuje:
a. nieograniczony dostęp do Internetu w technologiach GPRS/EDGE/UMTS w ramach połączeń z APN www.plusgsm.pl, Internet, z prywatnymi APN: m2m.plusgsm.pl i pro.plusgsm.pl oraz wap.plusgsm.pl, z zastrzeżeniem § 1 pkt. 5 oraz
b. 20 krajowych wiadomości tekstowych SMS w każdym okresie rozliczeniowym, do wykorzystania do sieci Plus lub innych krajowych sieci komórkowych z wyłączeniem wiadomości tekstowych SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999, 70000-79999 oraz z zakresu 91000-91999, z zastrzeżeniem § 1 pkt.7
7. Liczba wiadomości tekstowych SMS, o której mowa z § 1 pkt. 6 lit. b, niewykorzystana w bieżącym okresie rozliczeniowym może zostać wykorzystana w ciągu 6 kolejnych okresów rozliczeniowych. Jako pierwsza w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywana jest liczba wiadomości tekstowych SMS przyznana i niewykorzystana w poprzednich okresach rozliczeniowych. Jeśli liczba wiadomości tekstowych SMS, o której mowa w § 1 pkt. 6 lit. b nie zostanie wykorzystana w ciągu 7 okresów rozliczeniowych od jej przyznania, wówczas Abonent traci prawo do jej niewykorzystanej części.
8. W celu eliminowania nadużyć - dla zapewnienia powszechnej dostępności oraz wysokiej jakości działania sieci POLKOMTEL S.A. zastrzega sobie możliwość zmiany parametrów technicznych transmisji danych po przekroczeniu w jednym okresie rozliczeniowym 1 GB przesłanych i odebranych danych.
9. Uruchomienie Usług, następuje w dniu następującym po dacie, w której dokonano aktywacji karty SIM w Promocji.
10. Jeśli aktywacja karty SIM na warunkach Promocji nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas opłata abonamentowa za pierwszy okres rozliczeniowy oraz liczba krajowych wiadomości tekstowych SMS wliczonych w abonament w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu.
11. Z zastrzeżeniem § 2 pkt. 4, zmiana promocyjnego planu cenowego iPlus 60 na inną taryfę powoduje zaprzestanie naliczania opłat za Usługi według zasad określonych w § 1 pkt. 3 niniejszego Regulaminu. W tej sytuacji wszystkie opłaty za Usługi naliczane będą zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus dla wybranej taryfy.
12. Po okresie promocyjnym, o którym mowa w § 2 pkt. 1 opłaty za Usługi będą nadal naliczane według zasad określonych w § 1 pkt.3 niniejszego Regulaminu.
13. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 15 zł brutto.
14. W Promocji nie istnieje możliwość zakupu aparatu telefonicznego ani modemu po promocyjnej cenie.

§ 2 OGRANICZENIA

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy w ramach Promocji:
a) bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia,
b) Abonent nie może zawiesić świadczenia usług.
2. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji może w okresie 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić wybrany promocyjny plan cenowy iPlus 60 wyłącznie na jedną z taryf z Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych dla taryf Godziny: Godziny 25, Godziny 40, Godziny 55, Godziny 75, Godziny 110 lub Godziny 180, z zastrzeżeniem, że w przypadku zmiany promocyjnego planu cenowego iPlus 60 na inną taryfę z miesięczną opłatą abonamentową o niższej wartości, opłata za zmianę wynosi 30 zł brutto.
3. W przypadku zmiany promocyjnego planu cenowego iPlus 60 lub transferu numeru telefonicznego na inne konto Abonenta jak też przeniesienia na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy w okresie o którym mowa w §2 pkt. 1, niewykorzystane wliczone w abonament wiadomości tekstowe SMS z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych, przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie.
4. Jakakolwiek zmiana promocyjnego planu cenowego iPlus 60 możliwa jest z początkiem nowego okresu rozliczeniowego.
5. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy będzie mógł korzystać z innych promocji oferowanych przez Polkomtel S.A. wyłącznie jeżeli w treści regulaminu takiej promocji przewidziana będzie taka możliwość.

§ 3 AKTYWACJA W PRZYPADKU UTRATY KARTY SIM

1. W przypadku utraty karty SIM aktywowanej na podstawie Umowy zawartej w ramach Promocji przed upływem 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
2. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty karty SIM.

§ 4 ZOBOWIĄZANIA ABONENTA I KARY UMOWNE

1. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji zobowiązuje się, że w ciągu 12 miesięcy od dnia jej zawarcia:
a) nie rozwiąże Umowy,
b) swoim działaniem nie spowoduje rozwiązania Umowy przez Polkomtel S.A. lub zaprzestania świadczenia przez Polkomtel usług w ramach Umowy.
2. W związku z ulgami (specjalnymi warunkami świadczenia usług) przyznawanymi Abonentowi przez Polkomtel S.A. w przypadku niewykonania przez Abonenta zobowiązań, o których mowa w § 4 pkt. 1 a)-b) powyżej Abonent zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Polkomtel S.A. kary umownej w wysokości 400,00 zł.

§5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umowy zawartej w ramach Promocji zastosowanie mają postanowienia „Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów”, o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 52

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-06-12 12:19
    Nareszczcie sama karta z iPlusem dla indywidualnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    jakro pisze: 2006-06-12 12:22
    Bardzo smieszne jest to ze operator dla zapewnienia wysokiej jakosci wszystkim uzytkownikom po przekorczeniu 1GB danych ma prawo zmienic parametry uslugi. PARANOJA
    0
  • Users Avatars Mini
    szalony pisze: 2006-06-12 12:52
    WŁAŚNIE TEN LIMIT 1GB W UMTS to starczy na tydzień :/ powinni podnieść ten limit bo w umts taki limit jest śmieszny jak liczyłem starczy na maximum 15-20minut dziennie w downloadzie !!! UWAGA oby to była plotka ale słyszałem że PLUS zastanawia się na likwidacja IPLUSA jako usługa dodatkowa dla kart abonametowych :/
    0
  • Users Avatars Mini
    PingNoMore pisze: 2006-06-12 12:52
    Kurde, orientuje się ktoś w tym iPlusie? jak to jest z umową, cenami modemów itp. Moja kuzynka chce kupić tą usługę a ja nie mam o tym zielonego pojęcia.
    0
  • Users Avatars Mini
    bono pisze: 2006-06-12 13:01
    *szalony pierwdze słyszę, ale kto wie. Apropo przycinania słyszałem że przycięcie nastąpiło jedynia dla osób które ściągały właśnie po 15-20 GB ja sam nigdy nie przekraczam 1 GB więc nie wiem:P zresztą teraz internet ma jako okno na swiat, sciąganie już mi się znudziło.
    0
  • Users Avatars Mini
    szalony pisze: 2006-06-12 13:15
    Do końca czerwca jest ta obecna promocja na iplusa jako usługa dodatkowa - także za 3 tygodnie wszystko będzie jasne w którym kierunku PLUS pójdzie. Hmm...
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2006-06-12 13:37
    To ja już zgłupiałem bo czytałem regulamin gdzie pisało że do 30 czerwca z możliwością albo skrócenia lub przedłużenia jej bez podawania przyczyn.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-06-12 13:42
    Ten ze stronki ma zapis, że promocja trwa do odwołania i oczywiście mogą w każdej chwili zakończyć promocję.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-12 20:28
    jestem uzytkownikiem iPlusa od pazdziernika ub.r. Jakie wrazenia? Ano pierwsze pol roku uzytkowania bylo bezproblemowe; i tutaj musze przyznac zostalem bardzo milo zaskoczony przez Plusa. Jednak od polowy marca, czyli bez mala od 3 miesiecy mam wieczne problemy. Po nawiazaniu polaczenia (a dodam, iz mieszkam w miescie, gdzie dziala UMTS) w pewnym momencie, bardzo roznym i nieprzewidywalnym za kazdym razem, dane - zarowno wysylane jak i odbierane - zatrzymuja sie na stalym poziomie...
    0
  • Users Avatars Mini
    m pisze: 2006-06-12 20:31
    uwaga. ważna informacja i jednocześnie antyreklama dla iplusa (moze to ktoś przeczyta z Plusa i sie zastanowi) od niedawna zaczęli ograniczać predkość po przekoroczeniu 1 GB - wg zapisu w umowie, czego wcześniej nie robili ! wiele osob własnie dlatego decydowało sie na ta siec moze jeszcze dlatego ze znacznie lepiej chodzi od BE i BC. wszsytko byłoby ok w miare ok gdyby ograniczyli mi predkość do poziomu GPRS ale zrobili to do pozimu, uwaga: 1-2 KB/s !!! po prostu tragedia - to znacznie gorzej n
    0
  • Users Avatars Mini
    m pisze: 2006-06-12 20:33
    cd. niz predkość GPRS. mam nadzieje ze sie w Plusie obudza bo antyreklama nie jest dobra :) wezcie to pod uwage przy ewentualnym zakupie Iplusa. pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-12 20:34
    ...jednoczesnie wszelkie programy korzystajace z internetu traca polaczenie. Wymienialem modemy, telefony - robilem to wielokrotnie i zawsze na wlasna reke - Plus mial to, za przeproszeniem, gdzies. Suma sumarum okazalo sie, ze wine za to ponosie badz BTS w zasiegu ktorego sie znajduje (korzystam z netu wylacznie w jednej lojalizacji) badz karta SIM (okazalo sie, ze jestem szczesliwym posiadaczem karty ORGA, ktora to stwarza tego typu problemy, o czym zostalem poinformowany przez konsultanta)...
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-12 20:38
    Napisalem stosowna reklamacje i otrzymalem odpowiedz - uwaga - negatywna. Otoz stwierdzono, ze Plus nie jest odpowiedzialny za propagacje fal elektromagentycznych an danym obszarze, a ja po prostu mam pecha. Dodam, iz od momentu podpisania umowy zadne warunki geofizyczne wokol mego miejsca zamieszkania sie nie zmienily. I co najciekawsze. W poczatkach listopada ub.r. mialem dokladnie te same problemy - wtedy trwaly zaledwie trzy dni, lecz dostalem odszkodowanie w pelnej kwocie. Tym razem sie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-12 20:43
    wypieli. Dodam, iz skutkiem w/w sytuacji jest to, iz po kazdym 'zwisie sesji' musze badz to wylaczac telefon/modem badz dzwonic do BOK iPlusa z prosba o zresetowanie moich ustawien GPRSowych na karcie SIM. Dziala to do nastepnego zwisu czyli od kilku do kilkudziesieciu minut. Potem znow restart badz telefon do BOKu. Teraz co do ograniczen transferu po 1 GB. Otoz zaczeto wprowadzac powyzsze tydzien badz dwa tygodnie temu, o ile sie nie myle. Co najsmieszniejsze - nie ma mozliwosci kontroli limitu
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-12 20:50
    wiec nigdy nie wiadomo, czy limit zostal juz przekroczony czy tez nie. Wiecej - nawet konsultant nie wie, na jakim etapie zuzycia jestesmy. Moze wylacznie stwierdzic, czy limit zostal przekroczony, a przeciez to wiadomo - swiadczy o tym 'nowa' predkosc. I wbrew temu, co mogloby sie wydawac nie ogrniczaja limitu wylacznie tym, ktorzy sciagaja po 15-20 GB, lecz wszystkim. Podumowujac: przez pierwsze pol roku korzystanai z uslgi bylem naprawde zadowolonym klientem. Teraz mozna smialo stwierdzic:
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-12 20:55
    BOK 'nic nie moze zrobic', Dzial Reklamacji nie przyzna odszkodowania pomimo, ze wina lezy wyraznie po stronie Plusa (co stwierdzili konsultanci BOK iPlus), niedawno wlaczono limity 1 GB. I tak, jak stworzono naprawde porzadna marke tak ostatnio zdecydowanie ona po****dla. PS. Teraz musze uciekac. Wieczorem napisze w jaki sposob mozna przeciwdzialac (przynajmniej tak mnie sie zdaje) limitom 1GB. Jesli ktos ma inne spostrzezenia - zachecam do dyskusji i wymiany doswiadczen nt. iPlusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    bolox pisze: 2006-06-13 01:52
    Ja tam jestem zadowolony, jeszcze nie przekroczyłem 1GB danych miesięcznie a mam usługe już ładnych parę miesięcy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2006-06-13 02:17
    Ja korzystam z simdata i narazie przez około 3-4 miesiące Mi to śmiga bez problemów, zaznaczam jednak nie przekraczam 1GB miesięcznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kordi pisze: 2006-06-13 03:27
    Nie wiem skad te rewelacje o ograniczeniu pasma po przekroczeniu limitu. Ja nic takiego nie zaobserwowalem. A co do Krzycha, ja w zasadzie problemy ze stabilnoscia lacza mam od samego poczatku, ale nie az takie. Probowales moze zalozyc sobie firewall'a? Bo cos tak czuje, ze tu sie twoje problemy kryja. Ja ostatnio zostalem do tego zmuszony bo juz cuda zaczely mi sie z kompem dziac po wlaczeniu netu ....
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-13 11:43
    *** Kordi - problemy nie leza po mojej stronie, choc przyznam, iz w poczatkowej fazie tez tak myslalem. Firewall zainstalowany, potem odinstalowany (zgodnie z sugestia BOK iPlus), pozniej ponownei zainstalowany; do tego najdziewniejsze zmany konfiguracyjne. Az w koncu zdalem sobie sprawe, ze przeciez problemy wystepowaly (aczkolwiek sporadycznie, 2 dni w ciagu miesiaca - po zgloszeniu do BOK nastepnego dnia juz ich nie bylo) wczesniej i moje ustawienia, ani nawet urzedzenia, jakich uzywalem...
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-13 11:53
    nie zmenialy sie a problemy, choc sporadycznie, to jednak wystepowaly, by po mojej interwencji zniknac. Najlepszym dowodem na to niech bedzie pozytywnie rozpatrzona reklamacja, opisujaca dokladnie te sama sytuacje. Poczatkowo BOK podejrzewal, iz wina lezy po stronie BTSa. Polecono mnie wiec wyslac zgloszenie do Dzialu Technicznego. I tak zrobilem. Pierwsze wyslalem w polowie lutego. I wiecie co? Do dzis DT nie odpowiedzial na nie, choc minely juz 4 miesiace! Winnych nie ma.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-13 11:59
    Z uwagi na prawie trzymiesieczne problemy, braku winnych oraz jakiegokolwiek zrekompensowania strat zaczalem goroczkowo przegladac regulamin. I okazuje sie, iz mozna wypowiedziec umowe bez ponoszenia zadnych konsekwencji. Zainteresowanym polecam par. 6 ust. b. Regulaminu. Skonsultowalem to ze znajomym prawnikiem i oto, co stwierdzil: jesli faktycznie BOK iPlus pracuje w godzinach 8-22 to znaczy, ze operator nie stosuje sie do Regulaminu, co z kolei otwiera furtke do pozegnania z siecia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-13 12:07
    Jesli idzie nastomiast o ograniczenie transferu: faktycznie powyzej 1 GB transfer spada do 1-2 kb/s - to potwierdzenie tego, co napisal wczesniej ***m. Jest i na to rada, zdaje sie ze skuteczna: wystarczy poprosic o ustalenie okresu rozliczeniowego na pasujacy nam dzien miesiaca. Nic to nie zmieni, jesli idzie o oplaty, ale ograniczenie 1 GB ma wlasnie odniesienie do okreslu rozliczeniowego. Dzwonilem w tej sprawie do BOKu i oczywiscie mila pani stwierdzila, iz jest to kategorycznie niemozliwe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-13 12:14
    Jednak podczas drugiej rozmowy okazalo sie, iz jest taka mozliwosc. Wyslalem pismo do BOKu z zapytaniem powolujac sie na rozmowe telefoniczna. Zobaczymy, co odpowiedza. dlaczego o tym wszystkim pisze? Ano dlatego, zeby uswiadomoc potencjalnym klientom, jak wyglada wspolpraca z siecia Plus, przynajmniej jesli idzie o iPlusa. Kompletna ignorancja, brak winnych, jakiejkolwiek checi naprawienia szkody. Jak sie okazuje place za usluge i zamiast komfortu korzystania z netu mam tylko stosy pism...
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-13 12:18
    ...jakie zmuszony jestem na okraglo wymieniac z BOKiem. Mam tylko nadzieje, ze faktycznie po wakacjach Era uderzy z oferta ktora bedzie stanowila konkurencje dla neostrady i poprawie sie zasieg UMTS w moim miescie. Na dzien dzisiejszy drugiej umowy o kozystanie z iPlusa na pewno bym nie podpisal.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-13 12:19
    ***Marek - ograniczenia dotycza wylacznie iPlusa czyli abonamentowej wersji Simdaty. Stad u Ciebie brak ograniczenia pasma.
    0
  • Users Avatars Mini
    kordi pisze: 2006-06-13 12:26
    Ale k...a wykrakalem. Pol godziny po napisaniu post'a spadl mi trasfer do 1-2 kB. Na szczescie ja nie mam takiego problemu jak wy, bo mam usluge wlaczona na normalnej karcie abonenckiej. Wiec place 10 zl i jutro dowidzenia iPlus. No ale pozostaje problem, ze bede bez stalego lacza lacza.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-13 13:27
    *** Kordi - witaj w klubie ;) Wczesniej, gdy nie bylo ograniczenia 1 GB mozna bylo w kryzysowej sytuacji skorzystac z VoIPa, teraz niestety juz nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    kordi pisze: 2006-06-13 13:38
    Moze sprawie sobie dodatkowo "darmowa karte" - czytaj maxprofit 15 z telefonem i bede zonglowal okresami rozliczeniowymi raz na jednej raz na drugiej. W koncu za iplusa placi sie na takiej karcie proporcjonalnie do czasu korzystania. Fajny pomysl ze zmiana okresu. Na to nie wpadlem ;). U mnie powinno to byc prostsze do zastosowania.
    0
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2006-06-13 14:57
    *Krzychu* - masz całkowitą rację w tym co napisałeś ! Mam identyczne doswiadczenia z iPlusem. Do niedawna było pieknie, ale kiedy zaczęły się ograniczenia transferu nie można nawet odebrać zwykłej poczty e-mail. Najciekawsze jest to, że po WYŁĄCZENIU usługi iPlus nadal jest ograniczona prędkość na tej karcie sim na której ta usługa była aktywna. Ponadto informatycy z iPlusa nie mogą sobie z tym poradzić i nie potrafią ponownie ustawić normalnych parametrów GPRS i EDGE ! Obecnie z tym walczę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-13 15:09
    *** Kordi i *** Obiektywny - zanim umiescilem te informacje o ustaleniu okresu rozliczeniowego zadzownilem do BOKu iPlusa z ta informacja i wyraznie zasugerowalem, by zwiekszyc limit przynajmniej do 2 GB poniewaz jest mozliwosc zastosowania chwytu 'okres rozliczeniowy' i umieszczenia tej informacji na GOLu :) Poprosilem o przekazanie informacji wyzej i kontakt telefoniczny ze mna. Bylo to dwa tygodnie temu, kiedy limit wprowadzono. Do dzis brak odzewu. Zatem wypada przynajmniej poinformowac...
    0
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2006-06-13 15:12
    UWAGA wszyscy chcący skorzystać z iPlusa - po ograniczeniu transferu praktycznie nie da się korzystać z dostępu do sieci !!! Nawet odbiór zwykłej poczty ( bez załączników ) jest problemem, ponieważ idzie to tak wolno że na niektórych serwerach pocztowych następuje przekroczenie czasu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-13 15:19
    ...obecnych uzytkownikow co nalezy w tej sytuacji zrobic badz w jaki sposob bezstresowo rozwiazac umowe (§6 ust. b Regulaminu swiadczenia uslug telekomunikacyjnych dla Abonentow i brak calodobowego helpdesku dla iPlusa). Oczywiscie to w przypadku gdy ma sie alternatywe. Wracajac jeszcze do w/w pakietu 1 GB danych. Wyobrazmy sobie, ze w POPie, TT lub Simplusie sa pakiety, ktorych nie mozna kontrolowac - ani tego ile minut/SMSow pozostalo do wyslania, ani okresu waznosci. Czy to bylaby usluga na..
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-13 15:26
    ...miare XXI w i swiadczylaby dobrze o operatorze, ktory ja wprowadzil? Pytanie retoryczne, oczywiscie pozostawiam bez komentarza.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-13 15:30
    Jeszcze krotkie pisemko, jakie wyslalem do BOKu po wprowadzeniu ograniczen 1 GB: W związku z faktem nałożenia i egzekwowania limitów na korzystanie z transmisji danych w usłudze iPlus i niemożnością kontrolowania bieżącego zużycia korzystając z usług oferowanych przez operatora sieci Plus GSM, wnoszę o umożliwienie mnie korzystania z usługi transmisji danych bez jakochkolwiek limitów do chwili udostępnienia możliwości bieżącej kontroli zużycia pakietów danych. Zawile, ale wlasnie o to chod
    0
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2006-06-13 15:30
    *Krzychu* - ja po rozmowie z konsultantem BOKu iPlusa i stwierdzeniu, że po wyłączeniu usługi iPlus z jednej z moich kart sim przysługuje mi ponownie ( jak psu buda ) standardowa prędkość ( bez żadnych ograniczeń ), ponieważ płacę za każdy wysłany i odebrany KB danych zgodnie z cennikiem dotyczącym mojej taryfy - usłyszałem że mogę jedynie złożyć reklamację ponieważ technicy i informatycy iPlusa na chwilę obecną nie potrafią przywrócić standardowego transferu. Śmieszne i irytujące !
    0
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2006-06-13 15:44
    Wniosek jest jeden. Problem dotyczy na razie Plusa, ale myślę że i inne sieci bedą miały podobny, ponieważ każda z sieci próbuje pozyskać jak najwięcej użytkowników usługi dostępu do internetu a przecież przepustowość każdej z nich jest ograniczona. Szkoda tylko, że operatorzy są nieuczciwi i reklamują swoje usługi jako NIEOGRANICZONY dostęp do internetu - smieszne !
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-13 15:48
    *** Obiektywny - w iPlusie jest mozliwosc dokupienia dodatkowych pakietow danych, wtedy bedize mozna na powot korzystac z maksymalnych predkosci. Ale o ile pamietam 1 GB kosztuje jakies 50 zl, czyli niewiele mniej niz sam abo, w ktory wliczony jest juz 1 GB pakiet. Nawiasem mowiac zaraz zadzwonie do BOKu z informacja, ze o iPlusie zaczelo sie robic glosno. Miejmy nadzieje, ze zwarcie przez nas szeregow sprawi iz decydenci sie obudza. Jedyne, co mozemy zrobic to "narobic im kolo piora" ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-13 16:29
    *** Obiektywny - nekoniecznie. Jesli wraz ze wzrostem klientow rozbudowywana bylaby infrastruktura to nie byloby tego problemu. Rozmawialem przed chwila z BOKiem. Otoz wieeeeelu niezadowolonych klientow dzwoni z sugestia by zwiekszyc transfer. Wszelkie pomysly sa natomiast przekazywane dalej do Dzialu Marketingu i Sprzedazy. Co za tym idzie reakcja na kazdy pomysl bedize sie ciagnac tygodniami zanim zostanie wprowadzony w zycie. Niemniej jednak my, zwylki uzytkownicy mozemy uswiadomic...
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-13 16:35
    potencjalnym przyszlym klientom na co decyduja sie podpisujac umowe z Plusem. Pred chwila dowiedialem sie rowniez, ze Dzial Techniczny odpowiadzial na moj lutowy monit. Otoz nie zaobserwowano problemow z nawiazaniem polaczenia. I tutaj sie zastanawiam: czy ci ludize nie potrafia czytac, a pzynajmniej ze zrozumieniem? Przeciez ja wyraznie informowalem o problemach z sama sesja juz po jej nawiazaniu. Nie mialem nigdy problemow z polaczeniem sie z internetem czy zerwaniem juz nawiazanego polaczenia
    0
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2006-06-13 16:38
    *Krzychu* - chyba mnie nie zrozumiałeś. Nie ma znaczenia czy wykupisz jakiś dodatkowy pakiet. Kiedy ma się iPlusa do posiadanego już abonamentu i zostanie ograniczona prędkość po czym usługa zostanie wyłączona, czyli masz internet zwyczajnie ze swojego abonamentu to nie są w stanie na chwilę obecną przywrócić normalnych, poprzednich parametrów. Taką informację uzyskałem po interwencji w BOKu iPlusa. Kazano mi złożyć reklamację bo oni nic na razie nie mogą zrobić !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-13 16:38
    Dobrze, ze nie jade tak po Orange'u bo moje posty pewnie zostalyby usuniete ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-13 16:48
    *** Obiektywny - dobrze zrozumialem. Mnie chodzilo z kolei o to, ze w iPlusie jako takim sa mozliwe dodatkowe pakiety, ktore przywracaja (podkreslam - teoretycznie, bo w praktyce nie sprawdzalem) dawne predkosci. Tylko jak teraz o tym mysle brzmi to strasznie dziwnie i nijak sie ma do ograniczeniach, o ktorych piszesz w przypadku abo+iPlus. Wydawaloby sie, ze to ten sam system informatyczny, ta sama platforma - moze to ta od Simplusa ;) - a problemy, po czesci przynajmniej, inne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2006-06-13 16:53
    *Krzychu* - no właśnie ! Ponadto przecież kiedy korzysta się z dostępu do internetu poprzez swoją kartę sim na której nie ma aktywowanej usługi iPlus i płaci się za przesył danych z cennika to nikt nie robi nikomu łaski i nie obowiązują żadne limity, a predkość musi zawierać się w standardzie. To że nie przywraca się poprzednich parametrów GPRSu to jest zwykłe oszustwo abonenta który płaci za połączenie jak każdy. Oni sami zresztą twierdzą że są to ich problemy techniczne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2006-06-13 16:53
    *Krzychu* - no właśnie ! Ponadto przecież kiedy korzysta się z dostępu do internetu poprzez swoją kartę sim na której nie ma już aktywowanej usługi iPlus i płaci się za przesył danych z cennika to nikt nie robi nikomu łaski i nie obowiązują żadne limity, a predkość musi zawierać się w standardzie. To że nie przywraca się poprzednich parametrów GPRSu to jest zwykłe oszustwo abonenta który płaci za połączenie jak każdy. Oni sami zresztą twierdzą że są to ich problemy techniczne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2006-06-13 16:56
    Sorry za podwójny komentarz, ale coś słabo dzisiaj "chodzi" ta strona.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-13 18:03
    *** Obiektywny - dobrze zrozumialem. Mnie chodzilo z kolei o to, ze w iPlusie jako takim sa mozliwe dodatkowe pakiety, ktore przywracaja (podkreslam - teoretycznie, bo w praktyce nie sprawdzalem) dawne predkosci. Tylko jak teraz o tym mysle brzmi to strasznie dziwnie i nijak sie ma do ograniczeniach, o ktorych piszesz w przypadku abo+iPlus. Wydawaloby sie, ze to ten sam system informatyczny, ta sama platforma - moze to ta od Simplusa ;) - a problemy, po czesci przynajmniej, inne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzychu pisze: 2006-06-14 11:59
    *** Obiektywny - masz w pelni racje. To jest oczywiste, ze masz prawo korzystac z normalnych predkosci przesylu danych skoro placisz za to dodatkowo! Tyle, ze zapewnoe Departament Reklamacji stwierdzi inaczej. Niemniej warto napisac do nich pismo. A ja sie zastanawiam, czy w zwiazku z brakiem mozliwosci kontroli pozostalych do wykorzystania paczek danych, zaangazowac UOKiK. Kilka postow wyzej jest news 'Tele2 nie informowalo o darmowych minutach'. Analogie pomiedzy jedna firma a druga widac.
    0
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2006-06-14 16:22
    Właśnie dzisiaj się uporali z tym problemem technicznym i mam ponownie pełną prędkość GPRS/EDGE. Trwało to kilka dni ! Oczywiście nie liczę na żdną rekompensatę czy choćby zwykłe przepraszam, ale *Krzychu* również uważam że warto ich nękać pismami to może pójdą po rozum do głowy i zaczną słuchać własnych klientów co przełoży się na zwiększenie limitu i poprawę jakości usługi. Jeśli nie to zwyczajnie będą tracić dotychczasowych klientów, a i nowi będą się poważnie zastanawiać czytając takie posty
    0
  • Users Avatars Mini
    SMac pisze: 2006-06-22 03:04
    *Krzychu* Mam I Plusa od pażdziernika. Od czerwca wszedł limit. Faktycznie, co do dodatkowych pakietów, to rzeczywiście po ich zakupie prędkość wraca do normy. Ale ponad 50 zł za 1 GB (dokładnie mierzony) to dużo. Rozwiązaniem może jest pakiet 128 MB za 9 zł (jak się wstrzeli w nocy i nie przerwie się połączenie, to można pociągnąć nawet 500 MB, przynajmniej mi się udało). A co do ograniczeń - po cięciach mam koło 0,9 KB/s - prawie wszędzie wyskakuje przekroczony limit czasu.
    0
  • Users Avatars Mini
    SMac pisze: 2006-06-22 03:13
    Wobec tego jak się to ma do zapewnienia o dostępie do internetu? Ograniczenaia - tak, ale nie odcięcie. Jeśli limit musi być, to trudno, ale niech nie przycinają do 0,9KB, w tej sytuacji nawet 5KB to by było coś:) Bo przy prędkości 0,9 to nie tylko się poczty nie sprawdzi, ale nawet nie da się zalogować. Dlatego wnioskuję - limit - jak najbardziej, ale ograniczenie transferu chociaż do 5 - 8KB/s. Ale najlepsze, że podobno ograniczenie to od 1-8KB/s. Więc pytam: czy ktoś ma chociaż 3KB/s ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Adamo pisze: 2008-07-16 22:44
    Mam pytanie czy za iplusa placi sie od godzin przesiedzianych czy minut czy poprostu na przyklad te 60zl miesiecnie.Pytam sie bo jestem na wakacjach u babci i siedze caly dzien przed netem wiec chce obczaic jak to jest z tym placeniem.
    0