Rusza poświąteczna wyprzedaż w T‑Mobile
Właśnie rusza poświąteczna wyprzedaż w T‑Mobile i towarzysząca jej kampania „Śmieszne ceny”.
W ramach wyprzedaży dostępne są m.in. smartfony Samsung Galaxy A40 za 1 zł w abonamencie 79 zł miesięcznie i Huawei P30 lite za 1 zł w abonamencie 89 zł / mies.
W każdej z powyższych ofert użytkownik otrzymuje nielimitowane usługi telekomunikacyjne, a także gigapaczkę internetu. Do zestawu z telefonem Huawei jest to 15 GB, natomiast w ofercie ze smartfonem Samsung dostaniemy 30 GB internetu.
W promocyjnych ofertach abonamentowych znajdziemy też inne modele smartfonów przecenionych na złotówkę:
- Huawei P smart 2019
- Huawei P smart 2019 + głośnik bluetooth Huawei CM-51
- Huawei P smart 2019 + Huawei Band 2 Pro
- Huawei P smart 2019 + waga Huawei Smart Scale
- Huawei P smart Z
- Huawei P30
- LG K40
- Motorola One Action
- Nokia 4.2
- Nokia 4.2 + ładowarka i uchwyt samochodowy
- Nokia 5.1 Plus
- Samsung Galaxy A20e
- Samsung Galaxy A20e + Samsung Galaxy Fit
- Samsung Galaxy A40 + ładowarka i uchwyt samochodowy
- Samsung Galaxy A40 + Samsung Galaxy Fit
- Samsung Galaxy A70
- Samsung Galaxy A70 + Samsung Galaxy Fit e
W załączeniu poniżej dostępne są pełne cenniki urządzeń.
Okazje cenowe są również dostępne w ofercie MIX.
Za złotówkę można kupić smartfon Nokia 5.1 Plus w zobowiązaniu miesięcznym za 50 zł.
W promocji MIX 30 dostępna jest także Motorola Moto G7 Play.
W załączeniu poniżej dostępne są pełne cenniki urządzeń.
W promocyjnych cenach T‑Mobile oferuje również zestawy zawierające usługę internetu mobilnego wraz z tabletami.
Wśród nich znajduje się tablet Lenovo TAB E10, którego cena zostanie obniżona z 299 zł do 99 zł.
Tablet Huawei MediaPad T5 10 z mocnym procesorem został przeceniony na 1 zł (z 99 zł).
W ofercie z dostępem do sieci za 69 zł miesięcznie można kupić również laptop Acer Aspire 1 z mobilnym routerem Alcatel Link Zone Cat7. Zestaw kosztuje 1 zł.
W ramach kampanii, której motywem są zabawnie zaprojektowane niskie ceny, zostały przygotowane dwa 15-sekundowe spoty telewizyjne.
Kampania prowadzona będzie w telewizji, radio, Internecie, nośnikach OOH, a także w punktach sprzedaży operatora. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w Internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Promocja „Śmieszne ceny” potrwa do końca stycznia. Wszystkie produkty objęte nowymi cenami oraz szczegóły promocji można znaleźć tutaj.