Zasil Simplusa lub mixPlusa i dołącz życzenia
Plus GSM proponuje nowy prezent świąteczny dla użytkowników Simplus i mixPlus: od 15 grudnia br. można w prezencie zasilić konto Simplus i mixPlus bliskiej osobie i dołączyć życzenia, które zostaną dostarczone na SMSowym karnecie.
Usługa jest dostępna pod adresem http://zasilenia.simplus.pl.
Opłata za zasilenie może być dokonana za pomocą płatności mTransfer, Płacę z Inteligo, kartą płatniczą lub kredytową bądź przelewem bankowym.
Komentarze / 27
Dodaj komentarz-
reboot pisze: 2004-12-14 17:13Eee poprzez WWW nie ma takich fajnych cen... ~46 za karte 50, ~85 za karte 100 i ~135 za karte 150/180, wiec sie nie oplaca :/0
-
tom pisze: 2004-12-14 17:19musieli cos dac na swieta, ale jak zwykle daja cos na odczepnego jak to w +0
-
rychu pisze: 2004-12-14 18:52Czy ktoś już rozwiązał umowę z plusem przed terminem? W związku ze zmianą regulaminu podobno można bez ponoszenia kary umownej? Sami tak piszą na fakturze?0
-
Bart38 pisze: 2004-12-14 18:55spam nie wiadomość...0
-
daro_pop pisze: 2004-12-14 19:11glupie...0
-
miczu pisze: 2004-12-14 19:30ale pierdoły!! to jest glupie a nie fajne!!!!0
-
bach pisze: 2004-12-14 22:10rychu...ja się przymierzam żeby zdjąć z siebie ostatnie chomąto...ale rozważam...bo może mimo wszystko zrobią ze mnie persona non grata...i nie będą mi chcieli potem już nigdy nic dać... :)0
-
orko1990 pisze: 2004-12-14 22:50a w idei jest to juz od dawna i kropka!!0
-
issa pisze: 2004-12-14 23:01***bach - obawiam się , że Ci sie nie uda rozwiązać umowy.0
-
issa pisze: 2004-12-14 23:04A takie jest stanowisko Polkomtela w tej sprawie , oprócz tego co jest napisane fakturze. Niestety(?)... Pisał to kiedyś ***Lutek , może Ci (Wam) umknęło. Cytuję:0
-
issa pisze: 2004-12-14 23:06W związku z wprowadzaną zmianą Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A., każdy z Abonentów Polkomtel S.A. z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia może rozwiązać umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych przesyłając w formie pisemnej wypowiedzenie umowy.W przypadku jednak Abonentów, których umowy objęte są warunkami promocji lub warunkami umowy ANU/PWA, dla których to umów nie upłynął jeszcze przewidziany okres karencyjny, rozwiązanie umowy wiązać się będzie z naliczeniem przewidzianej kary umownej. Zgodnie bowiem z art. 57 ust. 6 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne Polkomtel S.A. przysługuje roszczenie z tytułu jednostronnego rozwiązania umowy przez Abonenta przed upływem terminu ustalonego w umowie....0
-
issa pisze: 2004-12-14 23:07.... w wysokości nie przekraczającej równowartości przyznanej ulgi. Przewidziana w Regulaminach Promocji lub umowach ANU/PWA kara umowna stanowi równowartość ulgi, jaka została przyznana przez Polkomtel S.A. Abonentowi w ramach umowy zawartej w promocji lub ANU/PWA.0
-
issa pisze: 2004-12-14 23:12Może będe oryginalny , ale w żaden sposób nie jestem w stanie uwierzyć w szczerość intencji tych , którzy zapragneli nagle rozwiązać umowę. Ale to oczywiście moje prywatne zdanie , z którym , oczywiście jestem pewny , wielu się nie zgadza;0
-
issa pisze: 2004-12-14 23:15Komentarz z 22.06 oraz 22.07 to oczywiście wierne cytaty , a 22.12 to moje zdanie na temat chęci rozwiązania umowy.0
-
rychu pisze: 2004-12-15 11:46issa - jaki zwiazek ma szczerość z możliwością rozwiazania umowy w plusie????plus to jest beznadziejna sieć nie szanuje obecnych długoletnivh abonentów i tyle!!!0
-
klops pisze: 2004-12-15 12:00rychu: zobowiazales sie to placz, ale plac. mogles nie podpisywac, a nie marudzic ze operator jest jakis tam...0
-
issa pisze: 2004-12-15 12:39"szczerość intencji"... Kiedy zrozumiałeś , że Plus nie szanuje długoletnich abonentów ? Po podpisaniu umowy z PWA , z telefonem , lub bez telefonu? To trochę za późno na refleksje. I do nikogo nie można mieć pretensji , szczególnie właśnie , kiedy ktoś argumentuje w taki sposób jak Ty;-)0
-
issa pisze: 2004-12-15 12:47Ta dyskusja o rozwiązaniu umowy , to tradycyjnie rzucanie grochem o ściane. Wiesz ***rychu , ja nie jestem z tych ludzi , którzy , żeby podjąć jakąś decyzję potrzebują prawników , szermujących argumentami korzystnymi dla strony , która akurat reprezentują. I nie jestem też psem uwiązanym na telekomunikacyjnej smyczy. Jest wiele sposobów okazania swojego niezadowolenia , a wprowadzenie ich w życie może się przeciągnąć maksymalnie o 24 miesiące. To najlepsza nauka dla operatora , a bynajmniej lepszej nie ma. Co więcej zawsze można karte włożyć do szuflady , bo operatorzy zarabiają nie tylko na abonamencie , ale też na połączeniach przychodzących. I raz jeszcze , moje zdanie jest takie - Nie wierzę w szczerość intencji tych , którym nagle się nie spodobał regulamin. I swojego zdania nie zmienię. Hej:-)0
-
issa pisze: 2004-12-15 12:56oczywiście chodziło o umowę z DOPL...0
-
mardall pisze: 2004-12-15 13:22issa - mam podobne zdanie - rozwiązanie umowy to "cwancyk" który ma ułatwić wzięcie nowej korzystniejszej (po ostatnich obniżkach) oferty lub zatrzymanie dla siebie dotowanego telefonu...0
-
rychu pisze: 2004-12-15 13:49Panowie zobaczcie jak podchodzi idea do długoletnich abonentów zawsze jak wprowadza nowe taryfy to daje możliwość dobrowolnego przejścia. To pytam czy plus uczciwie podchodzi do dotychczasowych abonentów??? A gdzie zapowiedziane szumnie nowe taryfy ??? Gdzie możliwość przejścia na nie??? Plus robi coś dopiero jak jest przyparty do muru i zawsze jako ostatni. I nie życze sobie określania mnie w ten sposób przez mardall!!!!0
-
rychu pisze: 2004-12-15 13:52Poza tym jeśli plus zmienia regulamin to zmienia warunki umowy. Więc kto tu jest nielojalny?0
-
mardall pisze: 2004-12-15 14:10rychu - jeśli Cie uraziłem to przepraszam ale takie jest moje zdanie. To w jaki sposób potraktowała idea swoich abonentów uwazam za cos bardzo pozytywnego i wyznaczającego swoistą normę. plus zadeklarowal sie ze po wprowadzenieu nowych promocyjnych taryf starzy abonenci beda mogli przejść za bodajże dwa miesiące (już nie pamiętam dokładnie) a dla tych ktorym umowa kończy się obecnie takie przejście już jest możliwe. A jeśli chodzi o zmianę regulaminu to plus wyraźnie informuje, że chodzi o zmianę dostosowawczą do nowych regulacji prawnych...0
-
issa pisze: 2004-12-15 14:21***rychu - jeśli chodzi o możliwość zmiany taryfy na Nowy Plus dla starych użytkowników , jak to zrobiła Idea dla swoich , to masz oczywiście rację. Nowe taryfy już są - to Nowy Plus. Jak na razie możliwość przejścia na nie jest po upływie umowy , przy PWA (dla starych klientów). Zgadzam się Plus , Plus przeciąga wiele rzeczy jak tylko może , np. sekundowe naliczanie dla klientów Simplus. Niektórym się to nie podoba , nie ma wątpliwości , że tu też masz rację. Co do lojalności , "miłości" do operatora , lub nawet "wyznaniu" jak to niektórzy czasem określają ;-) , to na pewno nic takiego nie istnieje przynajmniej dla mnie , bo to jest jasny układ na styku klient - świadczący usługi , oparty na pieniądzach. Dlatego po upłynięciu umowy , można dać wyraz swojej dezaprobacie.0
-
issa pisze: 2004-12-15 14:27Jak pisałem to **mardall napisał o Nowym Plusie:-) ***rychu - luzik , pamiętaj , że prędzej czy później możesz im pokazać co myślisz o wszystkim:-) Mi oferta Plusa bardzo pasuje , opłata za konsultanta nie zrobiła na mnie żadnego wrażenia , więc wszystko jest dla mnie w porządku. Generalnie uważam , że najlepsza i najbardziej uczciwa dla obu stron jest , aktywacja w pre-paid. Nikt tam się nie martwi windykacją , opłata za Bok , zmianami regulaminów , przedłużaniem umów itd. :-)0
-
issa pisze: 2004-12-15 14:29I "lojalnością" he,he...;-)))0
-
rychu pisze: 2004-12-15 15:52No teraz wasze wypowiedzi mi się podobają. W końcu nie jestem jakimś dresiarzem co zarabia na komórakach.:-)0