PLAY wydaje najmniej na reklamę i zostaje numerem 1
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki na reklamę w prasie, radiu i telewizji w październiku 2017 roku m.in. w branży telekomunikacyjnej.
W październiku największy budżet na reklamę przeznaczyła branża farmaceutyczna – jej wydatki reklamowe stanowiły 40% wszystkich nakładów na reklamę w branżach zbadanych przez IMM. Na drugim miejscu znalazła się branża handlowa, na trzecim – finansowa.
Plus i Orange to najwięksi reklamodawcy z branży telekomunikacyjnej w październiku – z budżetami ponad 20 mln zł każdy. Trzecie miejsce należy do T-Mobile.
Branża telekomunikacyjna w największym stopniu inwestowała w reklamy oferty na abonament, internetu, a także oferty łączonej (telewizji, internetu i telefonii w jednym pakiecie).
Komentarze / 8
Dodaj komentarz-
piotr pisze: 2017-11-15 08:30oczywiście to są nakłady na reklamę a całych kosztów jakie poniesli nie ma. Czyli brak wynagrodzeń na gwiazdy itd a tutaj byliby wtedy na 1 miejscu-12
-
matematyk. pisze: 2017-11-15 09:21Dlaczego idioci mają problem z zrozumieniem,bo nie zwracają uwagi na szczegóły.7
-
Janusz pisze: 2017-11-15 10:01Plus kompromitacja. Zamiast inwestować w gęstość siatki wydają na reklamę.5
-
gość pisze: 2017-11-15 13:22Numerem 1... kart w szufladzie raportowanych jako aktywne, braku własnej sieci i pasożytowania na roamingu krajowym. Plej #1-7
-
PLAY pisze: 2017-11-15 15:57Gościu #dzisiaj nie musisz mieć drogi aby mieć auto, nie musisz mieć torów aby jechał pociąg nie musiśz mieć elektrowni aby mieć prąd INTELIGENCJA się liczy i matematyka.0
-
Marek pisze: 2017-11-15 21:00Cóż, plus najczęściej reklamuje się w kanałach polsatowskich, większość tej kasy nie wychodzi zatem poza grupę Cyfrowy Polsat. Zygmunt przekłada drobne z jednej kieszeni do drugiej kupując po drodze może paczkę tic-tac. .-4
-
yogi pisze: 2017-11-16 07:31pół miliona kart SIM przewagi nad wiceliderem ma operator zajmujący pod tym względem pierwsze miejsce. I po raz pierwszy od wielu lat nie jest to Orange – w trzecim kwartale tego roku zdetronizował go Play z 14,9 mln kart.-1
-
iphoneski pisze: 2017-11-16 08:25Play ma najgorsze reklamy z tzw. celebrytami. Dziwię się, że godzą się firmować swoją twarzą najgorszy zasięg macierzysty w kraju i ograniczenia do 3Mb w roamingu krajowym bez hd voice i LTE.2