Vodafone zaczyna dbać o swoich dostawców treści

Drukuj

Vodafone uruchomił dwie specjalne inicjatywy regulujące współpracę z dostawcami treści. Nowe pomysły operatora mają przyśpieszyć wdrażanie nowych usług oraz obniżyć koszty content providerów. "Global Games Marketing and Distribution Program" pozwoli na łatwe wdrażanie nowych gier jednocześnie na wielu rynkach, na których jest już obecny Vodafone live! Wiodącym dostawcom Vodafone obiecuje specjalne wsparcie marketingowe oraz lepsze miejsca w portalu. Globalny marketing nowych gier ma pozwolić obniżyć koszty zarówno operatorowi, jak i dostawcom treści.

Druga inicjatywą jest "Preferred Partner Program". Program da najlepszym dostawcom możliwość przygotowywania contentu dla telefonów jeszcze przed ich oficjalną premierą. Najlepsi producenci oprogramowania będą znali wcześniej plan wprowadzania nowych aparatów. Ich aplikacje będą podlegać szybszej procedurze certyfikacyjnej.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz