Virgin podwaja liczbę GB
Virgin Mobile w ramach promocji "GigaGigaNet" podwaja pakiety internetowe. Koszt promocyjnej usługi wynosi 5 zł miesięcznie.
Pakiet #WSZYSTKO | Dostępna liczba GB z tytułu promocji: #PakietyWszystko i Pakiet #Dokładka_3GB |
Cena Pakietu #Wszystko | Dodatkowa liczba GB z tytułu promocji #GigaGigaNet | Opłata Cykliczna za korzystanie z promocji #GigaGigaNet |
#PełneLuz | 5 GB | 19 zł | 5 GB | 5 zł |
#BezLimitu | 7 GB | 29 zł | 7 GB | |
#Najlepiej | 11 GB | 39 zł | 11 GB | |
#DlaMnieSuper | 13 GB | 59 zł | 13 GB |
Aby dokonać aktywacji usługi należy:
- jednorazowo wpisać i zatwierdzić kod: *222*559#
- skorzystać z opcji dostępnych w serwisie samoobsługowym Virgin
- skontaktować się z konsultantem Obsługi Klienta.
Regulamin promocji w załączniku poniżej.
Komentarze / 13
Dodaj komentarz-
gość pisze: 2016-11-21 11:12Virgin to ciągnie ale do zamknięcia interesu. Przecież to przynosi straty, poza tym na pleju.-22
-
troip pisze: 2016-11-21 11:2329 GB! Dostałem orgazmu!61
-
werter pisze: 2016-11-21 11:38dzień dobry trollom z virgin mobile i icg płatnym minusowaniem komentarzy!310
-
troip pisze: 2016-11-21 13:07Virgin cały czas pokazuje, że ma jedne z najlepszych obecnie ofert, za 21,50 PLN z rabatem topup center, no-limit smsy do wszystkich sieci i rozmowy do sieci P4,100 minut do pozostałych sieci i 10,5 GB neta, a za 30,50 PLN no-limit rozmowy, SMSy i 15 GB Internetu. Jeżeli dołożymy do tego rok ważności konta po każdym doładowaniu, videorozmowy, połączenia oczekujące, połączenia konferencyjne, możliwość przekierowania numeru, wyłączenia kodu pin, automatycznie odnawialne pakiety, darmowe aplikacje, których używanie nie pobiera transferu z pakietu, jest i darmowa transmisja danych poza pakietami ( lejek ), jest też absolutnie darmowa taryfa w której jest 30 min, 30 SMS, i 300 MB, co miesiąc zupełnie za darmo. W standardzie jest też bezpłatna wymiana karty sim jest i darmowy telefon do biura obsługi, jest również możliwość korzystania z nadajników innych sieci ( w roamingu krajowym ), aplikacja mobilna na wysokim poziomie, dużo promocji i rabatów. Wszystko to stawia obecnie stawia Virgin mobile na szczycie.1
-
Japa pisze: 2016-11-21 13:24Gosc, co cie obchodza straty, wazne zebys ty zyskiwal, siec sobie da rade, ma mld-y kapitalu na swiecie. Puki daje sie doic to trzeba doic, sam mam fremium jako drugi numer. Powiem wiecej znam emerytow ktorzy korzystaja z fremium.3
-
troip pisze: 2016-11-21 13:29Japa, no pewnie, że tak ponad 700 firm przynoszących dochód posiada Richard Branson. Jedna firma, która jeszcze nie przynosi zysków jest jak pierdnięcie komara w katedrze.-7
-
netmen5 pisze: 2016-11-21 15:33Przeniosłem numer do Nju. Najpierw 3 razy problemy z aktywacją pakietu na miesiąc (nim chcieli go aktywować to środków brakowało a jak były to się blokował), następnie 5 prób z subskrybcją pay-pal. Ja dziękuje. Nie mam czasu cały czas dzwonić i czekać aż ktoś naprawi niedopracowany system obsługi konta.1
-
troip pisze: 2016-11-21 18:21Hej Redakcjo ZROBILIŚCIE BŁĄD W KODZIE Kod włączenia usługi GIGANET to *222*555# a kod wyłączenia to jest właśnie *222*559# POPRAWCIE TO JAK NAJSZYBCIEJ!!!0
-
greg pisze: 2016-11-21 20:47a ja opuszczam virgin-powód? Notoryczne okradanie z pakietów internetu które mi sie oficjalnie należą ale jak przychodzi nowy okres rozliczeniowy to sie okazuje że ich nie mam.Muszę czekać po 20 minut na infolinii żeby ktoś sie łaskawie ze mną skontaktował i tłumacząc coś o problemach technicznych włączył je ,, z palca". Mam ich gdzieś.Przenoszenie numeru do innej sieci trwa 1 dzień.W czym problem .By by....1
-
troip pisze: 2016-11-21 21:08Greg, co ty opowiadasz. Jestem już kupę czasu w Virgin mobile i nigdy mi nawet 1 gr, czy 1 kb, nie zginęło zasilam konto 2 x do roku, pakiety odnawiają się samoczynnie, najpierw wpadają te z taryfy, a później dochodzą promocje i do południa wszystko jest na koncie.-9
-
Japa pisze: 2016-11-21 23:21Troip,moze greg wlacza dodatkowy pakiet tuz przed okresem rozliczeniowym i jak glowny pakiet sie konczy to dodatkowy tez znika. Nastepnego dnia ma nowy podstawowy a dokupionego juz nie. Hmm, niewiem jak jest w innych ofertach0
-
troip pisze: 2016-11-21 23:45Japa, we wszystkich planach taryfowych Virgin jest ten mechanizm, który opisałeś. :)-4
-
greg pisze: 2016-11-22 21:14mam (właściwie juz miałem) w virgin BEZ limitu.Od początku miałem tak że od razu przy rozpoczęciu nowego okresu otrzymywałem całe 8 GB (4 gb+1 gb +3 gb).Dwa miesiące temu coś się stało że otrzymywałem te 4 gb a reszty nie. Dopiero interwencja na infolinii pozwalała na przywrócenie tych 1+3 gb danych.Informowali że mieli jakieś problemy techniczne.....żartownisie :)0