Więcej GB w ofercie na kartę Virgin Mobile
Virgin Mobile aktualizuje swoją ofertę pakietów 3w1 na kartę. Odświeżona „#DOKŁADKA” to druga odsłona promocji, która pozwala bezpłatnie zwiększyć liczbę gigabajtów dostępnych w pakiecie. Z dokładki mogą skorzystać wszyscy użytkownicy korzystający z pakietów, które obejmuje promocja.
- Dokładka 3GB, którą wprowadziliśmy w zeszłym roku, cieszyła się bardzo dużą popularnością. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, podtrzymujemy formułę tej promocji przy jednoczesnym zwiększeniu ilości darmowych gigabajtów. – mówi Piotr Suchodolski, Dyrektor Marketingu Virgin Mobile Polska.
Minimalną liczbą danych pozostanie niezmiennie 5 GB w pakiecie #PEŁENLUZ, natomiast pozostałe pakiety będą dysponowały już dwucyfrowymi paczkami internetu LTE.
Pakiet 3w1 | Cena pakietu | Standardowa liczba GB | Liczba GB z nową promocją #DOKŁADKĄ |
#PEŁENLUZ | 19 PLN | 2 GB | 5 GB |
#BEZLIMITU | 29 PLN | 4 GB | 10 GB |
#NAJLEPIEJ | 39 PLN | 8 GB | 18 GB |
#DLAMNIESUPER | 49 PLN | 10 GB | 20 GB |
Do promocji wystarczy zapisać się tylko raz, wpisując na klawiaturze telefonu i zatwierdzając kod *222*333#. Okres ważności dodatkowego transferu jest tożsamy z terminem ważności aktualnego pakietu 3w1. Dotychczasowi użytkownicy promocji „#DOKŁADKA_3GB” nie muszą ponownie zapisywać się do promocji – przy następnym odnowieniu pakietu 3w1 automatycznie otrzymają zwiększone wartości internetu wynikające z odświeżonej promocji.
#DOKŁADKA sumuje się z dodatkowymi paczkami danych, które przyznawane są osobom przenoszącym numer z innej sieci oraz wiernym klientom Virgin Mobile, czyli takim, którzy korzystają z jednego z pakietów 3w1 od co najmniej pół roku.
Pakiet 3w1 | Liczba GB z dotychczasową promocją | Dodatkowe dane | Łączna liczba GB z #DOKŁADKĄ |
#PEŁENLUZ | 5 GB | 500 MB | 5,5 GB |
#BEZLIMITU | 7 GB | 1 GB | 11 GB |
#NAJLEPIEJ | 11 GB | 2 GB | 20 GB |
#DLAMNIESUPER | 13 GB | 3 GB | 23 GB |
Promocja dostępna jest od 26 kwietnia br. i obowiązuje do odwołania.
Poniżej dostępny jest szczegółowy regulamin promocji.
Komentarze / 13
Dodaj komentarz-
thx pisze: 2017-04-26 12:22Mobile Vikings za 29 zł ma również nolimit, a do tego MMSy w pakiecie (Virgin nie ma) i aż 15GB Internetu, więc Virgin Mobile niech się nie ośmiesza.1
-
m-a-t pisze: 2017-04-26 12:50Czyli dalej Plush, t-mobile i heyah za 25 zł, albo vikings za 29. PS. Kupiłem plusha i zaczynam testy. Potem może kupie t-mobile.-1
-
Krzyś pisze: 2017-04-26 12:58Ale to nadal zasięg Play...Więc co mi z pakietu 15gb :D0
-
Stece-o pisze: 2017-04-26 13:11Orange Free na kartę zamiata to wszystko0
-
troip pisze: 2017-04-26 15:13Wszystko zależy od tego, co komu potrzebne. Jeżeli ktoś potrzebuje pełny no-limit: rozmowy komórkowe, stacjonarne, SMS-y, MMS-y i dużo internetu to najlepiej wychodzi plush. Bo za 20 PLN z piątym doładowaniem mamy to wszystko właśnie za 20 zł a nie za 25, piszę to dla tych mniej ogarniętych w temacie. Do tego RWK i social media gratis. WhatsApp, facebook, FB messenger, i instagram. Natomiast jeżeli ktoś nie korzysta dużo to Freemium w Virgin mobile jest najlepszym pomysłem. Za darmo co miesiąc 30 minut, 30 SMS-ów i 300 MB. Do tego można sobie dokupić 1 GB koszt0
-
troip pisze: 2017-04-26 15:17Cd, 1 GB koszt 2 PLN, 10 GB koszt 10 PLN. Za 60 minut zapłacimy 3 PLN, za 90 minut 5 PLN, a za 120 minut, 8 PLN Jak ktoś korzysta z komunikatorów to SMS-ów prawie nie wysyła. A nawet jakby to 200 SMS-ów to jędzy koszt 3 PLN. Tak więc dla mniej gadatliwych myślę że to jest najbardziej opłacalna taryfa.0
-
troip pisze: 2017-04-26 15:21V Virgin mamy jeszcze do tego darmową wymianę karty SIM. Połączenia oczekujące, konferencyjne, przekierowanie numeru, usługę kto tam. Która powiadamia nas SMS-em, że ktoś do nas dzwonił, kiedy byliśmy poza zasięgiem sieci, lub mieliśmy wyłączony telefon. Jest też aplikacja na bardzo wysokim poziomie do zarządzania kontem i usługami.-1
-
troip pisze: 2017-04-26 15:28W takim np, A2 mobile niby też wszystko jest za 20 PLN. Ale lejek już się włącza po przekroczeniu 5 GB, nie mają w ogóle możliwości kontroli zużycia internetu, żadnej aplikacji, ani panelu klienta, żeby sprawdzić hostię czy właśnie zużycie internetu, nie wiemy ile jeszcze zostało do włączenia lejka, w Tel też dokładnie tego nie sprawdzimy ponieważ tel zlicza co do kB, a A2 nalicza co 100 kB, nie mają ani połączeń oczekujących, ani konferencyjnych, ogólnie na ślepo wszystko tam się odbywa, jedyną opcją kontroli nad kontem są kody USSD. Tak więc ogólnie Virgin teraz nie wypada najgorzej.-1
-
Japa pisze: 2017-04-26 17:04Każda #dokładka nie jest zła, ale myślałem że Virgin na wiosne odświezy swoj noLimit by mieć wszystko za 25zeta (z MMSami). Bardziej by przyciągnęli klienta, niz tą dokładką. Dobrze ze wiosna jeszcze trwa... :)1
-
polonista pisze: 2017-04-27 11:35@troip: "social media" - Panie, naucz się Pan w końcu poprawnie po polsku pisać.0
-
troip pisze: 2017-04-27 13:28Polonista, nie masz innych zmartwień? Czy nie wiesz co to social media?0
-
troip pisze: 2017-04-27 13:39Polonista, tak dla twojej wiadomości Social Media, czyli (Media społecznościowe) jest to określenie odnoszące się do ogólnie pojętego korzystania z internetowych i mobilnych technologii, by przekształcić komunikację w interaktywny dialog. Rozumiem, że ty zamiast messenger mówisz (posłaniec), zamiast facebook, (twarzo książka), a zamiast WhatsApp to jak mówisz po polsku? :):):):)0
-
Rock pisze: 2017-04-27 22:23Napiszę tylko: a2mobile i pozamiatane.0