Udana akcja "Telefon do Mamy"
Ponad 500 tys. bezpłatnych impulsów wykorzystali w 5 miesięcy mali pacjenci oddziałów dziecięcych, którzy dzwonili do swoich bliskich z "Telefonów do Mamy".
Dzięki projektowi Telekomunikacji Polskiej "Telefon do Mamy", dzieci przebywające w szpitalach mogą bezpłatnie dzwonić do bliskich z kolorowych i przyjaznych automatów TP. Mali pacjenci otrzymują karty telefoniczne, wydane specjalnie na potrzeby programu "TELEKOMUNIKACJA POLSKA Dzieciom". Na oddziały dziecięce trafiło już ponad 17 tys. takich kart.
Od października 2003 r., TP zainstalowała "Telefony do Mamy" na blisko 500 oddziałach dziecięcych. W najbliższym czasie otrzyma je kolejnych 200 oddziałów w całym kraju.
Automaty są instalowane w łatwo dostępnych miejscach i wieszane na takiej wysokości, aby małe lub poruszające się na wózku dziecko mogło samodzielnie wybrać numer do domu. Obok aparatu znajduje się zrozumiała dla dzieci instrukcja korzystania z telefonu.
Projekt "Telefon do Mamy" jest częścią autorskiego programu charytatywnego "TELEKOMUNIKACJA POLSKA Dzieciom". Jego celem jest pomoc najmłodszym, głównie poprzez inicjowanie i wspieranie ważnych społecznie działań, związanych z ochroną zdrowia oraz edukacją dzieci.
Komentarze / 15
Dodaj komentarz-
El Che pisze: 2004-03-12 17:00TEPSA to ma gest....1
-
Gonzales pisze: 2004-03-12 17:13I super. oby więcej takich akcji. Tam, gdzie w grę wchodzi dobro dzieci nie ma miejsca na indywidualne prefernecje i niechęć do TP :).0
-
yogi pisze: 2004-03-12 17:20Ciekawe ilu ``z tych malych pacjentow` to dzieci?!Gest gestem dobrym.Ale nie wierze,ze nikt sobie nie wzial karty z np......0
-
SZ3RYF pisze: 2004-03-12 17:21no takie akcje tpsa lubie. niech jeszcze zrobia u mnie w domu "telefon do znajomego" i bede szczesliwy ;)0
-
duprl pisze: 2004-03-12 17:31Chociaz jedna rzecz tepsa zrobila dobrze - chwali sie taki gest. Oby tepsa czesciej myslala glowa jak w tym przypadku0
-
hubi pisze: 2004-03-12 17:42bardzo bym sie zdziwil gdyby ktos nie skorzystał z darmowej karty, ale zadko to mowie brawo dla tepsy0
-
milosh pisze: 2004-03-12 18:11tepsa poprawia swoj wizerunek0
-
LaMiAn pisze: 2004-03-12 19:02i bardzo dobrze.. niech chociaz dziadoska firma TPSA dzieciom da dzwonic do bliskich za darmoche, gdy przebywaja w szpitalu!!! maly plus dla tepsy za ten dobry pomysl!!! (wiecej ich niestety nie ma) :P0
-
Weinc pisze: 2004-03-12 19:16Ciekawe, czy dzieci dzwoniły na "Błękitną linię". ;-)0
-
olek_01 pisze: 2004-03-12 19:31TEPSA tak umiejętnie okrada Was,drodzy abonenci,że te 500 tysięcy impulsów bezpłatnych dla dzieci to nie jest dla nich żadne obciążenie ,a BTW To jest naprawdę szczytny cel - oby tak dalej :-))0
-
fynf pisze: 2004-03-12 19:46Bardzo podoba mi się ten pomysł z telefonem do mamy.Zwłaszcza małe dzieci słysząc głos mamy napewno były bardzie spokojne.To ważne!! Ciekaw jestem tylko kto za to płaci??0
-
issa pisze: 2004-03-12 20:20Piękna sprawa. Dużo zdrowia dzieci ! :-)0
-
prozac pisze: 2004-03-12 23:45Za malucha byłem 2 miechy w takim szpitalu a odwiedziny były raz na 7 dni.Qurcze ale się poprawiło ,telefonu wogole nie było0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-03-13 22:41A może by tak 500 tys. bezpłatnych impulsów dla klientów indywidualnych w ramach rekompensaty za obsługe klienta i Błękitną Linie. :)0
-
rafalkoj pisze: 2004-03-15 13:18ale to jest naprawde coś ze strony tpsa...0