TP zakończy w listopadzie wdrażanie CRM

Drukuj

Telekomunikacja Polska zmieniła harmonogram wdrażania Błękitnej Linii TP. W Regionie Poznań system CRM zostanie uruchomiony w drugiej połowie września, a nie tak jak wcześniej planowano w sierpniu. W kolejnych regionach wprowadzanie Błękitnej Linii TP będzie następowało w odstępach dwu-, trzy tygodniowych. Telekomunikacja zamierza jednak dotrzymać ustalonego wcześniej terminu zakończenia całego procesu wdrażania Błękitnej Linii, co jest planowane na początek listopada. Do tego czasu wszystkie regiony będą w zasięgu systemu CRM.

Błękitna Linia TP w liczbach:

  • 10.5 mln klientów TP będzie obsługiwanych przez Błękitną Linię TP

  • 1.2 Tetrabajta danych będzie przetwarzał system CRM

  • 15 dni potrwa migracja danych z systemu billingowego do CRM. Proces ten będzie podzielony na 5 części odpowiadających 5 regionom: Poznań, Olsztyn, Warszawa, Katowice, Kraków

  • 1584 doradców będzie odbierać ponad 50 tys. rozmów dziennie - takie są średnie szacunki dla Błękitnej Linii TP

  • 3-4 tys. rozmów dziennie odbiera pilotaż Błękitnej Linii TP w Poznaniu

  • 30 centrów obsługi klienta zostanie uruchomionych w całym kraju do października 2003 (26 do obsługi rynku masowego i 4 do obsługi rynku biznesowego)

  • 7700 pracowników będzie pracowało w systemie CRM

  • 4231 - liczba stanowisk pracy w systemie CRM - maksymalna zdolność systemu to 5000 pracowników zalogowanych jednocześnie.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 13

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2003-07-23 02:04
    No widać że konkurencja depcze po piętach...
    0
  • Users Avatars Mini
    Wiking pisze: 2003-07-23 02:07
    i tak z miesiaca na miesiac
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2003-07-23 09:08
    A co to takiego jest ta "błękitna linia"?
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-07-23 10:00
    To taki system osbsługi klienta jaki maja już od dawna operatorzy GSM. Ciekawe tylko czy bedzie bezpłatny??
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert542 pisze: 2003-07-23 10:43
    Mowili w telewizji, ze bedzie bezplatny, ale do konca nie wiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-07-23 11:00
    Zła nazwa BŁĘKITNA LINIA bo kojarzy się z BŁĘKITNĄ LINIĄ dla ofiar przemocy w rodzinie.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2003-07-23 11:04
    wczoraj bylem w telepunkcie na nowym swiecie (centrum wa-wy), zmienia sie - gosc z ktorym gadalem byl kompetentny i sprawial wrazenie ze wie co mowi (nie zdziwilbym sie jakby tu zagladal), obiecal ten CRM do konca roku. ma sie tez pojawic neostrada 128 za mniejsza kase...
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-07-23 11:23
    Eeee a po co mi neo 128??PRzeciez tyle prawei ma SDI!! yhhh :/
    0
  • Users Avatars Mini
    p_a_l_a pisze: 2003-07-23 17:46
    A mi zlikwidowali w miescie (ponad 20tys.mieszk.) BOK TPSA.Zeby aktywowac sobie CLIP kaza mi wysylac papierek poczta do Leszna (32km).Super!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2003-07-23 18:14
    dla niewiedzących :) Błękitna Linia [indywidualni] - 9393 / Błękitana Linia [biznesowi] 9330 :))) poączenie bezpłatne :)
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-07-23 18:54
    ***p_a_l_a*** Zeby zrezygnowac z uslug TPSA musialem wyslac FAX do Kalisza (lub moglem nadac 'prosbe' poleconym - takze do Kalisza) - niestety 'osobiscie' tego uczynic nie moglem - tak mnie poinstuowano w Poznaniu :( // Odczulem jakosciowa przepasc miedzy Netia a TPSA - zycie stalo sie piekniejsze - wszystko dziala jak nalezy, kontakt z BOK bdb, oplaty nizsze... monopol ma swoje prawa... tzn. pozycja dominujaca.
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2003-07-24 22:39
    Doradcy z Blekitnej Linii wiec bede w lepszej sytuacji niz agenci z CKT.... Pozdro dla wszytskich agentow z CKT :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2003-07-26 00:36
    Ta, Tylko, żeby ta Błękitna Linia nie chodziła tak jak łącza TP! Poczekamy zobaczymy. pzd :-)
    0