TP zadba o wysokość rachunków
Klienci Telekomunikacji Polskiej będą telefonicznie informowani o możliwym nagłym wzroście wysokości rachunku. Firma uruchomiła pilotażową wersję takiego rozwiązania. System wczesnego ostrzegania będzie dodatkową, bezpłatną usługą oferowaną przez TP.
Zastosowane rozwiązanie na bieżąco porównują liczbę rozmów telefonicznych i średnią wartość rachunków z danymi z poprzednich trzech miesięcy. Monitorujemy głównie połączenia do sieci komórkowych, międzynarodowe oraz z numerami 0-700.
Po analizie tych danych, w przypadku nadmiernego i nagłego wzrostu ruchu, konsultanci dzwonią do wybranej grupy klientów. Informują o zagrożeniu czyli o tym, że ich najbliższy rachunek telefoniczny może być znacząco wyższy od poprzedniego.
W zależności od potrzeby, konsultanci będą się kontaktować z klientami co najmniej raz w miesiącu
"Wprowadzając takie rozwiązanie, chcemy przede wszystkim uchronić naszych Klientów przed nadmiernym i często niekontrolowanym wzrostem kwoty, jaką będą mieli do zapłacenia za rachunek telefoniczny. Dzięki niemu, Klienci jeszcze przed wystawieniem faktury będą mogli się dowiedzieć o takim zagrożeniu" - powiedziała Barbara Górska, rzecznik TP.
Rozwiązanie pilotażowo testowane jest w Sandomierzu. Po kilku dniach działania, 89 % Klientów uznało, że jest ono korzystne i potrzebne. Jeszcze jesienią tego roku planowane jest objęcie systemem wszystkich Klientów TP.
Komentarze / 32
Dodaj komentarz-
artjaw pisze: 2003-07-16 18:45najlepiej niech dzwonią w nocy albo jak nikogo nie ma w domu :-)0
-
wsh pisze: 2003-07-16 19:00najlepiej niech obniza ceny polaczen :P0
-
wsh pisze: 2003-07-16 19:10ladne zdjecie, robiles jakims telefonem?0
-
promedia pisze: 2003-07-16 19:55Co to jest? Moze lepiej wprowadzic usluge informujaca na biezaco o przekroczeniu np. kolejnego progu kwotowego... dajmy na to po 50, 100, 150 itd zlotych. Cos a la BUDZET SMS w StartOptimie.0
-
DyGi601 pisze: 2003-07-16 20:42dlaczego sandomierz ? a nie np. warszawa ? i dlaczego imprezy idei zawsze pomijaja warszawe ??0
-
aldonka pisze: 2003-07-16 20:49To szczeglolnie duzo pomoze gdy wynajales komus mieszkanie.0
-
issa pisze: 2003-07-16 20:54świetny pomysł.10 punktów!0
-
myrek pisze: 2003-07-16 21:26W Sandomierzu?!? Tu nawet nie ma telepunktu, a robią jakieś testy? Ciekawe dlaczego akurat w takim małym mieście. Może skuszę się na 0 700.. i zobaczę jak to działa:)0
-
+artur pisze: 2003-07-16 22:30Dobrze że zrobią łaske i zadzwonią jak mój rachunek wyniesie 500-1000zł.Zobaczymy jak im to zadziała i ile będą za chcieli.0
-
Legol pisze: 2003-07-16 22:33calkiem fajny pomysl- taki kubel zimnej wody na opamietanie ;)0
-
Bart pisze: 2003-07-16 22:44Ze tak to dosadnie ujme - TP SA JUZ DLUGO DBA O WYSOKOSC NASZYCH RACHUNKOW!! :) tylko nie w ten sposob jaki bysmy chcieli...0
-
+artur pisze: 2003-07-16 22:45Bzrt*dobrze piszesz0
-
Wiking pisze: 2003-07-16 23:19ciekawe jaki maja w tym interes. myslalem ze ich dzialalnosc ma na celu zdzieranie z nas kasy0
-
swerd pisze: 2003-07-16 23:28ciekawe kiedy zadzwonią. średnia rachunków kogś będzie 200 złotych to przy doskoczeniu do tej kwoty powinni?0
-
myrek pisze: 2003-07-16 23:31W Sandomierzu?!? Tu nawet nie ma telepunktu, a robią jakieś testy? Ciekawe dlaczego akurat w takim małym mieście. Może skuszę się na 0 700.. i zobaczę jak to działa:)0
-
blobi pisze: 2003-07-16 23:58Taaa TEPSA juz napewno zadba o wyokość naszych rachunków...POSTARAJĄ SIE ZEBY BYLY JESZCZE WYŻSZE :DD0
-
Chris_ pisze: 2003-07-17 00:04@wsh dzieki :-) To nie telefonem, ale aparatem cyfrowym ;)0
-
dziobek pisze: 2003-07-17 03:13jezeli tylko bedzie skuteczne! to ok, bo nie wyobrazam sobie sytuacji ze dzwoni pani i mowi ze od tygodnia dzwoni ktos non stop na 0700... tylko reakcja od razu..... na sytuacje gdy ktos nigdy tam nie dzwonil i tu juz kilka godZin.0
-
p.biernacki pisze: 2003-07-17 04:58Popieram w 100%... byle nie bylo jak niektorzy pisza ze rachunek bedzie juz nabity na 10 000 i konsultant zadzowni i powie ze rachunek bedzie troszke wyzszy ;). Ale ogolnie popieram cala akcje!.0
-
murzyn pisze: 2003-07-17 06:36te 89% klientow TePsy bylo zadowolonych z uslugi...nie ma nic milszego nad otrzymanie wiadomosci o naglym wzroscie rachunku telefonicznego. Pewnie to tansze niz opracowanie antydialera, ktorego powstanie przeciez na pewno zaszkodzilo by interesom TPSA. W ogole to nasz Operator komplikuje zycie jak tylko moze. przy okazji z usmiechem Pani Znanej Dawniej Z Panoramy przekonuje, ze to wszystko w trosce o klienta. O, tak na pewno nie ma nic wspanialszego niz usmiech abonenta placacego kilkakrotnie wiecej za uslugi niz jego odpowiednik w krajach UE. Psiakrew, tylko jak tu funkcjonowac bez telefonu. Konkurencja??? A w ogole jest jakas????????????????0
-
promedia pisze: 2003-07-17 11:54***murzyn*** Nie wiem jak w innych regionach, ale w Poznaniu, w ramach konkurencji, bardzo skutecznie dziala Netia. Skorzystalem z jej oferty i moje rachunki za telefon stacjonarny zmalaly z ok.220zl (srednio w TPSA) do 'stowki z hakiem' (w Netii). Specyfika korzystania z telefonu to: b.duzo polaczen lokalnych i srednia ilosci miedzymiastowych (polaczenia na komorki i miedzynarodowe realizowane byly i sa przez innych operatorow). Jak widac, takze lacze internetowe mam wykupione u innego providera. Pozdrawiam0
-
szady pisze: 2003-07-17 12:09Przeciez to juz od dawna funkcjonuje, jesli pamietam to od 1,5 roku w bylym wojewodztwie wroclawskim, nie wiem jak gdzie indziej.0
-
szady pisze: 2003-07-17 12:12Moja znajoma miala juz taki telefon o duzym rachunku w lutym 2002 a potem oczywiscie telefon przypominajacy o koniecznosci zaplaty tego rachunku ;)0
-
swerd pisze: 2003-07-17 13:36zadzwoni konsultant, poinformuje że będziemy mieli zawyżony rachunek, po czym powie że koszt takiego powiadomienia 5 zeta ;-))))0
-
Chris_ pisze: 2003-07-17 15:44@swerd jakie 5 zl;)) ? Jak zdzierac, to zdzierac! 55 zl +automatyczna aktywacja (100zl) +datek dla konsultanta-w koncu ktos musial do Ciebie zadzwonic:D0
-
swerd pisze: 2003-07-17 17:55Chris, nie jesteś przypadkiem agentem TePsy? coś za dobrze kombinujesz!0
-
borys pisze: 2003-07-18 00:58ludzie, mogli nic nie robić i zacierać ręce, że frajerów i lamerów oszukują cwaniacy i złodzieje.... a powiadamiać mają za darmo, żeby się sieroty zorientowały, że ktoś je okrada (lub sami grzezną w g...) Można tepsę j... za ceny, ale tu zachowują się jak ludzie - kto inny tak robi? No powiedz głąbie +arturze, i drrugi pracowniku Tele 2 - każą wam tak pisać, czy robicie to z głupoty? :-(((0
-
Wiking pisze: 2003-07-18 03:13uprzejmie informujemy ze koszt polaczen w tym miesiacu wynosi 978,78zl. za informacje tpsa pobiera oplate w wysokosci 10% kosztu polaczen. dziekujemy. ale by bylo :-)0
-
Bucus pisze: 2003-07-18 13:41Mydlenie oczu! Będzie to 1125tysięcy razy bardziej skomplikowane, upierdliwe niż darmowa blokada na 0-700, ale jej nie wprowadzą. Bo to by naprawdę wpłynęło na wyskokość przychodów tepsy, a nie tylko zmydliło oczy abonentom.0
-
Bart_22 pisze: 2003-07-18 17:20Mmm pewnie kazdy z was ktory podpisywal umowe w idei slyszal cos o limicie dot. 3 pierwszych faktur? Standardowo wynosil on 140zl. Tzn przy kwocie w tych okolicach blokuja poł. wychodzace... Podobne, co nie? Mialem rachunek ok. 300zl w 2 lub 3 okresie rozliczeniowym ,czyli przeszlo 200%, i nic... :) Tak samo tu bedzie.0
-
swerd pisze: 2003-07-18 19:16bucus, TePsa, nie ma wielkiej kasy z 0-700. największa kasa to rozmowy międzymiastowe, komórki i wszelkiego rodzaju infolinie 0-800, 801 etc.0
-
barnie pisze: 2003-09-17 08:22G**** prawda. Tepsa nie informuje o tymże drastycznie wzrasta wysokość rachunku. Chyba że jest już parę tysięcy.0