TP S.A. zbudowała system wideokonferencji dla BIG Banku Gdańskiego

Drukuj

Telekomunikacja Polska wspólnie ze spółką TP TelTech jako podwykonawcą, dostarczyła BIG Bankowi Gdańskiemu usługę wideokonferencji dla klientów detalicznych. Od niedawna klienci BIG Banku mogą wstąpić do jednego z ponad 200 oddziałów banku i uzyskać specjalistyczne informacje podczas rozmowy on line z ekspertami wideocentrum banku w Warszawie. TP S.A. jest właścicielem sprzętu, który został wynajęty klientowi. BIG Bank Gdański jeszcze w kwietniu zamówił dostawę i instalację 220 zestawów wideokonferencyjnych wraz z łączami ISDN BRA. Łącza dostępowe wykonał Pion Sieci. Zestawy do komputerów dostarczył i zainstalował TeiTech.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 11

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-07-18 20:09
    dla klientów detalicznych specjalistyczne informacje tylko czy ten klient zawsze będzie wiedzial o co sie zapytać zawsze bezpośrednia rozmowa mniej onieśmiela niż technika do której nie każdy jest przygotowany i umie z nią obcować, ale pomysł godzien pochwały:P
    0
  • Users Avatars Mini
    Elvis pisze: 2002-07-18 20:15
    No faktycznie pomysł ekstra ale co z tego wyjdzie to zobaczymy:)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-07-18 21:09
    Brawa dla banku, co do tepsy. to jest to jakiś sukces, ale bez przesady
    0
  • Users Avatars Mini
    guest pisze: 2002-07-18 21:52
    Co tu duzo gadac. Jakosc na 2B jest taka sobie, a ten bank na tyle mnie wkurzyl swoim postepowaniem i na dodatek lamaniem prawa ze podziekowalem im za to. Ciekawi mnie tylko po co to dla klienta detalicznego? Czyzby zlikwidowali BOK w oddzialach banku. No to teraz beda kolejki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-07-19 10:08
    Tylko ile ludzi ma sprzet ktory umozliwia obsluge tego typu uslugi!?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-07-19 10:16
    Qba*** ilu ludzi posiada sprzęt?, klienci BIG Banku mogą wstąpić do jednego z ponad 200 oddziałów banku i uzyskać specjalistyczne informacje...sprzęt jest na miejscu,pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    guest pisze: 2002-07-19 10:29
    Qba. kupujesz sobie modem isdn za 360zl + kamere internetowa za dwie stowy i masz wideokonferencje!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-07-19 11:18
    Powiedz mi kto wyda tyle, zeby porozmiawic z gosciem z bankowego BOK, no chyba zeby bank sponsorowal takie zestawy!??????
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-07-20 04:43
    Qba nawet nie przczytales o co chodzi :))))))))) Przeczytaj a potem sprawdz co napisales, a napisales o jakies zestawach do domu, itp czyli tak jakby to byla usylga online dla klietow i nie tylko, bez wzgledu gdzie sa. A w newsie _______"dostarczyła BIG Bankowi Gdańskiemu usługę wideokonferencji dla klientów detalicznych. Od niedawna klienci BIG Banku mogą wstąpić do jednego z ponad 200 oddziałów banku i uzyskać specjalistyczne informacje podczas rozmowy on line z ekspertami wideocentrum banku w Warszawie."__________ czytaj a potem komentuj bo Ta Twoja pogon nie wiem za czym tylko Cie osmiesza na oczach wszystkich , :)) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    maciass pisze: 2002-07-21 16:18
    Oj ten simplus po co wogule on jest:)) drogie rozmowy w kraju i zagranica drogie smsy drogie zestawy z telefonami tylko startowki sa ok
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-07-22 09:59
    Giewont czytaj kilka wpisow wczesniej i wtedy stwierdzaj fakty, bo juz zaczynasz sie gubic! Chodzilo mi o pomysl guest-a, ze cos takiego umiescic u kazdego user konta bankowego, zeby mogl z dumo robic to co proponuje mu bank! Oj starzejesz sie, lub nie czytasz to co powinienes!
    0