TP S.A. zaczyna wdrażać CRM
Telekomunikacja Polska S.A. poinformowała, że 11 kwietnia 2002 r. podpisała z firmą Sofrecom Polska i PricewaterhouseCoopers Polska umowę na wdrożenie Pierwszej Fazy Systemu Obsługi Klientów w TP S.A. (Customer Relationship Management-"CRM") realizowanego w oparciu o oprogramowanie PeopleSoft.
Łączna wartość umów w ramach pierwszej fazy realizacji systemu wynosi ok. 67 mln zł. Program pilotażowy zostanie uruchomiony w regionie Poznań, gdzie w pierwszej fazie projektu utworzone zostanie Centrum Kontaktu ("Contact Centres") obsługujące klientów indywidualnych a także część klientów biznesowych.
Dzięki zastosowaniu CRM, abonenci TP S.A. mają uzyskać możliwość szybkiej i sprawnej obsługi przez telefon bez konieczności wizyt w Biurze Obsługi Klienta . Dla TP S.A. system CRM oznaczać będzie redukcję kosztów operacyjnych wraz z oczekiwanym wzrostem satysfakcji klientów. System CRM będzie odgrywał kluczową rolę w lepszym dostosowaniu oferty TP S.A. do potrzeb poszczególnych grup klientów. W perspektywie wdrożone rozwiązanie ma przyczynić się do zwiększenia poziomu lojalności klientów.
Komentarze / 16
Dodaj komentarz-
hubi pisze: 2002-04-14 15:51a ja trzeci , ale powaznie powinni to juz dawno zrobic sa spoznieni z 5 lat conajmniej0
-
zbilos pisze: 2002-04-14 15:58myślę ,że będąc monopolistą na rynku nie myśleli takimi kategoriami.0
-
bahor pisze: 2002-04-14 16:53TELEPSIE CRM bardzo nie pomoze, jesli ktos sprzedaje gowniane uslugi to jesli nawet je ladnie opakuje, to nikt tego nie kupi. Komentarze typu "jestem pierwszy" swiadczy jedynie o glupocie autora i cos powinno sie z tym zrobic.0
-
Sliweczka pisze: 2002-04-14 17:25a to ciekawe :).. hehe.. wiecie ze przyokazji wlasnie takich BOK-ow.. jakby tak posluchac jalie ludzie glupoty gadaja.. to mozna boki zrywac?:)).. pracownicy TPSA beda mieli przynajmniej bardziej wesola prace :))0
-
olekbek pisze: 2002-04-14 17:25Moim zdaniem CRM bardzo pomoże TPSA, gdyż jest bardzo potrzebny... mnie bardzo denerwuje to, ze np. nie moge sobie zmienic taryfy w ten sam prosty sposob w TPSA jak zmieniam w jej spolce córce- Centertelu (tzn w IDEI).0
-
graffi pisze: 2002-04-14 17:41Olekbek, co racja to racja - najlepiej jeszcze odpowiednik i-boa mogliby uruchomić0
-
nepomucen pisze: 2002-04-14 19:43ooooo Tp sa chyba zrozumiala, ze ludzie korzystajacy z ich uslug to Klienci i trzeba ich jakos traktowac... byle jak, ale traktowac, a do tej pory... No coz, od czegos trzeba zaczac jak przychody spadaja a konkurencja powoli sie tworzy.0
-
mad99 pisze: 2002-04-14 21:50Ale nowość dialog ma juz to dawno.0
-
graffi pisze: 2002-04-14 22:33Mad, ale w tepsie to nowość...0
-
Flapjack7 pisze: 2002-04-15 11:42Wzrost satysfakcji klientow! HAHAHAHA! Niech najpierw obniza ceny, glupki jedne...0
-
Qba pisze: 2002-04-15 13:05Watpie ze ktos tu chcialby byc bardziej lojalny w stosunku do tepsy!0
-
mr.bond pisze: 2002-04-15 14:26Przynajmnie PwC cos na tym zarobi :-)0
-
rth pisze: 2002-04-15 15:31no i jednak Sofrecom.....a sie wycofywali ,zapewniali że nie koniecznie firma należaca do France Telecom....bla bla bla...0
-
tadzio pisze: 2002-04-15 17:49No nie wiem-w sumie to ja kiedys probowalem dostac prace w Price Waterhouse-i na roznych rozmowach bylem,ale mi powiedzieli ze maja duza konkurencje...Oferowali co prawda 2800 na reke na poczatek a le coz-musze teraz za 1600 do pierwszego wytrzymac...Niech tam im PW pomoze-trudno-ja im nie pomoge ,ale Tepse mam i korzystam.0
-
mr.bond pisze: 2002-04-18 15:05rth: Zdziwilbym sie, gdyby Francuzi (poprzez TP SA) chcieli placic sowicie komus innemu niz ... Francuzom. Na ich miejscu zrobilbys cos innego? PwC sie z nimi dogadal i politycznie wygral.0
-
mr.bond pisze: 2002-04-18 15:06tadzio: PwC to nie jest tez takie miodzio. Ja sam mialem juz dosc takich kombinatow/komun.0