TP otworzyło nowe centrum telefoniczne
W Ciechanowie zostało dziś otwarte Centrum Telefoniczne Telekomunikacji Polskiej. Dziennie może przyjmować nawet do 130 tys. połączeń od Klientów.
Ciechanowskie Centrum pracuje w sieci call center's realizujących usługi informacyjne TP. Działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Telefoniczną obsługą Klientów zajmuje się ponad 500 konsultantów (ich liczbę w zależności od potrzeb można zwiększać). Centrum obsługuje:
-
Biuro Numerów (913), udzielające informacji 2 milionom Klientów z 8 Stref Numeracyjnych;
-
Cały ruch przychodzący z zagranicy do Polski w ramach usługi Poland Direct;
-
Zamówienia na rozmowy międzymiastowe (900) oraz rozmowy międzynarodowe (901);
-
Kampanie telemarketingowe: konsultanci dzwonią do Klientów prezentując ofertę TP, uczestniczą w badaniu opinii Klientów, prowadzą telefoniczną sprzedaż usług lub też przypominają o terminach płatności za zrealizowane usługi.
Wkrótce w Centrum rozpocznie się wdrażanie nowej platformy informatycznej, która zwiększy funkcjonalność usługi Biura Numerów. Umożliwi m.in. realizację połączeń call completion (automatyczne łączenie klienta z wyszukanym numerem).
Komentarze / 15
Dodaj komentarz-
louis pisze: 2003-04-17 17:52Dlaczego nie ma zadnej informacji na temat naliczania co 1 sekunde w Plus GSM??????0
-
louis pisze: 2003-04-17 17:52Jesli wortal najpierw cos takiego publikuje, i okazuje sie to nieprawda, to powinniscie sie do tego ustosunkowac i wytlumaczyc!0
-
louis pisze: 2003-04-17 17:54Telekomuna to powinna przede wszystkim byc troche bardziej przyjazna klijentowi to znaczy mniej biurokratyczna!0
-
louis pisze: 2003-04-17 17:58i dalej czekam na sprostowanie informacji o naliczaniu 1/1 w Plusie. To ze ten operator bedzie to jeszcze rok wprowadzal to bylo jasne, ale jesli juz cos takiego publikujecie i okazuje sie to czysta fantazja, albo nie do konca sie sprawdza, to powinniscie puscic newsa ze sprostowaniem,a takiego brak! Pewnie na oslode dacie znow telefon w konkursie do wygrania. Brak profesjonalnosci dziennikarskiej jest coraz bardziej widoczny!0
-
dziobek pisze: 2003-04-17 18:00ALE ILE OSOB W SUMIE TAM BEDZIE PRACOWAC? *** a sekundowe w plusie to blef czy jak admini pisac cos o tym bo gol to nie " zycie i blaski"... no chyba ze chcecie0
-
szymon_ pisze: 2003-04-17 18:27nie da sie ukryc ze to juz krok do przodu w dbalosci o klijenta oby szlo tak dalej....0
-
wlo pisze: 2003-04-17 19:48Zarządcy GOL-a myśleli, że maja pewną "wtykę" w Plusie, ale chyba się pomylili... :-) Co do BOK i innych rzeczy w Tepsie, te pomysły z likwidacją lokalnych biur jest zupełnie bez sensu. Niczego nie można się teraz dowiedzieć a wezwanie fachowca do naprawy to dopiero wyczyn!0
-
abtelecom pisze: 2003-04-17 21:161-sekundowe naliczanie w PLUS GSM będzie, ale dopiero po świętach, na 100%, macie to jak w banku, plotkami było to że będzie już dostępne w okolicach 14 kwietnia. Natomiast ruszy chwilę po świętach. Pozdrawiam.0
-
louis pisze: 2003-04-17 21:32abtelecom** jasne, a ty skad te wiadomosci wziales??1kwietnia mamy juz za soba!!!! Wiec moze napisz skad te wiadomosci......0
-
maras pisze: 2003-04-18 16:36****dziobek Ilu bedzie tam pracować? Pracownikom z Warszawy zaproponowali zwolnienie albo będą sobie dojeżdzać codziennie do Ciechanowa, no i dojeżdzają (bo komuś zachciało się tam utworzyć centrum) Wiesz kontrakty na budowę itd. - ktoś musiał przecież na tym zarobić. *** Louis*** nie spodziewaj się odpowiedzi albo przyznanaia do błędu przez ten portal.0
-
abtelecom pisze: 2003-04-19 00:32louis####pracuję dla Polkomtela to wiem...0
-
ghostdog pisze: 2003-04-23 18:35Z tego wynika ze bardzo nowoczesne!Brawo aczkolwiek nie wydaje mi sie ze mimo to bedzie to dla nas lepiej.I tak bedzie non stop zajete!0
-
ghostdog pisze: 2003-04-23 18:38No i moze Poland Direct bedzie lepiej funkcjonowal.Bo narazie to roznie bylo!0
-
ghostdog pisze: 2003-04-23 18:41abtelecom ladne dane firmy sprzedajesz!Powinni cie zamkanc jako szpiega handlowego ;)0
-
khalon pisze: 2003-04-25 13:40Oni niech lepiej ceny za internet obniżą, a nie budują nowe centrum....0