Świąteczne promocje T-Mobile - są już szczegóły

Drukuj

9 listopada T‑Mobile wprowadza swoje świąteczne promocje i rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową.

W ofertach postpaid T‑Mobile – Bez Limitu jest Samsung Galaxy S8 za 1 zł (w abonamencie 130 zł) i Samsung Galaxy A7 za 1 zł (w ofercie za 100 zł miesięcznie).

W ofercie internetu T‑Mobile proponuje oparty o ofertę rodzinną zestaw: Internet Domowy ( w jednej z dwóch opcji cenowych do wyboru) z routerem LTE Huawei B529 i ofertę T‑Mobile - Bez Limitu ze smartfonem Huawei Mate 20 lite, który dostępny będzie za 1 zł w ofercie za 80 zł miesięcznie dla klientów przenoszących numer z innej sieci.

W MIX Samsung J4+ jest dostępny za 1 zł w propozycji MIX 40. Miesięczne zobowiązanie w wysokości 40 zł obejmuje nielimitowane połączenia w sieci, po 300 minut poza sieć i na numery stacjonarne, nielimitowane SMSy i MMSy oraz 4 GB danych. Umowa podpisywana jest na 36 doładowań.

Z oferty świątecznej można skorzystać od piątku 9.11.2018

20 listopada ci, którzy zdecydują się wybrać pakiet z nielimitowanymi usługami i Supernetem Video (w cenie 30 zł za 30 dni) będą mogli odebrać w Sklepach T‑Mobile  projektor do smartfonu.

Świąteczna kampania reklamowa T‑Mobile, która startuje w piątek, 9 listopada 2018.

W jej ramach przygotowane zostały 4 spoty reklamowe.

Wizerunkowy świąteczny spot telewizyjny wspierać będzie szeroko zakrojona kampania reklamowa – w TV, radio, kinie i internecie. Zaplanowane zostały działania online, w tym w mediach społecznościowych, wykorzystane zostaną także nośniki OOH i digital signage oraz POS w sklepach.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką wraz z agencją Bridge2Fun (która odpowiedzialna jest także za produkcję spotów).

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działania reklamowe w Internecie wspierają agencje VML i LiquidThread.

Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie agencja VML, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0