T-Mobile promuje swoje darmowe testy sieci

Drukuj
T-Mobile promuje swoje testy sieci przez 30 dni i 3 miesiące
T-Mobile promuje swoje testy sieci przez 30 dni i 3 miesiące

T-Mobile rozpoczyna kampanię swojej wiosennej oferty pozwalającej na testowanie różnych usług operatora przez 30 dni lub nawet 3 miesiące (internet mobilny przez eSIM).

Klienci dołączający do T‑Mobile mogą testować sieć przez 30 dni. Jeśli w ciągu tych 30 dni będą chcieli zrezygnować z usług operator zwróci im poniesione koszty.

Osoby spoza sieci T‑Mobile – po raz pierwszy w Polsce – nie muszą zmieniać operatora, by przetestować nasz nielimitowany internet. Mogą sprawdzić go bezpłatnie bez żadnych zobowiązań za pomocą karty e-SIM.

Kampania o testowaniu jakości sieci obejmuje spoty telewizyjne, outdoor, a także działania w internecie i social mediach.

Jej koncepcja została stworzona przez agencję PZL oraz Departament Zarządzania Marką i Customer Experience.

Działania reklamowe w internecie poprowadzi VMLY&R.

Materiały do sklepów opracowało ARC (Grupa Publicis). Zakupem mediów zajął się Mindshare.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0